تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۴۰۸۴۴۰
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

سیل 500 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های روستایی وارد کرد

۰
سیل 500 میلیارد ریال خسارت به زیرساخت های روستایی وارد کرد
کبنا ؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که سیل های اخیر افزون بر 500 میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی در بخش های مختلف آب، راه، جاده، مخابرات و سایر امور زیربنایی روستاهای این استان خسارت وارد کرد.
حسین جنتی اظهار داشت: با توجه به بررسی های انجام شده از سوی گروه های ارزیاب کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، سیل همچنین حدود 500 واحد مسکونی مناطق سیل زده اعم از شهری و روستایی را تخریب کرده است.
وی تصریح کرد که سیل همچنین به 700 واحد مسکونی در سطح روستاها و شهرهای استان خسارت وارد کرده و نیازمند تعمیر و بازسازی هستند.
جنتی بیان کرد که هنوز مصوبه ای در زمینه چگونگی اعطای وام های بلاعوض و یا تسهیلات از سوی سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به استان ابلاغ نشده اما با تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بررسی ها و حتی مراحل تشکیل پرونده برای خانواده ها و مناطق سیل زده نیز آغاز شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: با توجه به بررسی های انجام شده قرار است برای هر واحد مسکونی تخریبی ناشی از وقوع سیل در شهرهای و روستاهای استان به ترتیب 120 و 100 میلیون ریال بلاعوض پرداخت شود.
وی یادآور شد: همچنین برای واحدهای مسکونی تخریبی در روستاها مبلغ 400 میلیون ریال و شهری نیز 500 میلیون ریال وام با بهره کم پیش بینی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه وبویراحمد همچنین گفت: منازل مسکونی که در اثر وقوع سیل اخیر دچار آسیب شده اند نیز مبلغ 150 میلیون ریال وام کم بهره برای تعیمیر و بازسازی این واحدها پیش بینی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1