تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۴۰۷۴۳۸
امام جمعه موقت یاسوج:

تبعیض‌ها مردم را آزار می‌دهند / مردم از مسوولان رضایت ندارند

۰
تبعیض‌ها مردم را آزار می‌دهند / مردم از مسوولان رضایت ندارند
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج گفت: مردم از ویژه‌خواری، تبعیض و بی‌عدالتی رنج می‌برند.
 امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های امروز (جمعه 10 اسفندماه) نماز جمعه این شهر گفت: باید مسئولان اجرایی کشور مطالب نورانی رهبر معظم انقلاب را سرلوحه عملی کار خود قرار دهند و اگر جلوی بی‌عدالتی‌ها گرفته شود رضایت مردم را در پی دارد.
حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: بیانیه رهبر معظم انقلاب، منشور انقلاب است که باید تمام مجریان کشور آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.
خطیب موقت نماز جمعه یاسوج به جنگ کشورهای عربی و رژیم صهیونیست علیه سوریه اشاره کرد و ادامه داد: در طی ۸ سال عربستان، امارات و تعدادی از کشورهای عربی همگام با رژیم صهیونیستی تمام توان خود را برای نابودی سوریه به کار بردند، اما با استقامت، پایداری و دفاع مردم سوریه و کمک ایران شکست خوردند.
حجت الاسلام موسوی اعظم به سفر بشار اسد به ایران اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان قهرمان بودن را به بشار اسد اعطا کردند.
امام جمعه موقت یاسوج به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: روز نیکوکاری را در نظر داشته باشید که می‌توانید با کمک اندکی کودک یتیمی را خوشحال کنید و رضایت خداوند متعال را جلب کنید.
حجت الاسلام موسوی اعظم به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در تربیت و سازندگی و بارور شدن باورهای دینی اشاره کرد و گفت: در این بیانات به جامعه مداحان هم نکاتی را فرمودند که بعضی از مداحان باید توجه به عظمت و جایگاه ائمه اطهار (ع) داشته باشند و مطالبی را که در جایگاه این بزرگواران نیست، بیان نکنند.
حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی اعظم با اشاره به روز احسان و نیکوکاری اظهار داشت: افراد جامعه نسبت به یکدیگر حقوقی دارند و نباید نسبت به نیازمندان، ایتام و مستمندان بی‌تفاوت باشند.
 وی به سالروز تشکیل کمیته امداد در ۱۴ اسفند اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم نیکوکار و خیراندیش کهگیلویه و بویراحمد امسال هم حضور گسترده‌ای در جشن نیکوکاری داشته باشند.
 خطیب موقت نماز جمعه شهر یاسوج در خصوص اهمیت پرداخت زکات افزود: زکات جزء واجبات دینی است و نماز بدون پرداخت زکات مورد قبول درگاه الهی نیست.
 موسوی‌اعظم در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت: رهبری توصیه‌هایی به مداحان و روضه‌خوانان داشتند و تاکید کردند که باید مداحی‌ها در خور شأن ائمه اطهار بوده و جنبه سازندگی و تربیتی داشته باشد.
 وی بر لزوم تلاش بیشتر مسؤولان برای بهبود معیشت مردم تأکید کرد و گفت: مسؤولان اجرایی بدانند که مردم از آنها رضایت ندارند. مسؤولان برای جلب رضایت مردم باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و این امر باید در عمل محقق شود، نه شعار.
 امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره به اجرای عدالت و رفع تبعیض تاکید دارند. اجرای بهتر عدالت در جامعه از سوی مسؤلان و رفع تبعیض‌ها رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
 موسوی‌اعظم بیان کرد: مردم از تبعیض‌ها رنج می‌برند و این تبعیض حتی بیشتر از گرانی و مشکلات اقتصادی و تورم آنها را آزار می‌دهد.
وی تأکید کرد: بیانات رهبری در تمام حوزه‌ها منشوری برای مسؤولان کشور است و باید به خوبی رعایت شود.
خطیب موقت جمعه یاسوج با اشاره به سفر بشار اسد به تهران و دیدار با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در این دیدار عنوان قهرمان عرب را به آقای اسد دادند.
 موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: تمام کشورهای عربی با دستور آمریکا و اسرائیل علیه سوریه اقداماتی کردند و همه توان خود را برای نابودی این کشور به کار گرفتند، اما استقامت و پایداری ملت و دولت سوریه و همچنین حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران، توطئه شوم دشمنان را خنثی کرد و همه معادلات آنها در سوریه به هم خورد و شکست مفتضحانه‌ای خوردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1