تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۰۶۹۷۴
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

برگزاری اردوی ملی جشن تکلیف دانش آموزان عشایر در دو استان کشور

۰
برگزاری اردوی ملی جشن تکلیف دانش آموزان عشایر در دو استان کشور
کبنا ؛
روز سه شنبه دومین جلسه هماهنگی اردوی ملی جشن تکلیف دانش آموزان عشایر جنوب و مرکز کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان گچساران، سرپرست آموزش و پرورش و مسئولان دستگاه های اجرایی در مخل فرمانداری شهرستان گچساران برگزار گردید.
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش بیان داشت:دومین اردوی ملی جشن تکلیف دانش آموزان عشایر مرکز و جنوب کشور شامل ۹ استان از ۲۴تا۲۷بهمن ماه به مدت ۴روز در شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.
زارع پور ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رحیمی فرماندار پیشین گفت: آقای رحیمی در این ۵سال نسبت به حوزه آموزش و پرورش توجه و همکاری همه جانبه ای چه در تخصیص اعتبارات و چه در حمایت معنوی با آموزش و پرورش داشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیاء همین سنت های حسنه ای است که با وقوع انقلاب ساری و جاری شد که پیش از آن به دست فراموشی سپرده شده بود.
زارع پور در ادامه ابراز کرد:  در حال حاضر به شکل ۱۰۰درصدی برای همه پسران مکلف جشن تکلیف برگزار می شود. اما جشن تکلیف پسران عشایر به دلیل پراکندگی عشایر میسر نشده بود که وزارت آموزش و پرورش از سال گذشته بر این امر تمرکز کرده است.
وی بیان کرد: اولین اردوی ملی جشن تکلیف عشایر سال گذشته برگزار شد و امسال دو اردوی ملی در دو استان کهگیلویه و بویراحمد و استان تهران برگزار می شود.
زارع پور بیان داشت: به دلیل ارزش معنوی ای که این برنامه دارد همه زحماتش را متقبل شدیم که بتوانیم ظرفیت های استان را نشان دهیم و هم در اجر و صواب معنوی آن شریک باشیم.
زارع پور مطرح کرد: ۸کارگاه را در این برنامه به دو شکل عملی و آموزشی خواهیم داشت، ایستگاه های بهاربندگی یا خداشناسی، صحت قرائت نماز، احکام، آشنایی با تقلید و مرجعیت، نشاط و شادابی، ایستگاه سوگند از جمله کارگاه های این برنامه است.
علی خوانپایه فرماندار جدید شهرستان گچساران در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه همه دستگاه های اجرایی باید به تعهداتشان پایبند باشند بیان داشت: این برنامه جزو برنامه های سطح بالا و ملی است و نباید در آن کوتاهی صورت بگیرد.
خوانپایه ابراز داشت: نماز ستون دین ماست  و باید نسبت به برگزاری چنین برنامه ای همکاری لازم صورت بگیرد ضمن آنکه بیشتر همکاری ها در حد استفاده از ظرفیت های موجود دستگاه ها است.
این برنامه به مدت 4 روز قرار است در منطقه سراب ننیز شهرستان گچساران به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب و وجود زیرساخت های لازم در این شهرستان برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1