تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۴۰۶۹۴۶
کبنا گزارش می‌دهد

شهردار دوگنبدان روشن‌تر با مردم حرف بزند / آتش‌بیار کی بود؟

۴
۰
شهردار دوگنبدان روشن‌تر با مردم حرف بزند / آتش‌بیار کی بود؟
کبنا ؛مسعود ظفری یکی از شهرداران جوان استان و کشور محسوب می‌شود. او تمام توان خود را گذاشت تا معضلات و مشکلات شهر دوگنبدان را از چهره آن بزداید. اما به یک باره و در وسط راه بعضی از اعضای شورای شهر با مسعود ظفری زاویه گرفتند و سر آغاز اختلافات شدیدی بین شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان شد.
اما بعد از آن روزهای طوفانی و بگو و مگوهای جنجالی به یک مرتبه گفته می‌شود، فردی که نه رسانه بود، نه مدیر و نه سیاسی بود آتش بیار معرکه می‌شود و بر طبل اختلافات می‌زند و چند ماهی روند کار مردم را کند و معطل می‌کند.
مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در نشست خبری با اشاره به برخی اختلافات پیش‌آمده بین شهردار و شورای شهر دوگنبدان اظهار کرد: اختلاف شورا و شهرداری دوگنبدان زبانزد عام و خاص شده بود و عده‌ای نیز آتش‌بیار معرکه شدند تا این اختلاف بیشتر شود.
ظفری افزود: به عنوان مثال فردی هست که شاید درست نباشد نام ببرم نه جز رسانه است و نه از سیاسون است و نه از مجموعه شهرداری و وی یکی از آتش‌بیاران معرکه است و هیچ‌کاره است و شده آتش‌بیار معرکه.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: من را چهار نفر از اعضای شورای شهر از جمله سیدناصر حسینی انتخاب کردند، من گزینه این چهار نفر بودم و اختلاف اول نیز در بحث کار بود که عده‌ای از این جریان سواستفاده کردند که نمی‌خواستند من یا شورا پیشرفت کند.
وی ادامه داد: ما به این موضوع پی بردیم و متوجه شدیم تنها چیزی که می‌تواند این مشکل را حل کند تعامل شورا و شهرداری است و خود شورا و شهرداری است که می‌تواند به این اختلافات و مشکلات پایان دهند.
اما اینکه این فرد چه کسی بود که توانست بین مسوولان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر دوگنبدان اختلاف بیندازد؟ باید برای مردم روشن شود و قطعاً باید با او و امثال او برخورد قانونی انجام بگیرد. شهردار دوگنبدان باید شفاف در این باره با مردم صحبت کند. چرا که فردی انگیزه کار و تلاش را از مسوولان می‌گیرد و به جای همکاری و همراهی سنگ‌اندازی می‌کرد.
این فرد چه کسی است و به کدام پروژه‌ها و کدام اشخاص وابسته بود. چه منافعی را با ماندن «ظفری» از دست می‌داد یا می‌دادند، به نظر می‌رسذ باید روشن شود. اعضای شورای شهر دوگنبدان و شهردار نیز باید خیلی واضح‌تر از اینها در باره اتفاقات شهرداری با مردم سخن بگویند.
نام شما

آدرس ايميل شما

منتقد
Iran, Islamic Republic of
وقتی پای سیاسیون، مدیر، رسانه در میان نیست....همیشه پای ..
Iran, Islamic Republic of
نکنه
امید
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون
علی حسین
Iran, Islamic Republic of
ضعف ترین شهردار در تاریخ دوگنبدان هستی تمام خیابونا وکوجچه ها داغون شدن حتی یک متر آسفالت نکردی انصافا خودت باید بری کنار موندی چکار وقتی ازعهده این کار نرنمیای.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1