کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

شهردار دوگنبدان روشن‌تر با مردم حرف بزند / آتش‌بیار کی بود؟

15 بهمن 1397 ساعت 8:39

ما بعد از آن روزهای طوفانی و بگو و مگوهای جنجالی به یک مرتبه گفته می‌شود، فردی که نه رسانه بود، نه مدیر و نه سیاسی بود آتش بیار معرکه می‌شود و بر طبل اختلافات می‌زند و چند ماهی روند کار مردم را کند و معطل می‌کند.


مسعود ظفری یکی از شهرداران جوان استان و کشور محسوب می‌شود. او تمام توان خود را گذاشت تا معضلات و مشکلات شهر دوگنبدان را از چهره آن بزداید. اما به یک باره و در وسط راه بعضی از اعضای شورای شهر با مسعود ظفری زاویه گرفتند و سر آغاز اختلافات شدیدی بین شهردار و اعضای شورای شهر دوگنبدان شد.
اما بعد از آن روزهای طوفانی و بگو و مگوهای جنجالی به یک مرتبه گفته می‌شود، فردی که نه رسانه بود، نه مدیر و نه سیاسی بود آتش بیار معرکه می‌شود و بر طبل اختلافات می‌زند و چند ماهی روند کار مردم را کند و معطل می‌کند.
مسعود ظفری شهردار دوگنبدان در نشست خبری با اشاره به برخی اختلافات پیش‌آمده بین شهردار و شورای شهر دوگنبدان اظهار کرد: اختلاف شورا و شهرداری دوگنبدان زبانزد عام و خاص شده بود و عده‌ای نیز آتش‌بیار معرکه شدند تا این اختلاف بیشتر شود.
ظفری افزود: به عنوان مثال فردی هست که شاید درست نباشد نام ببرم نه جز رسانه است و نه از سیاسون است و نه از مجموعه شهرداری و وی یکی از آتش‌بیاران معرکه است و هیچ‌کاره است و شده آتش‌بیار معرکه.
شهردار دوگنبدان تصریح کرد: من را چهار نفر از اعضای شورای شهر از جمله سیدناصر حسینی انتخاب کردند، من گزینه این چهار نفر بودم و اختلاف اول نیز در بحث کار بود که عده‌ای از این جریان سواستفاده کردند که نمی‌خواستند من یا شورا پیشرفت کند.
وی ادامه داد: ما به این موضوع پی بردیم و متوجه شدیم تنها چیزی که می‌تواند این مشکل را حل کند تعامل شورا و شهرداری است و خود شورا و شهرداری است که می‌تواند به این اختلافات و مشکلات پایان دهند.
اما اینکه این فرد چه کسی بود که توانست بین مسوولان و نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر دوگنبدان اختلاف بیندازد؟ باید برای مردم روشن شود و قطعاً باید با او و امثال او برخورد قانونی انجام بگیرد. شهردار دوگنبدان باید شفاف در این باره با مردم صحبت کند. چرا که فردی انگیزه کار و تلاش را از مسوولان می‌گیرد و به جای همکاری و همراهی سنگ‌اندازی می‌کرد.
این فرد چه کسی است و به کدام پروژه‌ها و کدام اشخاص وابسته بود. چه منافعی را با ماندن «ظفری» از دست می‌داد یا می‌دادند، به نظر می‌رسذ باید روشن شود. اعضای شورای شهر دوگنبدان و شهردار نیز باید خیلی واضح‌تر از اینها در باره اتفاقات شهرداری با مردم سخن بگویند.


کد مطلب: 406946

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406946/شهردار-دوگنبدان-روشن-تر-مردم-حرف-بزند-آتش-بیار-کی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1