تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۶۹۳۹
کبنا از زیرساخت‌های ورزشی شهرستان لنده گزارش می‌دهد

ورزش لنده و آقای فرماندار

۰
ورزش لنده و آقای فرماندار
کبنا ؛دارا کریمی نژاد آن زمان که سکان فرمانداری لنده را به عهده گرفت یکی از حوزه‌های که مطالبات در آن زیاد بود حوزه ورزش بود.
ساماندهی سالن‌های که سالها بود دستی به آنها کشیده نشد و زمین چمنی که پیست آن خطری جدی برای ورزشکاران بود. لنده یکی از شهرستان‌های بدون چمن مصنوعی در استان بود و خواست چمن مصنوعی یکی از مطالبات به‌حق جوانان لنده ای بود.
در مجموعه ورزشی شهید دستغیب لنده سکوهای ورزشی مشاهده می‌شد که درشان این مجموعه ورزشی نبود. تنها سالن ورزش‌های توپی لنده کف پوشی داشت که در سالهای اخیر موجب آسیب رساندن به ورزشکاران می‌شد.
ظاهر اماکن ورزشی لنده فرسوده و با ورود به این مجموعه هیچ نشاطی احساس نمی‌شد. روستاهای لنده هیچ فضای ورزشی ندارند که البته وقتی روستاییان این شهرستان به مجموعه ورزشی فرسوده مرکز شهر نگاه می‌کردند شاید مطالبه گری برای ورزش روستا را بیهوده می‌پنداشتند.
کریمی نژاد با کوهی از مشکلات در یکی از حوزه‌های پر مخاطب همراه بود، مخاطبانی که البته خواست آنان یعنی احداث فضاهای ورزشی جدید و ترمیم و ساماندهی اماکن ورزشی قدیم کاملاً به‌حق بود.
گلایه‌های جوانان لنده ای در هر فضای که فرماندار کریمی نژاد وارد می‌شد، شنیده می‌شد.
اولین اقدام فرماندار لنده تغییر در سکان مدیریتی ورزش وجوانان بود تا بلکه با یک نیروی تازه نفس بشود روحی دوباره به ورزش داد. رایزنی‌های فرماندار لنده در حوزه ورزش در مرکز استان از همان ماه‌های ابتدای شروع می‌شود، این رایزنی‌ها منتج کمک به هیات های ورزشی می‌شود تا جانی دوباره به هیات های فعال لنده داد شود. فرماندار و حوزه ورزش وجوانان شهرستان در راستای نوسازی فضای ظاهری مجموعه شهید دستغیب تلاش و امروز شاهد تغییری اساسی در مجموعه ورزشی از جمله پیست اسکی و دومیدانی و ساماندهی سکوهای قدیم و جانمایی سکوهای جدید زمین فوتبال هستیم. تکمیل زمین چمن مصنوعی از دیگر کارهای عقب افتاده است که باید انجام شود و با تلاش و پیگیری امروز می‌بینم تنها زمین چمن مصنوعی لنده افتتاح می‌شود و یکی از مهمترین مطالبات ورزشی محقق شد. مجموعه ورزشی لنده تکمیل و حال نوبت به آن می‌رسد روستاهای که تا امروز وقتی فضاهای بی روح مجموعه ورزشی لنده نگاه می‌کردند و مطالبه‌ای نداشتند کار برای آنان آغاز شود. تحول در ورزش روستاها کلنگ آن بر زمین زده می‌شود و اولین زمین چمن مصنوعی در روستاهای ایدنک عملیات احداث آن آغاز شد.
حال نوبت هیات های ورزشی لنده است تا امروز که فضای مجموعه ورزشی شهید دستغیب تغییر اساسی را به خود می‌بیند آنان نیز فعالیت خود را با روحیه‌ای بهتر آغاز نمایند. گفتنی است از اقدامات مهم دیگر در حوزه ورزش احداث چندین زمین چمن مصنوعی و زمین والیبال در روستاهای پرجمعیت لنده با همکاری بنیاد علوی است که عملیات اجرایی آن‌ها به‌زودی شروع می‌شود.
همچنین ایده‌ی راه اندازی خانه ورزش در برخی روستاهای لنده از جمله اقدامات دیگر حوزه ورزش است که این خانه‌های ورزش در روستاهای پرجمعیت احداث خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1