تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۰۶۸۳۸
در همایش «همدلی در سایه سار چله عزت» مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بیاییم به پاس مجاهدت‌ها اختلاف‌ها را کنار بگذاریم

۳
۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: بیاییم به پاس مجاهدت‌ها اختلاف‌ها را کنار بگذاریم
کبنا ؛ پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سیاسیون؛ برای توسعه وحدت داشته باشیم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیاسیون و مسئولان برای سرعت بخشیدن به توسعه باید اتحاد داشته باشند.
علی محمد احمدی در همایش «همدلی در سایه سار چله عزت» که با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه فتح، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه های دولتی و چهره های شاخص استان برگزار شد، اظهار داشت: این استان با وجود همه داشته‌ها در بخش‌های مختلف ولی هنوز به جایگاه واقعی خود در توسعه نرسیده است.
وی با بیان اینکه چهارمین آورد آبی کشور را داریم، افزود: کسانی معتقد بوده برای رسیدن به توسعه سرمایه فیزیکی کافی نیست و باید سرمایه انسانی باشد و استان از سرمایه بی بدیل انسانی برخوردار است.
احمدی بیان کرد: هیچ استانی به انداره کهگیلویه و بویراحمد نفوذ سیاسی ندارد ولی هنوز به توسعه واقعی با وجود ظرفیت‌های مناسب به جایی نرسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه تزریق منابع، استان پانزدهم کشور هستیم ولی هنوز مردم به صورت ملموس در حوزه توسعه و اقتصادی تحول خاصی ندیده‌اند.
انقلاب اسلامی مردم استان‌های همچون کهگیلویه و بویراحمد  به بلوغ رسیده‌اند ولی برای تعادل و رفاه، بلوغ کافی نیست و باید تعادل معیشت را رد کند و به رفاه برسد.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سوای سیاست بازی و باند بازی و نگاه‌های قومی، برای عظمت مردم و شکوفایی داشته‌های خود دست به دست هم دهیم و برای رشد این دیار کمک کنیم.
احمدی تاکید کرد: این استان با تمام داشته‌ها در دست ما بوده و اگر کم کاری باشد شرمساری آن برای مدیران و مسئولان بوده زیرا باید از خدمتگذاری صادقانه برای مردم دریغ نکنیم.
وی با بیان اینکه می‌توانیم با تلاش بیشتر به جایگاه بهتری برسیم، گفت: خوشحالم در چله انقلاب دور هم جمع شدیم تا برای توسعه این دیار تدبیری کنیم.
احمدی افزود: تا روزی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم برای بهره گیری از توان و فرصت‌های موجود کوتاهی نمی‌کنم و زمانی می‌توانیم موفق باشیم که با اعتدال و عقلانیت پیش برویم.
وی ادامه داد: بیاییم به پاس مجاهدت فرزندان این دیار و تلاش فرزندان پاک و صدیق این دیار به رهنمون‌های مقام رهبری در زمینه وحدت عمل کنیم و اختلاف‌ها را کنار بگذاریم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: این استان با وجود همه داشته‌ها در بخش‌های مختلف و پیشینه قوی تاریخی و فرهنگی به جایگاه واقعی خود دست نیافته است.
احمدی با بیان اینکه چهارمین آورد آبی کشور را داریم، عنوان کرد: محدودیتی در زمینه سرمایه فیزیکی و نیروی انسانی دراستان نیست و کمتر استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد دارای نفوذ حاکمیتی در سطح کلان است.
احمدی اظهار داشت: خوشحالم در چله انقلاب دور هم جمع شدیم تا برای توسعه این دیار تدبیری کنیم و تا روزی که در استان هستم تمام توان خود را برای رشد و توسعه این استان به کار می‌گیرم.
وی تاکید کرد: زمانی می‌توانیم موفق باشیم که با اعتدال و عقلانیت پیش برویم و فرصت‌هایی را برای نفع عمومی خلق کنیم.
احمدی تصریح کرد: بیاییم به پاس مجاهدت فرزندان این دیار و تلاش فرزندان پاک و صدیق این دیار وحدت کلمه را حفظ کنیم و اختلاف‌ها را کنار بگذاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از خودت شروع کن
غلام
Iran, Islamic Republic of
اگر راست می گوید یکی از رییسان ادارات را که مخالف خط شما و نماینده ات می باشد بگدارید
ظفر
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار اول از خودتان شروع کنید یک بار هم شده از تاجگ دون مشاورت نگیرد به یک نیروی اصول گرا هم بها بدهید
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1