تاریخ انتشار
جمعه ۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴
کد مطلب : ۴۰۶۷۰۹
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

واکنش «محمود منطقیان» به تودیع و معارفه متفاوت گچساران و کهگیلویه؛ آقایان مدیریت‌شان اینگونه است، تصاویر سخن می‌گویند

۱۰
۱
واکنش «محمود منطقیان» به تودیع و معارفه متفاوت گچساران و کهگیلویه؛ آقایان مدیریت‌شان اینگونه است،  تصاویر سخن می‌گویند
کبنا ؛کبنا نیوز پس از مشاهده رفتار دوگانه مسئولان استان در خصوص نحوه تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه که رنجش خاطر برخی مسئولان، چهره‌های سیاسی و مردم کهگیلویه بزرگ را به دنبال داشت، گفت‌وگویی با محمود منطقیان چهره سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه انجام دادیم که نظر وی را در این باره بدانیم.
چهره سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به اینکه اطلاع دقیقی از نحوه تودیع و معارفه ندارم اظهار کرد: این موضوع به نحوه مدیریت برمی‌گردد که بالاخره آقایان مدیریتشان همین‌گونه است.
محمود منطقیان عنوان کرد: تصاویر تودیع و معارفه فرمانداران گچساران و کهگیلویه که در رسانه‌ها نیز منتشر شد خود گویای این مطلب است و نیازی به اظهارنظر نیست چراکه تصاویر خود سخن می‌گویند.
منطقیان گفت: حقیقت تمایلی به صحبت در این خصوص ندارم و چیزی بود که گذشت و فکر نکنم پیرامون آن نیازی به صحبت باشد.
همچنین، دارا کریمی نژاد، فرماندار لنده نیز در خصوص این رفتارهای تبعیض‌آمیز مسئولان استانی در پیچ اینستاگرامی خود نوشت «شوکت ازدست رفته بلادشاپور چگونه بازیابی می‌شود».
به گزارش کبنا از دهدشت، چهارشنبه 27 تیرماه 97  آئین تودیع و معارفه فرماندارن سابق و جدید کهگیلویه با حضور معاون سیاسی استاندار و بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد.{کلیک کنید}
نام شما

آدرس ايميل شما

دهی در دشت
Iran, Islamic Republic of
تمام اینها فضا سازی برای از صحنه بدر کردن نیکبخت هست. هر چه که ما میکشیم از دست منطقیان و موحدهست. جنگ قدرت و مسعولان گماشته شده شما «بلاد شاپور » را به اینجا کشاند...حالا شما اومدید و از چی حرف میزنید خود شما این بلا رو سر این شهر آوردید. کمال دولتخواه از بهترین مدیران بود، شما چه دفاعی ازش کردین....آقای منطقیان با وجدان خودتون خلوت کنید ببینید منابع کهگیلویه جز منابع دولتی چیزای دیگری هم هستن....منابع آب ما اگر درست مدیریت میشد زمینایی ما برامون منابع طلا بودن....نخبه سوزی اگه نمیشد با سوئ مدیریت روبه رو نمیشدیم...
شما از چی حرف میزنید! ما بپای شما و تفکرات لجبازانه شما سوختیم...نماینده اصلاحات که شما باشید جز مهره چینی هایی که عمومآ پیر و بی انگیزه هستن چی بوده!
عابدی
Iran, Islamic Republic of
بیشتر این گونه تودیع و معارفه ها به سلیقه و نحوه کنش و واکنش سیاسیون بر میگردد اقای منطقیان هر انچه کشت درو کرد چرا دیگران را متهم می کند و اظهار بی اطلاعی و بدمیلی می فرمایند.....ایا این گونه اظهار نظر فرفکنی و فرار رو به جلو نیست.................
Denmark
بله جناب استاد حاضر به اظهارنظر شفاف نشده اند!!! واقعا رفتارهای شم.استاد عزیز ما
هادی مسلمانزاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام.عملکرد کسانی چون آقایان منطقیان ولاهوتی اصلاحات رادر گهگلویه به بنبست رسانده. بهتر هست این دو عزیز بیش از این در سیاست دخالت نکنند وبا عذرخواهی از مردم وطلب بخشش از خداوند صحنه را ترک گویند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اين گونه تبعيض رفتاري نتيجه بي تدبيري مسولين ارشد استان است كه خودشان عامل تفرقه وبدبيني هستن بله با ندانم كاري كار بجايي رسيده كه باور همه ما بر تاييد تبيعض هاي ساختگي افراد در راس وصاحب قدرت است .اين گونه ظلم ها ناپيدار هستن منتظر نتيجه اين بد رفتاريها خود باشيد.مردم خوب قضاوت مي كنند
امید
Iran, Islamic Republic of
تمام بدبختی های کهگیلویه از صدقه سر موحد و منطقیان می باشد هیچ کدام از این افراد سیاست مشخصی ندارند و هر طرفی منافع خود و دور و بیانشان باشد آن طرف هستند نمونه اش آقای منطقیان که سری پیش باعث شکست اصلاح‌طلبان شد اولا ایشان اصلا اصلاح طلب نیست ثانیا هر کسی که در شهرستان کهگیلویه طرفدار اصولگرایان بود خود و فرزندانش به جایی رسیده اما اصلاح طلبان فقط به فکر خود هستند و نون مردم و حتی رای دهندگان به خودشان را هم می‌برند!!!!! تنها راه برون رفت از وضعیت کنونی رای ندادن به موحد و منطقیان و اصلان طلبانه!!!!! بنده پدرم بیش از 20 سال به این افراد رای داد ولی فقط بهش ضرر زدند توصیه دارم هرگز به اصلاح طلبان دهدشت رای ندهید!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت بزرگواران استان بخصوص کسانیکه ردای رهبری جریانهای فکری را خود بر تن خود در استان پوشیده اند بدون مقدمه عرض میکنم چرا ملاک تفاوت وتبعیض بین شهرستان های گچساران وباشت را با بقیه شهرستانهای استان را طول میز ویا افراد شرکت کننده در جلسه تودیع فرمانداران دو شهرستان قرار داده اید اگرچه حرفشان درست است اما فاصله تبعض منطقه خاص از استان با سایر مناطق جانفرسا تر و فاصله گاها انقدر زیاد است که برای پیمایش ان مقیاس و واحدی متناسبت تر از میز جلسه ویا افراد شرکت کننده بکار برد وبنا بر فاصله زیادی که منطقه خاص با سایر شهرستانهای استان در زمینه های مختلف از جمله فعالییتهای کشاورزی راهسازی ابرسانی گاز رسانی بهداشت ودرمان صنعت واشتغال و....دارد بهتر است سال نوری را ملاک ومعیار قرار دهیم نه طول میز جلسه تودیع ومعارفه
غ
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای منطقیان این حرفها دیگه فایده نداره ، زمان
انتصاب جناب دکتر پرواز ، دکتر نظری ، دکتر مرادی ، و و وکه شده من که نبودم مخالفت میکردم این شما بودید که بنای مخالفت را گذاشتید ، حالا باید غبطه چنین روزهایی را بخورید در یک کلام ضمن احترام بزارید کسان دیگه تصمیم گیرنده باشن
غیرت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کریمی فرماندارمحترم لنده مابویراحمدهم به لطف وهنرزارعی نماینده بویراحمددست کمی ازکهگیلویه نداریم فعلا همه کاره استان تاجگردون شده انشا...دراسفند98پاسخ دندان شکنی به ضعف زارعی ویکه تازی تاجگردون مابویراحمدخواهیم داد؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خبرگزاری محترم لطفا همه کامنت ها را منتشر کنید وقتی افراد برای سایت شما ارزش قائل شده مطالعه و نظر می دهند افراد را فراری ندهید لطفا!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1