کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

واکنش «محمود منطقیان» به تودیع و معارفه متفاوت گچساران و کهگیلویه؛ آقایان مدیریت‌شان اینگونه است، تصاویر سخن می‌گویند

5 بهمن 1397 ساعت 23:14

محمود منطقیان عنوان کرد: تصاویر تودیع و معارفه فرمانداران گچساران و کهگیلویه که در رسانه‌ها نیز منتشر شد خود گویای مطلب است و نیازی به اظهارنظر نیست چراکه تصاویر خود سخن می‌گویند.


کبنانیوز پس از مشاهده رفتار دوگانه مسئولان استان در خصوص نحوه تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه که رنجش خاطر برخی مسئولان، چهره‌های سیاسی و مردم کهگیلویه بزرگ را به دنبال داشت، گفت‌وگویی با محمود منطقیان چهره سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه انجام دادیم که نظر وی را در این باره بدانیم.
چهره سیاسی اصلاح‌طلب کهگیلویه بزرگ در گفت‌وگو با کبنا با اشاره به اینکه اطلاع دقیقی از نحوه تودیع و معارفه ندارم اظهار کرد: این موضوع به نحوه مدیریت برمی‌گردد که بالاخره آقایان مدیریتشان همین‌گونه است.
محمود منطقیان عنوان کرد: تصاویر تودیع و معارفه فرمانداران گچساران و کهگیلویه که در رسانه‌ها نیز منتشر شد خود گویای این مطلب است و نیازی به اظهارنظر نیست چراکه تصاویر خود سخن می‌گویند.
منطقیان گفت: حقیقت تمایلی به صحبت در این خصوص ندارم و چیزی بود که گذشت و فکر نکنم پیرامون آن نیازی به صحبت باشد.
همچنین، دارا کریمی نژاد، فرماندار لنده نیز در خصوص این رفتارهای تبعیض‌آمیز مسئولان استانی در پیچ اینستاگرامی خود نوشت «شوکت ازدست رفته بلادشاپور چگونه بازیابی می‌شود».
به گزارش کبنا از دهدشت، چهارشنبه 27 تیرماه 97  آئین تودیع و معارفه فرماندارن سابق و جدید کهگیلویه با حضور معاون سیاسی استاندار و بدون حضور رسانه‌ها برگزار شد.{کلیک کنید}


کد مطلب: 406709

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/406709/واکنش-محمود-منطقیان-تودیع-معارفه-متفاوت-گچساران-کهگیلویه-آقایان-مدیریت-شان-اینگونه-تصاویر-سخن-می-گویند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1