تاریخ انتشار
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۵۸۲۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

۱
۰
وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند
کبنا ؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (جمعه 7 دی ماه) به این استان سفر می‌کند.
علی محمد احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر بهداشت در این سفر 2 روزه 4 طرح بهداشتی، درمانی را در شهرهای یاسوج، گچساران، باشت و دهدشت افتتاح خواهد کرد.
وی افزود: این چهار طرح شامل بیمارستان های یاسوج و باشت، اورژانس دهدشت و مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیمارستان 232 تختخوابی شهر یاسوج در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و زیربنای 24 هزار و 800 مترمربع در هشت طبقه و 32 بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده است.
احمدی عنوان کرد: تجهیزات درمانی و تأسیساتی این بیمارستان مطابق پیشرفته ترین دستگاه ها در دنیا خریداری شده و یکی از مجهزترین بیمارستان های جنوب کشور است.
وی ابراز داشت: این بیمارستان دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق زایمان، یک سالن آمفی تئاتر و 16 کلاس درس است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اورژانس شهر دهدشت در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع ساخته شده و دارای 70 تخت درمانی است.
احمدی اظهار داشت: هر کدام از تخت های این مرکز دارای مانیتورهای قلبی و ریوی بوده و وجود اتاق عمل در آن نیز سبب ارتقای شاخص های خدمات درمانی بموقع به مراجعه کنندگان می شود.
وی افزود: بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با هزینه ای افزون بر 200 میلیارد ریال ساحته شده و دارای تجهیزات کامل و امکاناتی همچون اتاق عمل، زایشگاه و اتاق زایمان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه متخصص اطفال، داخلی و طب اورژانس برای خدمات رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان به طور تمام وقت در این بیمارستان مستقر خواهند بود.
احمدی عنوان کرد: مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) شهر گچساران با زیربنای سه هزار مترمربع ساخته شده و دارای بخش هایی شامل اتاق عمل، آزمایشگاه، جنین شناسی، اتاق انتقال جنین، آندرولوژی (دانش و مهارت عملی مربوط به فعالیت ‌های تولید مثل مردان و اختلالات آن)، اتاق درمان ناباروری IUI، اتاق PGD (آزمایش و تشخیص سالم بودن ژن جنین) است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سلامت
Iran, Islamic Republic of
خیلی زودتر از آنکه فکر کنید ورشکسته میشن ای مردم این رو به خاطر بسپارید تورا به پیغمبر حرفم رو به خاطر بسپارید وووووو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1