کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وزیر بهداشت به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند

7 دی 1397 ساعت 0:21

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (جمعه 7 دی ماه) به این استان سفر می‌کند.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (جمعه 7 دی ماه) به این استان سفر می‌کند.
علی محمد احمدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزیر بهداشت در این سفر 2 روزه 4 طرح بهداشتی، درمانی را در شهرهای یاسوج، گچساران، باشت و دهدشت افتتاح خواهد کرد.
وی افزود: این چهار طرح شامل بیمارستان های یاسوج و باشت، اورژانس دهدشت و مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) گچساران است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیمارستان 232 تختخوابی شهر یاسوج در زمینی به مساحت 50 هزار مترمربع و زیربنای 24 هزار و 800 مترمربع در هشت طبقه و 32 بخش تخصصی و فوق تخصصی ساخته شده است.
احمدی عنوان کرد: تجهیزات درمانی و تأسیساتی این بیمارستان مطابق پیشرفته ترین دستگاه ها در دنیا خریداری شده و یکی از مجهزترین بیمارستان های جنوب کشور است.
وی ابراز داشت: این بیمارستان دارای هشت اتاق عمل، یک اتاق عمل اورژانس، هشت اتاق زایمان، یک سالن آمفی تئاتر و 16 کلاس درس است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اورژانس شهر دهدشت در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع ساخته شده و دارای 70 تخت درمانی است.
احمدی اظهار داشت: هر کدام از تخت های این مرکز دارای مانیتورهای قلبی و ریوی بوده و وجود اتاق عمل در آن نیز سبب ارتقای شاخص های خدمات درمانی بموقع به مراجعه کنندگان می شود.
وی افزود: بیمارستان 32 تختخوابی شهر باشت در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و با هزینه ای افزون بر 200 میلیارد ریال ساحته شده و دارای تجهیزات کامل و امکاناتی همچون اتاق عمل، زایشگاه و اتاق زایمان است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه متخصص اطفال، داخلی و طب اورژانس برای خدمات رسانی مطلوب به مراجعه کنندگان به طور تمام وقت در این بیمارستان مستقر خواهند بود.
احمدی عنوان کرد: مرکز درمان ناباروری (IVF) بیمارستان بی بی حکیمه خاتون (س) شهر گچساران با زیربنای سه هزار مترمربع ساخته شده و دارای بخش هایی شامل اتاق عمل، آزمایشگاه، جنین شناسی، اتاق انتقال جنین، آندرولوژی (دانش و مهارت عملی مربوط به فعالیت ‌های تولید مثل مردان و اختلالات آن)، اتاق درمان ناباروری IUI، اتاق PGD (آزمایش و تشخیص سالم بودن ژن جنین) است.


کد مطلب: 405821

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405821/وزیر-بهداشت-کهگیلویه-بویراحمد-سفر-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1