تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۰۵۶۶۵
با حضور معاون استان‌های سازمان صدا و سیما:

مدیرکل جدید شبکه دنا معارفه شد / دارابی: نباید گرایش‌های سیاسی وارد کار صدا و سیما شود (+عکس)

۰
مدیرکل جدید شبکه دنا معارفه شد / دارابی:  نباید گرایش‌های سیاسی وارد کار صدا و سیما شود (+عکس)
کبنا ؛
با حضور معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما و مسوولان استانی امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، احمدی استاندار و دیگر مسوولان کهگیلویه و بویراحمد امیر رئوف مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد شد و از خدمات ۶۴ماهه یوسف افشارنیا تقدیر کرد.
رئوف در مراسم معارفه خود گفت: راه‌اندازی ۲۴ ساعته شبکه رادیو و تلویزیون صدا و سیمای مرکز استان از توفیقات صدا و سیمای این استان در ۴۰ سال عمر انقلاب است.

 
وی عنوان کرد: در فضای متعدد رسانه‌ای نقش شبکه‌های استانی و محلی در صیانت از خدمات نظام و انتقال آن به نسل کنونی و آینده حیاتی است.
مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: گفتمان ما گفتمان امام و رهبری است و با استفاده از آن اهداف خود را دنبال می‌کند.
در ادامه یوسف افشارنیا به موفقیت‌های صدا و سیمای مرکز استان اشاره کرد و گفت: در حوزه فنی در میان سه استان برتر کشور قرار داریم و در تولید مستند به عنوان قطب مستندسازی تندیس دریافت کردیم.

 
مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سال‌های اخیر ۲۰ مستند فاخر در صدا و سیمای استان تولید شد، ضمن اینکه سال گذشته پوشش دیجیتالی استان ۹۸ درصد بود و امسال به ۹۹ درصد رسید که امیدواریم با حمایت‌های استاندار و رئیس سازمان برنامه و بودجه یک درصد باقی مانده عملیاتی شود.
افشارنیا به نقشه دشمنان برای چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان به خصوص استکبار جهانی همواره به دنبال توطئه علیه انقلاب اسلامی بودند اما با همدلی مردم و رهبری مقام معظم رهبری توطئه دشمنان خنثی می‌شود.
یوسف افشارنیا در پایان با بیان ابیاتی از قیصر امین‌پور سخنانش را به پایان رساند و با گریه از همکارانش خداحافظی کرد. همچنین پیش از شروع مراسم تودیع و معارفه معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما از نمایشگاه خدمات صدا و‌سیمای مرکز استان دیدن کرد.

رسالت سنگین صدا و سیما در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب/رسانه ملی زبان و حامی مسوولان است

 علی دارابی در این مراسم نیز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی انقلاب متعهد و ائتلاف کردند و رسما اعلام داشتند که اجازه نمی‌دهند ملت ایران چهل سالگی انقلاب را جشن بگیرند اما با عزم و اراده مردم ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، ملت ایران به مانند همیشه در جنگ اراده بر دشمن پیروز خواهند شد.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما به رسالت سنگین صدا و سیما در آستانه چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: صدا و سیما باید به خوبی دستاوردها و خدمات انقلاب را برای مردم خصوصا جوانان تبیین کنند و ما در صدا و سیمای موظف هستیم جوانان را به راه پرافتخار پدران و مادرانشان تشویق کنیم.
وی خطاب به جوانان گفت: جوانان گام‌های بزرگی برای ترسیم انقلاب  که حضرت امام ایجاد کردند  مقام معظم رهبری با شایستگی ادامه می‌دهند بردارند.
این مسوول به ۴۰سال خدمت و تلاش مردم ایران زمین اشاره کرد و گفت: بی‌شک آنچه شاهد آن هستیم ۴۰ سال خدمت و تلاش مردم ایران زمین است، دولت‌ها در طول ۴۰ سال با هر گرایش‌ و سلیقه سیاسی خدمات زیادی ارائه کردند و همه در زیر خیمه انقلاب از خدمت به مردم فروگذار نکردند، البته شاید معدودی از مدیران کارهای خلاف کردند اما نباید آن را به کل جامعه پاک‌دست تعمیم بدهیم.
این مسوول بیان کرد: امروزه جامعه مدیران ما صادق، پاک‌دست و خادم هستند البته نارسایی و ناهنجاریی‌هایی هم وجود دارد که دشمن تلاش می‌کند این نارسایی را برجسته و مردم را ناامید کند.
وی به دست‌اندازی‌ها در مسیر انقلاب اشاره کرد و گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس، تحریم‌ها و تهدیدها همه دست‌اندازی‌هایی بود که دشمنان در مسیر انقلاب قرار داد اما بازهم ملت ایران پیشرفت کردند و کهگیلویه و بویراحمد نمونه کوچکی از ایران بزرگ در ارائه خدمات است.
دارابی بیان کرد: صدا و سیما در راستای گفتمان امید و‌ برجسته کردن خدمات نظام زبان و حامی دولت و مسوولان است و این رسالت را با صدای بزرگ اعلام می‌کنیم و به آن هم افتخار می‌کنیم.
وی عنوان کرد: بارها انگ دولتی شدن به صدا و سیما زده شده، اما کدام دولت؟ دولتی که با رای مردم شکل گرفته است ما وظیفه داریم از دولت‌ها حمایت کنیم به فرموده مقام معظم رهبری امروزه دولت  در خط مقدم میدان اجرا است و از هرگونه کمکی در این راه دریغ نکنیم.
دارابی تصریح کرد: صدا و سیما باید زبان، مرجع و پناه مردم باشد، همکاران صدا و سیمایی باید پیگیر مطالبات مردم باشد پرسشگری کند که قطعا وظیفه مهمی و رسالت خطیری است.
 وی با بیان اینکه صدا و سیما فراتر از جریان و جناح سیاسی به وظایف خود عمل می‌کند، گفت: صدا و سیما یکی از زیرمجموعه‌های مقام معظم رهبری است و همانطور که رهبری چتر پدری را بر کل جامعه دارند برای مجموعه صدا و سیما هم همینطور است. نباید گرایش‌های سیاسی وارد کار صدا و سیما شود.
وی به رسالت دیگری از صدا و سیما اشاره کرد و گفت: دیگر وظیفه صدا و سیما فراهم کردن زمینه توسعه پایدار با کمک مقامات استانی است و کارکرد صدا و سیمای استان‌ها هم همین است.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما بر برنامه‌ریزی و عملیاتی شدن اطلس فرهنگی استان‌ها تأکید کرد و گفت: امروز یونسکو از سر استیصال فریاد می‌زند که ۳ هزار زبان و‌ گویش در دنیا در حال نابودی است و پروسه جهانی شدن نابودی این گویش‌ها را رقم می‌زند که رسانه وظیفه دارند بر حفظ گویش‌ها تلاش کنند.
وی در ادامه سخنان خود عنوان کرد: یکی از برنامه‌های چهل سالگی انقلاب دعوت از استانداران بعد از انقلاب استان‌ها بوده است که این کار در تمام مراکز استان‌ها به خوبی انجام می‌شوند تا استانداران خدمات بعد از انقلاب را برای مردم بیان کنند.
وی با تأکید بر اینکه دشمنان برای چهل سالگی انقلاب برنامه‌ریزی کردند، افزود: امروزه دشمنان ما متعهد و یکپارچه شدند تا نگذارند مردم ایران به آنچه در بهمن ۵۷ که همان استقلال، آزادی، امنیت، آبادانی و مشارکت واقعی است دست پیدا کنند.
معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب مشارکت و استقلال واقعی را شاهد بودیم، مشارکت و استقلالی که گران به دست آمده و بیش از ۵۰۰ هزار شهید، ازاده، جانباز و ایثارگر برای صیانت و حفظ آن تقدیم شد.


برجسته بودن ماموریت صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به هجمه دشمنان گفت: ماموریت صدا و سیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان برجسته است.
 علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و‌ معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلاب نظامی، اقتصادی یا تحول سیستمی نبود بلکه انقلابی است که تمام ابعاد را در بر گرفت و عامل یک فرهنگ و گفتمان و رویکرد نو بود و این ساز و کار نیازمند ابزاری بود تا پیام معمار انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های ملت بزرگ ایران را به گوش جهانیان برساند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای ابلاغ و ارسال این پیام بزرگ در تراز انقلاب اسلامی نیازمند رسانه‌ای مانند صدا و سیما بودیم و رسانه ملی در طول ۴ دهه گذشته با تمام فراز و فرود در نگرش، دیده‌گاه‌ها و مسائل داخلی و خارجی توانست این مامور را به نحو خوبی انجام دهد.
وی با بیان اینکه در ۴ دهه انقلاب اسلامی دشمن به قوام و دوام ساختاری نظام ما پی برده، گفت: دشمن هجمه را در جبهه نرم‌افزاری دنبال می‌کند و قطعا ماموریت صدا و سیما در جنگ نرم دشمن برجسته‌تر است‌.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دشمن در هژمونی رسانه‌ای تولید محتوای شیطانی علیه جبهه انقلاب را در دستور کار قرار داده است لذا رسانه ملی می‌تواند با قدرت در برابر جنگ رسانه‌ای دشمن در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بایستد.
احمدی بیان کرد: نگاه دشمن بر حوزه اقتصادی  و مایوس کردن مردم است،دشمن تلاش می‌کند خدمات چهار دهه انقلاب را در دید مردم کوچک جلوه دهد و ناکارامدی‌ها را بزرگ کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب را به یاد دارند، قبل از انقلاب طول راه‌های آسفالت استان به ۱۰۰ کیلومتر نمی‌رسید اما امروز ابعاد تحولات زیرساختی با وجود توپوگرافی، ضریب نفوذ تلفن ثابت، تخت‌های بیمارستانی و توسعه در سایر حوز‌ه‌ها را شاهد هستیم.
وی عنوان کرد: تخت‌های بیمارستانی استان قبل از انقلاب به ۱۰۰ تخت نمی‌رسید اما با افتتاح پروژه‌های بزرگ حوزه بهداشت و درمان طی روزهای آینده به بیش از ۱۴۰۰ تخت می‌رسد و تا حدودی به استانداردهای جهانی نزدیک می‌شویم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به همدلی دولت، قوه قضاییه و همه نهادها برای رفع مشکلات مردم و بیان خدمات ۴۰ ساله انقلاب خاطرنشان کرد: در چهل سالگی انقلاب همه دستگاه‌ها مسوول هستند اما رسالت صدا و سیما سنگین‌ و بزرگ‌تر است.
احمدی عنوان کرد: ما وامدار میراث ارزشمند و بزرگ مجاهدت‌های امام، شهدا و فرزندان غیور آنها هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1