کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با ارسال پیامی مطرح شد

پیام‌های تبریک به غریب‌پور؛ از آقای وکیلی به رغم قدرناشناسی‌ها قدردانی می‌کنیم

25 آذر 1397 ساعت 9:49

بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از همه چهره های ذی نقش در این راه، خاصه از "دکتر محمدعلی وکیلی" که به رغم برخی قدرناشناسی ها و تخریب ها، بانی و حامی چنین اتفاق های مبارکی بوده اند، اعلام می داریم.


خداداد غریب‌پور با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان معاون وزیر و رئیس هیأت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران منصوب شد.
انتصاب غریب‌پور که از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز می‌باشد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. 



جمعی از اهالی فرهنگ و هنر (یونس آبسالان، علی محقق، فریدون هاشمی، احسان گنجی، حسن غفاری، همت هاشمی، امرالله نصرالهی و هجیر تشکری) با ارسال پیام زیر این انتصاب را تبریک گفتند. در این پیام آمده است؛ قدر دیدن و بر صدر نشستن شایستگان یگانه راهبرد حل یا دست کم رفع مسائل و مصائب فعلی جامعه ی ماست. دکتر غریب پور نشان داده است که با آمیزه ای از هوش خداداد، هنر تعامل و مهارت مدیریت می توان به موفقیت های بزرگ دست یافت.  مدیریت خلاقانه ی ایشان توانایی درک موقعیت ها را با درنظرداشت وجوه اخلاقی و انسانی آنها داراست. ارتقای پلکانی و شایسته سالارانه ی او محصول چنین نگاهی ست. لذا، ما نیز به سهم خود از موفقیت های ایشان به ویژه انتخاب بجای وی به عنوان معاون وزیر «صمت» و رئیس هیات عامل «ایمیدرو» مسرور و خرسندیم. ضمن شادباش این مهم، امیدواریم ایشان با تقویت نخبه سالاری،  بر مشی و منش مردم دارانه ی خویش باقی بمانند و افقهای روشن تری پیش روی و راه او باشد.
بدین وسیله مراتب قدردانی خود را از همه چهره های ذی نقش در این راه، خاصه از "دکتر محمدعلی وکیلی" که به رغم برخی قدرناشناسی ها و تخریب ها، بانی و حامی چنین اتفاق های مبارکی بوده اند، اعلام می داریم.

برادر ارجمند جناب آقای دکتر خداداد غریب‌پور
انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) که نشان از توانمندی ها و مبین مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی است، موجب خوشحالی و مسرت فراوان گردید.
به گواه تاریخ هرگاه توفیق خدمت گذاری به فرزندان نخبه استان زرخیز کهگیلویه و بویراحمد رسیده است، با اراده و ایمان و تکیه بر دانش و آگاهی و زیر سایه الطاف کریمانه حضرت حق تعالی درخشیده اند و امیدواریم مدیریت  اثربخش و توأم با تجارب برجسته جنابعالی، موجبات رشد آن مجموعه را فراهم آورد.
لذا بر خود لازم دانستم  این انتصاب شایسته را صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض نمایم و از درگاه ایزد منان برایتان توفیقات روز افزون در جهت رشد و شکوفایی ایران اسلامی مسالت می نمایم.
نستهن مقدم -شهردار یاسوج

 


کد مطلب: 405454

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405454/پیام-های-تبریک-غریب-پور-آقای-وکیلی-رغم-قدرناشناسی-ها-قدردانی-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1