تاریخ انتشار
شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۴۰۴۰۵۲
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

وقتی نمایندگان مجلس خدمات دولت را صاحب می شوند!/تفسیر خدمات دولت،تغییر مدیران در«کهگیلویه»!

۰
وقتی نمایندگان مجلس خدمات دولت را صاحب می شوند!/تفسیر خدمات دولت،تغییر مدیران در«کهگیلویه»!
کبنا ؛صبح روز (پنجشنبه 3 آبان ماه 97) شورای اداری کهگیلویه به ریاست استاندار کهگیلویه وبویر احمد و حضور هیئت همراه،نماینده کهگیلویه بزرگ و مسوولان شهرستانی در فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه به نمایندگی از شورای اداری شهرستان در حضور استاندار اظهار کرد:صریح و بدون تعارف صحبت می کنم و اگر نقدی صورت می گیرد،عینی،منصفانه،بی طرفانه و برای اصلاح کار است،اعتراض است که تخریب و فساد درجامعه به بار می آورد.
ایرج کاظمی جو ضمن خوش آمدگویی به تشریف فرمایی استاندار به پیشانی فرهنگی اجتماعی سیاسی وتاریخی استان،شهرستان کهگیلویه در شهر دهدشت به قرابت فرهنگی نزدیک استان کهگیلویه و بویر احمد با ایلام اشاره وعنوان کرد:حضرت عالی به عنوان استاندار کهگیلویه و بویر احمد، شخصی از بطن دانشگاه،اهل علم ودانش،آگاه و توانمند هستید،دردمندید و در این دردمندی با ما قرابت دارید.
کاظمی جو با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید در شهرستان کهگیلویه،بنده به هیچ شخصی نان قرض نمی دهم و بدون دلیل از کسی تعریف و تمجید نمی کنم تصریح کرد:دولت تدبیر و امید شاید مظلوم ترین دولت در طول تاریخ انقلاب اسلامی باشد، نشان به همان نشان که زبان خیلی از ما مدیران در بیان و انتشار خدماتی که دولت در حوزه های فرهنگی ،اجتماعی،بهداشت ودرمان،اقتصادی و...ارائه کرده،قاصر است.
وی ادامه داد:تنها چیزی که به ذهنم می رسد این است که اگر قرار است اتفاقی  از بیان کردن و تفسیر خدمات دولت بیفتد، شاید تنها این باشد که کمی صندلی برخی از ما مدیران تغییر کند. 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه با بیان اینکه از نماینده شهرستان کهگیلویه و دیگر نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم تصریح کرد:بسیاری از خدمات دولت که توسط مدیران ارائه نمی شود،خیلی سریع، رک و شفاف توسط نمایندگان مردم در مجلس ارائه می شود.
کاظمی جو خطاب به استاندار گفت:باعث خوشحالی است،شما که از بطن دانشگاه آمده اید،مقوله اقتصاد را پاس کرده اید و به عنوان یک مولف حوزه فرهنگ را خوب می شناسید ،همچنین در حوزه وزارت کشور سیاست را خوب پاس کرده اید و با احزاب و مهره های سیاسی نیز خوب ارتباط دارید،با دیدن یک کار عمومی در سطح شهرستان توسط سازمان مردم نهاد از ایشان دعوت کردید و باعث تقویت انگیزه آن ها شدید و توجه به همین مسائل است که ارتباط بین مردم و مسولان را بیشتر می کند،توجه به احزاب و میل های سیاسی باعث می شود که ارتباطات بیشتر باشد.
وی ضمن قدردانی از استاندار به دلیل انتصاب نیکبخت به عنوان فرماندار کهگیلویه بیان کرد:نیکبخت فرماندار دولت تدبیر و امید است وما نیز به عنوان مدیران دولت وظیفه داریم با ایشان تعامل داشته باشیم که ایشان هم با مدیران تعامل دارند و در این مدت کوتاه حضورشان در کهگیلویه،توازن در بخش ها را برقرار کردند که از این حرکت شما تشکر می کنیم.
وی در پایان مطرح کرد: .حضور همه اقشارمردم، نماینده مجلس،استاندار به رشد و پویایی شهرستان کمک می کند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1