تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : ۴۰۳۶۸۷
در نشست شورای هماهنگی مدیران تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

نیک‌مرام: یک هزار و ۲۷۵ طرح اشتغال تصویب شد/ شناسایی و بستن گلوگاه های فساد خواسته مردم است

۰
نیک‌مرام: یک هزار و ۲۷۵ طرح اشتغال تصویب شد/ شناسایی و بستن گلوگاه های فساد خواسته مردم است
کبنا ؛مدیرکل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تشریح روند همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون در استان گفت: کمک به کاهش مشکلات اشتغال  و جذب تسهیلات اشتغال فراگیر دغدغه این مجموعه است و در این راستا اقدام‌های ارزنده‌ای انجام‌گرفته است.
پروانه نیک‌مرام تصریح کرد: از ۳۰۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال فراگیر این استان ۱۰۷ میلیارد تومان ابلاغ شد که برای جذب آن یک هزار و ۲۷۵ طرح با ۵۹۷ میلیارد تومان تصویب شد که این میزان طرح تصویب‌شده بیش از اعتبارات مصوب است و هدف از آن جذب تسهیلات این بخش بوده است.
وی بیان کرد: تاکنون ۱۰۱ میلیارد تومان طرح در بانک‌ها انعقاد قرارداد شده و ۷۰ میلیارد تومان نیز پرداخت‌شده است که در این زمینه همه بانک‌ها همکاری دارند و صندوق کارآفرینی امید رتبه اول را دارد.
 مشاور وزیر و مدیرکل عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کشور گفت: واگذاری دو برنامه مهم رفع فقر و اشتغال فراگیر دولت به این وزارتخانه مسئولیت مهم و خاصی را متوجه این مجموعه و دستگاه‌های تابعه کرده است.
رضا شریعت بابیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سازمان‌های تابعه خدمات متنوعی را به جامعه ارائه می‌کنند تصریح کرد:  شناسایی گلوگاه‌های فساد یکی از الزامات کار خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است.
وی بابیان اینکه تنوع خدمات و وظایف باعث شده که بخش زیادی از جامعه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سروکار داشته باشند بیان کرد: هم‌اکنون به حدود ۱۱ میلیون نفر سبد غذایی پرداخت می‌شود و درعین‌حال مدیران در این مجموعه خدمات‌رسانی می‌بایست برنامه‌های آن‌ها عجین باکار و تلاش مضاعف و جدی باشد.
شریعت  که با بازرسان دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون سخن می‌گفت اظهار داشت: اجرا نکردن قانون و احیاناً سو استفاده از قانون از مهم‌ترین گلوگاه‌های فساد است.
وی به مشکلات ناشی از تحریم شرایط اقتصادی کشور و مشکلات اقشار آسیب‌پذیر اشاره کرد، و  گفت: تزریق روح امید در جامعه با خدمت‌رسانی صحیح را تکلیف مهمی برای مسئولان و برنامه ریزان دانست.
مدیرکل دفتر عملکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی حکمرانی خوب را بستر خدمت‌رسانی خوب توصیف کرد، و گفت: داشتن شفافیت، پاسخگویی و مشارکت از ویژگی‌های حکمرانی خوب است.
وی به اهمیت مقوله بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های خدمات رسان اشاره کرد و گفت: مستندسازی برنامه  و خدمات انجام‌گرفته گامی در جهت نهادینه کردن مدیریت دانش و انتقال دانش مدیریتی به نسل جوان است.
وی بیان کرد: کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سفر به استان‌ها و ارزیابی عملکردها، روش‌های خدمات‌رسانی دستگاه‌های اجرایی و سطح‌بندی خدمات و عملکردها در جهت اصلاح و بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی  همت گمارده‌اند.
حاجیوند و ساکی کارشناسان بازرسی و ارزیابی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست گزارشی از ارزیابی‌ها، عملکرد دستگاه‌ها و میز خدمت  دستگاه‌های تابعه، نقاط قوت و ضعف دستگاه‌ها و شیوه اجرای طرح ارزیابی عملکرد در سال جاری ارائه کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1