تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۴۰۲۷۰۵
یادداشت ارسالی:

پاسخی به مطلب در خصوص اتفاقات «سادات محمودی» دنا؛ آقای موسوی این همه تناقض در گفتار تا به کی / اظهارات جنابعالی مصداق همان «قیلون و آرد بیز» است

۲۶
۱
پاسخی به مطلب در خصوص اتفاقات «سادات محمودی» دنا؛ آقای موسوی این همه تناقض در گفتار تا به کی / اظهارات جنابعالی مصداق همان «قیلون و آرد بیز» است
کبنا ؛متن ارسالی

بعد از انتشار مطلبی با عنوان «زارعی: با بسته‌های غذایی عزت‌ مردم را خدشه‌دار نکنید / خادم‌یار: آیا توزیع کالا و آسفالت‌های بدون زیرسازی در ایام انتخابات عزت مردم را خدشه‌دار نکرد» در این سایت خبری یکی از مخاطبان به آن پاسخی داد که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛


 او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد، آن پیام چیست؟ من آن پیام را در یک کلمه خلاصه می‌کنم. بدانید پیام زندگی پرماجرای علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به ما عبارت است از مبارزه‌ دائمی خستگی‌ناپذیر.  (بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد در آستان مقدس رضوی ـ  63/9/3)

مدیر محترم سایت وزین و مردمی کبنا نیوز
با سلام
احتراماً در پاسخ به واکنش یکی از کارکنان و حقوق بگیر نمایندگی تولیت آستان قدس رضوی که به اصطلاح خود را خادم یار[کلیک کنید] معرفی کرده است؛ مطلب ذیل در آن سایت مطابق قوانین مطبوعات به نام بهنام ازاده درج گردد:
 جناب آقای موسوی که مدعی خادم امام رضا (ع) می‌باشد ولی گفته‌هایش خلاف ادعای ایشان را ثابت می‌کند و خلاف نص صریح قرآن کریم که از مضرات شراب می‌فرماید ولی از منافع آن هم صحبت می‌کند. شما به تمسک از این آیه عیوب را به نظر خودت با عینک واقع بین دیدی ولی عینک شما بیش از حد سیاه نمایی می‌کند. عیب را دیدی از هنرش هم اشاره‌ای می‌فرمودید؛ ولی شما و هم قطارانتان در مغلطه و سفسطه بافی بیش از حد ماهر هستید و مجبورم با زبان خودت صحبت کنم؛ چون شما بر خلاف عنوان خادم بودنت طامات می‌بافی. شما نماینده قانونی مردم را به نابینا بودن در واقعیت متهم می‌کنی چون کافر همه را به کیش خود می‌پندارید.
در مورد ادعای قانون گازرسانی در دوره‌ای از مجلس که نورچشمیت در آن نماینده بوده، چرا بعد از پنج سال، کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود؟ چرا خود اعتبارسنجی نمی‌کرد و در همان موقع پروژه‌ها افتتاح نمی‌شد تا الان نوبت به منطقه‌ی دیگر مثل زیلایی می‌رسید؟
شما سفسطه گرا خوب می دانید که مقصر وضعیت موجود خود شما و امثال همفکرانتان هستید؟ فکر کنم یا حافظه‌ات را از دست داده‌اید یا خودت را به مغالطه و سفسطه کاری زده‌اید که مردم را هم مثل خود فرض می‌کنید. درصورتیکه نمی‌توان جهش تصاعدی قیمت پراید شش میلیونی به بیست میلیونی را از حافظه مردم پاک کرد.
گرچه برجام شیمی درمانی بود بر تومور سرطانی تندروی همفکرانتان که آن را کاغذ پاره‌ای بیش نمی‌دانستند؛ ولی کشور را به لبه پرتگاه بردید که این شیمی درمانی کوتاه و مستعجل بود.
و این که نمره انضباطی نماینده مردم را به زعم خود بیست میدانید کور خوانده‌اید؛ چرا شما با این طناب می‌خواهید مثل نمایندگان اسبق ایشان را به چاه نظارت استصوابی بفرستید و دام رد صلاحیت را برای ایشان پهن کنید تا مجالی برای تاختن اربابتان فراهم شود. ما دیگر با این ریسمان به چاه نمی‌رویم چون وقتی مردم در یک انتخابات سالم و شفاف دست رد بر سینه‌ی اربابانتان می‌زنند چنین دام رد صلاحیت را می‌بافید.
 دام دیگر شما و اربابتان سواستفاده از گرایشات مذهبی مردم است که این حنا هم دیگر رنگی ندارد. ما از امام یتیم نوازمان یاد گرفتیم که اگر امدادی صورت بگیرد باید در خفا و به صورت ناشناس باید به استمالت محرومین پرداخت نه همراه دوربین صدا و سیما برای بهره برداری سیاسی یک جریان. از خادم امام رضا (ع) و مقدسات مایه می‌گذارید و حیثیت مردم را با هدایای ناچیز .... می‌برید. دست در جیب مقدسات می‌کنید و به نام خود و تمایلات دنیوی، مادی و سیاسی خرج می‌کنید. از کیسه‌ی مقدسات در راستای امیال شخصی خود می‌بخشید.
جناب به اصطلاح خادم عزت و شرافت مردم را با توزیع گوشت گرم و... دست مایه‌ی خود نکنید؛ اگر این روش جواب می‌داد با وجود نهادهای حمایتی تا الان فقر رخت می‌بست اگر صداقت دارید به جای ماهی دادن و مردم را گدا صفت بار آوردن، ماهیگیری را یاد دهید و خدمات زیربنایی و عمومی ارائه دهید. کدام بیمارستان، درمانگاه، سالن ورزشی و خدمات عمومی شاخص را در حوزه سادات بزرگوار محمودی یا در زیلایی ساخته‌اید؟ شما شخصاً به خادمیاران سلامت جهت تجویز عینک مراجعه فرمایید.
اینکه می‌فرماید خدمات نمایندگان قبل را به اسم خود مصادره می‌کند کدام خدمات؟ بنده آن دوران نکبت را دوران فترت و رکود خدمات می‌نامم. اگر خدماتی بود با وجود رعب و وحشت، ابر وباد، قدرت و بگیر و ببند دست رد بر سینه‌ی شما نمی‌زدند.
 شما چه در قدرت چه بی قدرت فرقی به حالتان ندارد همواره بر اریکه‌ی قدرت می‌تازید و حاضر به پیاده شدن نیستید.
در جواب سوال شما که آیا رسیدگی به محرومین به اسم امام رضا (ع).... بله شما به اسم امام رضا (ع) خرج می‌کنید ولی به کام خود بهره برداری می‌کنید شما با همین حرفت و سوالت کل ادعاهایی خود را نغض کردید شما از یک طرف از یک جریان حمایت می‌کنید، بعد خود و عوامل را بی طرف و بی مغرض میدانید. شما از یک طرف می گویید ما بیطرف و خادم امام رضا (ع) هستیم و از طرف دیگر از نماینده مردود شده حمایت می‌کنید. شما از یک طرف می گویید و گازرسانی وظیفه دولت هست و کس دیگه ای هم نماینده بود گازرسانی را انجام می‌داد دیگر و از طرف دیگر گازرسانی به حوزه سادات محمودی را به نماینده اسبق نسبت می‌دهید. با یک بررسی میدانی ساده در روستاها همه متوجه می‌شوند نمایندگی تولیت آستان رضوی در استان ما با چه نگاهی و به چه افرادی حمایت می‌کند. این همه تناقض در گفتار تا به کی؟
به خدا اظهارات جنابعالی مضحک و مصداق ضرب المثل به قول خودت ((قیلون و آرد بیز)) است.
در مورد مناظره که بسیار خود شیفته و ذوق زده هستی این نشان از بیماری الینه است که باز توصیه می‌شود به همان خادمیاران سلامت مراجعه نمایید.
------------------------------
بهنام آزاده زیلایی
---------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

اصولگرای اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
.ستان قدس نه خادم یار..
مارگون
Iran, Islamic Republic of
می دانی آقای آزاده زیلایی نژاد به چه خاطر انسان های ضعیف بر استان ما حکم رانی می کنند بخاطر ..و هست که یک انسان ضعیف مثل ح...قدرت رسیده را انسانی خادم می دانی که در عمل کاری نکرده ولی در حرف امیر کبیر هست و با این لقب فقط آن خدا بیامرز را . و برای شما و آقای موسوی که نه ..ی و همه برای امیال دنیوی خودتون هست
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
آقای بهنام آزادی زیاد به خودت فشار نیار برادرهمین نماینده دردونه شما امثال.ره برو به فکر نان باش
Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا خ.ی با این . این مجلس کشورو دار به ورته . زبون امثال شما ها هم درازه.
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا متاسفانه نظریه هر تازه .را منتشر نکن.
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
آقای آزاده خدا پدر و مادرت را بیامرزد که حرف حق را زدی. خد ا میداند اینا دار.ا را می برند از حضرت ایت اله ملک حسینی و استاندر محترم میخواهیم چند نفر ادم مورد اعتماد محرمانه مامور کنند به سادات محمودی تا معلوم شود که این کمکها در روستاها فقط بین طرفداران .توزیع می شود و بقیه هم نگاه می کنند. شاید آقای هوایت خواه هم خودش از نحوه توزیع خبر نداشته باشه. خلاصه توزیع جیره غذایی خم شده یه وزن کشی سیاسی.
شورم استوار
Iran, Islamic Republic of
احسن بر بهنام ازاده. بسیار رسا، خوش بیان، و عین حقیقت را بیان نموده اید.
ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب آزاده. یادت رفته از سکه 4 میلیونی.دلار13هزارتومانی.پراید42 میلیونی.سیمان12هزارتومانی.میلگرد .برنج.پوشک.دستمال.ووووو .قلم بزنی.
Iran, Islamic Republic of
زنده باد هدایت خواه.
کیا
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب ازاده عزیزشمادرست میفرمایید
اقای هدایت خواه اگه راست میگن که این هدایا صرفاجنبه ی کمک به مردم رو داره درانتخابات بعدی شرکت نکنن تا مابدونیم وبفهمیم که ایشون قصدشون خدمت به مردم بوده نه سیاسی وبرای جمع اوری رای
کیا
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه جناب هدایت خواه مردم دیگه رای به .ی به اسم آستان قدس و بسته های غذاهای شما نمیدن همونطور که درانتخابات ریاست جمهوری گذشته . یارانه ی ۲۰۰هزارتومنی رو پیشنهاددان ومردم دست رد به سینه ش زدن.ازگرایشات مذهبی مردم سواستفاده نکنید لطفا
Yas
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد زحمت کش زیلایی بهنام آزاده ی عزیز .مث همیشه حرف حق و حرف دل مردمتو میزنی .حمایت تا قیامت شیر مرد
SAEED
United States
بیه اومدو جمعش کن.
.هم شیر وابیه.
غیر خوم ایشناسمت.
اگر قانون.
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد زیلایی اقای ازاده
علی
United States
اگر از وضعیت زیلایی اطلاع داشته باشین میدونین این. کیه؟؟؟
نام: غضنفر(جدیدا گذاشته بهنام که شما بخونید
نام خانوادگی: آزاده
محل سکونت: موشمی سفلی
شغل: میگن معلم که همزمان. دهیار هم هستن.
شغل اصلی:. تحول خواه در منطقه شهیدپرور زیلایی
شغل . منطقه هنگام انتخابات..
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه نویسنده محترم و نماینده گرامیشان:
گچساران منطقه ویژه اقتصادی شد... ما هم در پاسخ کوچه روستای ... را آسفالت میکنیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درجواب اقای ازاده که ادب و رعایت نکرده شخصیتی کم نظیر هم چون دکتر هدایتخواه این طوری داره تخریب میکنه بخدا حق شما ها فقط وفقط. که الان بویر احمد داره چون فقط بستگان خودش وشخص خودش مهم هستند همونطور که در بحث انتخابات مردمی که به ایشان .ل فر ض کرد الحق که مستحق این الفاظ بودیید
Iran, Islamic Republic of
.ه فقط به فکر قیر واسفالته به چه درد مردم می خورد ،خودت هم می دانی این جملات را که با .شروع کردی ،پیش مردم ارزشی ندارد هر وقت ام..گ بر سر خود می دانید وخادمیاران بی ادعا را سفسته گری می دانید باید هم فقر وفلاکت بر مردم حاکم شودون.بفرستید که فقط م..
Iran, Islamic Republic of
.ز ، تعطیلی سد تنگ سرخ و سد خرسان، ریل اقلید کاکان، افتتاح پل سوم بشار که پایه هاش تو هواست ، استخدامهای فامیلی در ادارات ، تعطیلی کارگاها و کارخونه های ریزو درشت ....همه شده اند. برای مردم بویراحمد ولی کمک های آستان قدس که در استان ما همانند سایر نقاط کشور پهناور ایران عزیز ساریو جاری است شده مضمحل کننده آبرو و عزت مردم ؟؟
باز جواب این فرمایش .با خود امام رضا ع
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر آقای موسوی. دور بعد مردم بویراحمد ودنا ثابت خواهند کرد عزت بویراحمد توسط چه کسانی مخدوش شد.
Iran, Islamic Republic of
Iran, Islamic Republic of۱۳۹۷/۰۶/۱۲ ۰۰:۵۷
به نام خالق پیدا و پنهان
که پیدا و نهان، داند به یکسان

قسم های حضرت عباس امروز. را باور کنیم یا دُم خروس های زمان انتخابات را...ز از کمک به نیازمندان و اطعام فقرا، در قالب بسته های حمایتی آستان قدس رضوی، انتقاد می کند که اولاً اقدامات تبلیغاتی او در زمان انتخابات مجلس، در همین مناطق محروم، شُهره خاص و عام و مثنوی هفتاد من کاغذ بوده و هست. ثانیاً، او حامی دولتی است که. اختصاص سبد کالا به مردم و اتفاقات مُنتَج از آن را سبب شد و آن روز، ایشان و هم فکران و هم حزبی هایشان، سکوت..را پیشه کردند و دَم بر نیاوردند.
به همین مناسبت چند نکته ای را خطاب به این نماینده محترم و حامیان ایشان، که در این چند روز، سخنان او را تکرار و باز نشر می کنند، و همچنین همه مردم عزیز و فهیم شهر و استانم، به صورت خلاصه، بیان می کنم و امیدوارم منصفانه، حدیث مفصل از این مِجمل بخوانند.
نکته اول جناب آقای زارعی! خداوند در آیات ۱۷ و ۱۸ سوره مبارکه فجر، عدم تشویق دیگران به اطعام نیازمندان را سبب گرفتار شدن در چنگال مجازات الهی، معرفی فرموده. نکند برای مطامع سیاسی و دنیوی، مصداق این آیات شریفه قرار گیریم و به ناحق، سنتی حسنه، لَوث شود و تهمتی به عده ای، جوانِ دوستدار اهل بیت علیهم السلام و شیفته ی خدمت به محرومین، زده شود.
نکته دوم آقای. حتماً این حکایت را شنیده اید که: شخصی دماغ بزرگی داشت و برای این که مانع از بیان این مسئله توسط دیگران بشود، به محض رو برو شدن با هر شخصی، پیش دستی کرده و دماغ او را مسخره می کرد. حال، نکند انتقاد این روزهای.، حکایت این شخص، و مقدمه ای و سرپوشی برای شروع دوباره ی اقدامات .در این مناطق، و در سال آخر منتهی به انتخابات اسفند ۹۸ باشد؟
نکته سوم آقای ی! خودتان به خوبی می دانید اولاً این کمک ها، هر چه اند، اهدایی آستان مقدس امام رضا علیه السلام هستند، و متعلق به شخص یا گروهی خاص در استان یا خارج از آن، نمی باشند. ثانیاً باز هم شما خوب می دانید، مردم عزیز و فهیم ما هم بهتر از من و شما، می دانند و آزموده و دیده اند که جناب آقای هدایتخواه، از چنین .ی، آن هم از دستگاه امام رضا علیه السلام، مبرا و پاک هستند. ثالثاً مردم با عزت ما، فرق خدمت و منت، و تفاوت اخلاص و ریا را به خوبی می شناسند و درک می کنند.
نکته چهارم جناب زارعی! چه شده که از عزت لگدمال شده ی مردم، سخن گفته اید و نگران شأن و شخصیت. آن ها گشته اید؟ نکند احساس خطر دوباره از حضور رقیبی سخت، شما را این گونه برآشفته کرده که بسته های اهدایی آستان امام رئوف علیه السلام را آماج بی انصافی، و مورد هجمه قرار داده اید؟ در حالی که بازهم تکرار و تأکید می کنم که خود، بهتر می دانید، حقیقت، ورای چیزی است که در نظر و بیانِ شماست. پس، بازهم پناه می بریم به خدا، از تهمت ناروا به مؤمنین.
نکته پنجم جناب نماینده! اتفاقاً شما در مقابل این خدمات، بهتر است سکوت کرده یا آن ها را تأیید نمایید، چرا که آستان قدس رضوی و مجموعه ی خادم یارانِ آن آستان مقدس، در استان و شهر ما و در همه کشور، جَور کم کاری ها و بی تدبیری های دولت و بعضی از مجلس نشینان را می کِشند و بدون کوچکترین چشمداشتی، و تنها برای رضای خدا، به مردم محروم روستا و شهرشان، خدمت رسانی می کنند.
نکته ششم آقای نماینده! کاش در سانحه سقوط هواپیما، یا در موضوع رتبه بالای استان، از نظر درصد آمار بیکاری، یا در مسئله تورم لجام گسیخته که شأن و شخصیت اکثر افراد جامعه را لِه و لگدمال کرده، یا در استیضاح وزرای، راه، رفاه، و سوال از رییس جمهور، یا در، صدها طرح و لایحه ی وصول شده در مجلس، کمی هم به فکر عزت، شأن و شخصیت مردم دیارت بودی. پس، از ما مخواه که باور کنیم امروز، دغدغه ی عزت و آبروی مردمت را داری، که اگر این گونه فکر کنی، بِدان که به شعور و فهممان توهین کرده اید.
نکته مهم این که: آقای زارعی، کمک های اهدایی و برنامه های اجرا شده توسط آستان قدس رضوی، بر اساس دستور هفت ماده ایه رهبر معظم انقلاب، در حکم حجت الاسلام و المسلمین، رییسی، مبنی بر خدمت رسانی به محرومین سراسر کشور می باشد. امیدواریم که شما ندانسته .عزیز، مخالفت کرده باشید.
نکته آخر جناب آقای حاج زارعی! هر شخصی، بیش از دیگران، توانایی های خود را می شناسد، یقیناً شما نیز، اینگونه اید، ما هم در این شش سال، به خوبی، میزان توانایی های شما را دیده و شناخته ایم و می دانیم و می بینیم . بیش از این مختصر که انجام داده اید، ندارید. همچنین می دانید که رسول گرامی اسلام(ص) در حدیثی فرموده اند: " هر کس، جلودار- مسئول- عده ای از مسلمانان گردد، در حالی که می داند در بین مسلمین، فردی بهتر از او وجود دارد، پس . به خدا، رسولش و مسلمانان خواهد بود". پس، امیدواریم ان شاءالله در دو سال آخرین دوره نمایندگی تان، با تمام توان( هر چند ضعیف)، در خدمت به مردم و حفظ منافع مُلک و ملت، کوشا باشید، باشد که همه رستگار گردیم.
والعاقبة للمتقین
خاک پای خادمان امام رضا(ع) و اهل بیت علیهم السلام،
محمّدی
Iran, Islamic Republic of
مردم را که. که هیچ! مجلس وادارات را هم همینطور!!!حداقل بگذاری مردم راحت در فقر وفلاکت خود بنالندنماینده بزن وببند نخواستیم.
Iran, Islamic Republic of
خادمیاران بی ادعایی که شبانه روز به فکر وفلاکت مردم فقیری هستند که بر اثر بی لیاقتی بساز وبفروشهای زمانه مورد هجو قرار می گیرند واگر امام زره ای اعتماد داری اینها خادمان آن امام حمام هستند...او امام ماست، زندگی او برای ما درس است، از زندگی او باید درس بگیریم؛ زندگی او برای ما یک پیامی دارد، آن پیام چیست؟ من آن پیام را در یک کلمه خلاصه می‌کنم. بدانید پیام زندگی پرماجرای علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) به ما عبارت است از مبارزه‌ دائمی خستگی‌ناپذیر. (بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد در آستان مقدس رضوی ـ 63/9/3)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
. این آقا می گوید متاسفیم مردم گرسنه هستند وگدا شدند کارسیاسیون همین است تا......
ابوالفضل
Romania
افرین آزاده انصافا عالی گفتی به نام.
برزگر
Iran, Islamic Republic of
اقای ازاده شما بفرمایید مشکلتان کجاست با هدایت خواه یا با کمک. به مردم بیچاره استان ..با کدام اول تکلیف خودت مشخص کن تا درست تحلیل بکنی و ایراد منطقی بگیر تا یاد بگیری برادر من تو را می شناسم میخوایی اقای نماینده خوش بیاد باید به کرم امام معصومه برای ایجاد محبویت خودت خورده نگیر مطمئن باش ضربه اون . که هیچ وقت جبران نمی توانی بکنی تا دیر نشده توبه بکن
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1