تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۰۲۶۱۸
در ششمین نشست شورای اداری استان

پاسخ «علیمردانی» به رسانه‌ها؛ عملکرد راه و شهرسازی عیان است

۸
۱
پاسخ «علیمردانی» به رسانه‌ها؛ عملکرد راه و شهرسازی عیان است
کبنا ؛محمدعلی علیمردانی امروز در ششمین نشست شورای اداری استان که با حضور رئیس بنیاد مستضعفین برگزار شد، اظهار کرد: راه و شهرسازی استان 258 کیلومتر راه اصلی را در شهرستان لنده آغاز کرده است.
علیمردانی با اشاره به اقدامات در حال انجام این اداره کل، افزود: حدود یک سال و نیم راه ترانزیتی پاتاوه-دهدشت را شروع کرده‌ایم و با توجه به اینکه شهرستان‌های بهمئی و لنده در بن‌بست قرار دارد و به مرکز استان وصل نیستند با ایجاد این جاده مسیری به سمت لنده وصل می‌شود.
وی ادامه داد: در بودجه تخصیصی سال 97 برای محور پاتاوه- دهدشت هزینه شد و مطالعات نهایی تصویب‌شده و در دست اقدام است که فاز اول این پروژه به مناقصه خواهد رفت.
وی اظهار داشت: ازآنجایی‌که شهرستان بهمئی و لنده به مرکز استان وصل نیستند با احداث این جاده به مرکز استان وصل می‌شوند و درواقع محور جدید ترانزیتی جنوب غرب استان و بندر امام به مرکز کشور و به سمت اصفهان وصل می‌شود و این باعث رشد خوبی در منطقه خواهد شد و درواقع این شهرستان‌ها هم از بن‌بست نجات پیدا می‌کنند.
وی بابیان اینکه پل بزرگ لنده با کمک بنیاد مستضعفین در دست اقدام است، گفت: در 2 سال اخیر 38 مناقصه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده برگزارشده و 40 میلیارد تومان مبلغ ریالی مناقصات بوده است.
علیمردانی ضمن تبریک هفته دولت، اظهار داشت: این اداره کل در تمام‌مسیرها فعالیت دارد و در هر 10 کیلومتر ما یک پروژه راهداری، ایمنی محور و راه روستایی داریم و خواهشمندم که در رسانه‌ها خدمات دولت و مسئولین به خیانت تعبیر نشود چون راه و شهرسازی استان عملاً فعالیتش مشهود است و به چشم عیان است و نیاز به توضیحات ندارد و دوستان هم در تمام محورها خدمات این سازمان را مشاهده می‌کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در محورهای شیراز-سپیدان، گچساران، بهمئی، سمیران -یاسوج و سی‌سخت فعالیت داریم.
علیمردانی اظهار داشت: خدمات مسئولین و دولت در هفته دولت به خیانت تعبیر نشود و رسانه‌ها از کلمات فارسی به‌درستی استفاده کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نازمکان
Iran, Islamic Republic of
خدایی ه.. در عکس باید خودشان محترمانه بروند و به استا.. همینکه در سوابقشان کلمه ی مدیرکلی نقش بسته باید گاو نذر کنند و شتر سر ببرند
Iran, Islamic Republic of
درود بر علیمردانی عزیز مرد شایسته همه دوستت داریم جایگاه شما در قلب ماست مردی خستگی ناپذیر و استوار که درمقابل همه فشارهای مختلف سیاسی کارو وظیفه خودش را انجام میداد به آدمهای بزرگ و‌شایسته استان نیازمند هست.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
حرفی که خریدار ندارد .ست بدرد ما نمیخورد

ج.دقیقا کانون دکتر تاج گردون را هدف قرار داده اید و از روز اول .با ایشان خود را دوست نشان دادید ولی در نهان. و از سادگی و صداقت دکتر کریمی نهایت استفاده .
پارسا
Iran, Islamic Republic of
.در راه و شهرسازی ۱۰۰ درصد افزایش دادی
نه تنها. , هر کسی در اومدنت به این استان که الحق و الانصاف لیاقت پست داشت به این استان و این نیروهای.
Iran, Islamic Republic of
همین مبلغ 40 میلیارد که اعلام کردی معلوم حجم کار چقدر است
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر علیمردانی مدیر پرتلاش وکاردان
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات را درج نمی کنید
ممممممم
Iran, Islamic Republic of
. نیومد بگین بروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1