تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۰۲۲۷۶
در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

حضور تیم‌های پزشکی «خیرخواهانه» در دهدشت

۱
۱
حضور تیم‌های پزشکی «خیرخواهانه» در دهدشت
کبنا ؛جلسه هماهنگی برای حضور تیم پزشکی تخصصی موسسه ملی سلامت مرهم با حضور فرماندار کهگیلویه،مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی،مدیر عامل موسسه مرهم،حمیده زعیمی کارشناس موسسه،مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت در شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه برگزار شد.
محمد علی کیانی، مدیرعامل موسسه ملی سلامت مرهم در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: تیم پزشکی تخصصی موسسه ملی سلامت مرهم در روزهای پنجشنبه 22 شهریورماه  وجمعه 23 شهریور ماه در بیمارستان امام خمینی دهدشت مستقر می‌شوند و به صورت رایگان ویزیت و خدمات به بیماران بی بضاعت ارائه می‌دهند.
محمد علی کیانی عنوان کرد این تیم پزشکی تخصصی شامل 25 نفر در رشته‌های تخصصی (جراحی مغزو اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، گوش و حلق و بینی، اورولوژی، داخلی، اطفال، ارتوپد، چشم پزشکی، اعصاب و. روان) به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.
وی درپایان گفت:3 کارگاه‌های آموزشی در حوزه خود مراقبتی وفرهنگسازی سلامت نیز در کنار خدمات تخصصی پزشکی برگزار می‌شود.

ارائه خدمات رایگان و با کیفیت پزشکی به بیماران بی  بضاعت
مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در گفتگو با کبنا اظهار کرد:از اهداف موسسه ملی سلامت مرهم ارائه خدمات رایگان تخصصی به مناطق محروم است که وقتی با تماس گرفتند منطقه کهگیلویه را پیشنهاد دادیم.
رضایی عنوان کرد:لازم است ،هماهنگی های لازم با تیم تخصصی موسسه ملی مرهم  صورت گیرد اسکان،امنیت فراهم باشد و همچنین به تجهیزات اتاق عمل و امنیت بیمار در اتاق عمل و بخش ها نیز توجه شود تا خدمات رایگان و با کیفیتی به بیماران بی بضاعت ارائه شود.
وی ادامه داد:تیم تخصصی موسسه ملی سلامت مرهم متشکل از اساتید مجرب است و در برخی موارد که شرایط عمل در شهرستان فراهم نباشد این امکان وجود دارد که در بیمارستان های مجهز کشور اعمال جراحی صورت گیرد.
مشاور کل رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود:در این سفر 3 خودروی سیار دندانپزشکی نیز در روستاهای محروم مستقر و خدمات ارائه می دهند.
رضایی با اشاره به اینکه تاکید موسسه ملی سلامت مرهم  ابتدا پیشگیری است گفت:3 کارگاه خود مراقبتی نیز در شهرستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه موسسه ملی سلامت مرهم ،یک موسسه غیر دولتی و مردمی بدون گرایش های سیاسی است تصریح کرد:عدالت در توزیع خدمات سلامت و سهولت دستزسی بیمار به خدمات سلامت دو هدف اصلی موسسه ملی سلامت مرهم است.
رضایی در پایان مطرح کرد:موسسه ملی سلامت مرهم  با 55 عمل زیبایی ناهنجاری های مادر زادی در یک روز به صورت رایگان ،دردنیا رکورد زده است.

از تیم تخصصی سلامت مرهم استقبال می کنیم
فرماندار کهگیلویه نیز در گفت‌وگو با کبنا اظهار کرد: جلسه هماهنگی برای حضور تیم موسسه ملی سلامت مرهم در شهرستان برگزار شد، این تیم تخصصی پزشکی در 8 رشته تخصصی و فوق تخصصی پزشکی به صورت رایگان اقدام به اعمال جراحی و ویزیت بیماران بی بضاعت می‌کنند.
جعفر نیکبخت عنوان کرد: این گروه از 22 تا 23 شهریورماه در بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت مستقر می‌شوند و بیماران هدف آن‌ها نیز افراد بی بضاعت و بیماران نیازمند اعمال جراحی و درمان‌های فوق تخصصی است.
نیکبخت با بیان اینکه از حضور تیم‌های تخصصی پزشکی و خیر در شهرستان استقبال می‌کنیم تصریح کرد: همکاری‌های لازم با این تیم در شهرستان انجام می‌شود.
وی در پایان اول شهریورماه را تاریخ اطلاع رسانی به مردم عنوان کرد.
کوروش داوری رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه نیز در این باره اظهار کرد: کمیته تشکیل می‌دهیم و همه ادارات با آمادگی کامل در بحث خوابگاه، وسیله نقلیه و...از تیم تخصصی موسسه ملی سلامت مرهم  استقبال می‌کنیم. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بیمارستلن
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت آخ تا قیومت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1