تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۰۱۸۵۵
یادداشت:

موحد و پیرامونی‌هایش

سید قربانعلی موسوی شیرازی
۱۳
۱
موحد و پیرامونی‌هایش
کبنا ؛یادم نمی‌رود در سالهای نه چندان دور از او در مورد مراجعه افراد مختلف پرسیدند گفت: تاکنون کسی پیش من نیامده که درخواست آبادانی شهر ودیارش را داشته باشد فقط به دنبال این موضوع می‌آیند کار من را درست کن.
به این کاری نداریم که نفس این مطلب درست است یا غلط چون فعلاً موضوع دیگری مد نظر ماست و آنهم افرادی است که به ایشان مراجعه می‌کنند و مطالبی را به ایشان گوشزد نموده خیلی با واقعیت همخوانی ندارد و متاسفانه اینگونه افراد سابقه خوب سناتور را به یاد نمی‌آورند وخط بطلان بر همه چیز می‌کشند تا به خواسته خود برسند حتی اگر لازم شود از اعتبار حاج آقا موحد نیز هزینه می‌کنند.
موحد هیچگاه گوشی وقلمش بیحرکت نماند ومدام یا مشغول نوشتن وسفارش این وآن ویا باگوشی تاکید بر مشکل فلان آقا بوده واکنون که حتی مسئولیتی به عهده‌اش نیست همچنان در پی رفع مشکلات کسانی است که به او مراجعه می‌کنند.
موحد در رابطه با رسانه‌ها وخبرنگاران همیشه با دید باز نگاه کرده و می‌کند و این را به قطع ویقین میگویم چراکه شناخت من از ایشان خیلی بیشتر از نزدیک‌ترین افراد به اوست اما همین افرادی که در بالا ذکرشان رفت متاسفانه مدتی است در میان خبرنگاران شایعاتی را به سناتور نسبت داده‌اند که اصلاً درشان سناتور نبوده وعاقلان باور نخواهند کرد سناتور چنین نگاهی داشته باشد، سناتور اهل تعامل با همه کسانی است که نقد منصفانه انجام داده ومیدهند وعقیده دارد نقد فرد را نسبت به دیدگاه‌های مختلف آگاه کرده و مورد متذکر شده را اصلاح خواهد نمود و این مطلب مذمومی نیست بلکه راه گشای اهداف آینده سناتور خواهد بود.
خیلی‌ها شاید بی انصافی کرده وچیزهایی به ایشان نسبت داده باشند اما کوچک‌ترین عکس العملی از جانب سناتور مشاهده نکردند ویقین بدانید مشاهده هم نخواهند کرد به دلیل همان صحه صدری که ذکرش رفت و موحد از آن برخوردار است.
چه خوب می‌بود این افراد که یقیناً در پی مطالبه خواسته‌های خویش هستند اینگونه از وجه واعتبار سناتور هزینه نمی‌کردند و ایشان را تا بدین حد تنزل نمی‌دادند وعنوان نمی‌کردند می‌خواهیم از فلانی وفلانی زهر چشم بگیریم.
هیچ خبرنگاری به خود اجازه نمی‌دهد کوچک‌ترین بی احترامی نسبت به یک فرد عادی از خود بروز دهد چه رسد به اول مرد سیاسی کهگیلویه بزرگ که توانست بر صندلی سبز مجلس جلوس پیدا نماید و سالهای متمادی بر این مسند تکیه داشته باشد و گره کور مشکلات خیلی هارا هم باز کرد، چه آن‌ها که قدردان این خدمت وی بودند وچه آن‌هایی که به فراموشی سپردند وسر در آخور دیگران فرو بردند که تعداشان هم کم نیست.
موحد چه بیاید و وارد عرصه انتخابات شود و چه همچنان در مرکز نشسته ومراجعین را در حد توان رضایتمند راهی دیار خویش نماید همچنان اول سناتور خواهد بود که نگاهی بقول امروزی‌ها فراجناحی داشته ودارد واز هیچکس به خاطر نقد گذشته خویش گله مند نبوده و نخواهد بود به همان دلایلی که ذکرش در بالا رفت اما پیرامونی‌های وی کمی بیشتر به فکر ایشان باشند وبی جهت از اعتبار ایشان هزینه ننمایند فقط به این سبب که شاید سناتور از حرکت حساب نشده آن‌ها رضایت داشته باشد و بدانند. حاج محمد موحد آنقدر قدرت و صلابت دارد که اگر بخواهد کسی را گوشمالی بدهد نیازمند افراد دیگری نخواهد بود وخود راسا وارد عمل شده و مدعی را سر جای خویش خواهد نشاند و درس عبرتی نیز به دیگران خواهد داد، والسلام.
با آرزوی توفیق برای حاج آقا موحد ویاران صدیق ایشان.
-------------------------------------------
سید قربانعلی موسوی شیرازی
روزنامه نگار و فعال فرهنگی رسانه ای چرام
---------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر موحد حامی محرومین
باشت.
Iran, Islamic Republic of
اخوی متنتون یه غلط املایی داره!😉بیشتر دقت کن.
احتمال بدم تو اوج عصبانیت نگاشته ای!😁
باشت.
Iran, Islamic Republic of
اخوی متنتون یه غلط املایی داره!😉بیشتر دقت کن.
احتمال بدم تو اوج عصبانیت نگاشته ای!😁
قربونعلی
United States
قربونعلی قربون جدت
یا برا عدل بنویس با برا موحد.
برا همه ننویس
قلم ارزش و اعتبار داره
قربون اون جدت
Iran, Islamic Republic of
بااحترام،حقیقتا نوشتاری غیرعلمی و.ر وکاملا . یابهتربگویم نویسنده محترم بوده است،البته تلاشهای جناب موحد ونه اطرافیانش قابل انکارنبست،وخیلی هم قابل دفاع نیست،ایشان به شرایط سنی پیری رسیده اند بگذارید استراحت کنند،ازمدیران کوشای سایت که مطلعم اهل درایتند هم انتظارمیرود هرمطلبی رااینگونه انتشارندهند،این سایت وزین راحیف است بااین نوشتار،موفق باشید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای سید قربانعلی شیرازی ...
۱- حضرت عباسی اولا بفرما بار معنایی و هیجانی و رسانه ای و غیررسانه ای این مطلب وقت گیر و پراز غلط املایی اولا کجاش بوده .
۲- دقیقآ خودت و کبنا این مطلب رو براساس چه رویه سیاسی منتشر کردین .
۳- بفرما الان و این روزها چه کسی به حاج آقا چیزی پرونده یا برا حاج اقا حاشیه ای درست کرده که علی الحساب خودتون یه مطلب بی محتوا و بی معنی میزنید و عزت قلم و نویسنده.
۴- انصافا یقین دارم حاج آقا موحد اگر این مطلب به چشمش بخوره اینقد گله مند میشه که بیشتر از صفر بهش نمره نمیده .
۵- خواهش میکنم از جنابعالی به عنوان یک مدعای نویسندگی و صاحب قلم از واژه گان درست و بجا استفاده بفرمائید .
مثلا مدام به جای واژه موحد بنویسید . حاج آقا موحد یا حجت السلام والمسلین موحد یا جناب آقای موحد .
و در پایان علی رغم سناتور بودن موحد در فرهنگ و عرف عامه و عمومی . استفاده از واژه سناتور در سیستم نامه نگاری و نویسندگی و نگارشی رسمی کشور یک واژه کاملا غلط اندر غلط هست برادر عزیز .
چرا ؟
چون سناتور واژه ای مترادف با فرهنگ غرب و علی الخصوص آمریکاست و در فرهنگ رسمی و اداری کشور ما هیچ رسمیتی ندارد .
لطفآ من بعد
درست بنویسید .
بجا بنویسید .
به موقع بنویسید .
مردم رو از ادبیات دل زده نکنید .
با تشکر
علیپور
Iran, Islamic Republic of
کبنانیوز عزیز .
واقعا انتظار انتشار همچین مطلب بی محتوایی رو از جنابعالی نداشتییییییم . بارها راجب این قبیل متون بی محتوا تذکر دادیم خدمتت ...
Romania
داشتم مطلب میخوندم اسم .گویای همه چیز هست! ..ی با بکار بردن فقط کلمه سناتور چیزی دیگی نداشت!
چرام
Iran, Islamic Republic of
قربان علی یه زمانی سایت عصر دنا در صدر خبرگزاری ها استان بود .....نمی دانی کیا هکش کردند؟؟؟؟؟ و کی نایک اوتش کرد؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اخرش نفهمسیم ملا قربونعلی بی کیه!!؟؟
بی سناتوره ؟!
بی سرداره!؟
بی اطلاحطلبانه؟!
....
چرام
Iran, Islamic Republic of
درود
ضد.
Iran, Islamic Republic of
قلم!!!
قلم! تو ببخش! ما انسانها همینیم و اینگونه تو را به. می بریم!
حبیب
Iran, Islamic Republic of
این/ که خود را روزنامه نگار و فعال رسانه در شهر چرام معرفی کرده رزومه و پرونده زندگیش در شهرستان آقاجاری و امیدیه رقم خورده و بنده تا سال شصت و شصت و یک هم ایشون را در امیدیه در مراسم تشیع شهدا جنگ میدیدم ایشون تا کلاس نهم دبیرستان بیشتر درس نخوند و ترک تحصیل کرد و بیشتر دنبال
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

انتصابات فامیلی و قانون تعارض منافع

به نظر می‌رسد اجرای قانون فراتر از خود قانون، به چیزی یا چیزهایی فراتر نیاز دارد که می‌توان ...
شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

شوخی ‌یا مصاحبه‌ای جعلی؟

هرچند روز گذشته نوروزی در مقام تکذیب مصاحبه‌ منتشرشده‌اش برآمد و به خبرگزاری «خانه ملت» ...
1