تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۴۰۱۵۹۶
در بازدید رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه دانشکده بهداشت مطرح شد

ایلامی به هزینه‌های یک پروژه بزرگ ورود کرد / از اسراف هزینه‌ها جلوگیری شود

۴
۰
ایلامی به هزینه‌های یک پروژه بزرگ ورود کرد / از اسراف هزینه‌ها جلوگیری شود
کبنا ؛
به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، قبل از ظهر امروز بازدید از پروژه دانشکده بهداشت، پرستاری و مامایی که در محل پردیس دانشکده پزشکی یاسوج قرار دارد، توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان انجام و در جریان  این بازدید پیشرفت این پروژه مورد بررسی قرار گرفت.
طی این بازدید که در چارچوب سلسه بازدیدهای پروژه های عمرانی این دانشگاه صورت پذیرفت، دکتر اورنگ ایلامی گفت: این مجتمع آموزشی با زیر بنای 7 هزارو هشتصد متر مربع در پنج طبقه، زیر ساخت لازم جهت توسعه دانشکده های بهداشت، پرستاری و مامایی را فراهم کرده و جهش بزرگی در حوزه زیر ساخت های دانشگاه علوم پزشکی استان به شمار می آید.
دکتر ایلامی در ادامه افزود: استفاده از جدیدترین الگوها و مواد اولیه ساختمانی، نشاندهنده اهمیت این موضوع می باشد و استفاده از تکنولوزی متناسب روز در پروژه های دانشگاه یک اولویت محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود مدیران دانشکده هایی که در آینده در این ساختمان مستقر می شوند در جریان پیشرفت پروژه با نگاه منظومه ای تمامی نکات مورد نظر را با دفتر فنی دانشگاه تبادل کرده و موجبات حذف هزینه هایی در قالب دوباره کاری را به صفر نزدیک کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به هزینه هشتاد میلیارد ریالی که تا کنون در این پروژه صرف شده است، تاکید کرد: می توان با جانمایی منطقی فضاها و رفع نواقص و ایراداتی که از تجربیات گذشته حاصل شده، فضایی با کیفیت و بدون اصراف در هزینه ها ایجاد کرد.
در این بازدید سرپرست معاونت آموزشی، رئیس دانشکده های مرتبط، رئیس دفتر فنی دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حضور داشتند.











 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا رئیس دانشگاه علوم پزشکی از پروژه های نیمه تمام گچساران که صدای نماینده را دراورده باز دید نمی کند؟ چرا از این ساختمان ها در گچساران ساخته نمی شود؟ و خیلی چراهای دیگر....
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
چرا از پروژه های تعطیل گچساران و کهگیلویه که بیش از یک سال است تعطیلند بازدید نمی کند .
اکبری
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به حال علوم پزشکی استان ز.ی و نه مدیریت علمی و نه اعتباری و همه پروژه ها هم تعطیل هستند. و مطالبات پرسنل هم پرداخت نمی شود.
ای داد و بیداد
Iran, Islamic Republic of
چرا از هزینه های سنگین تبدیل مهمانسرای دانشگاه به منزل شخصی فلانی ورود نمی کند؟!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1