تاریخ انتشار
شنبه ۹ تير ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۰۱۱۴۵

آغاز طرح جمع‌آوری آب‌معدنی به نام «پویش مردمی برای خوزستان کارون می‌شویم»

۱
آغاز طرح جمع‌آوری آب‌معدنی به نام «پویش مردمی برای خوزستان کارون می‌شویم»
کبنا ؛ «پویش مردمی برای خوزستان کارون می‌شویم» از سوی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به مردم خوزستان آغاز شد.
 
 این روزها در فضای مجازی و رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم مردمی که روزی در خط اول مقدم بودند و جنگ‌زده شدند هم‌اکنون دچار بحران آب شرب هستند و فقط باید گفت جایی بسی تأسف است که وعده‌های مسئولان تا کنون برای مردمان این شهرستان‌ها عملی نشده است.
 
روزی در زیر موشک و بمباران‌ها ایستادند و مقاومت کردند تا دیروز که گردوخاک بلای جانشان شده بود و امروز هم که شنیده می‌شود آبی برای آشامیدن ندارند. بزرگ‌ترین درد این مردم البته نه بمباران و جنگ است، نه گردوخاک و یا حتی بی‌آبی، مشکل اصلی مردم این شهرها و شاید خیلی از شهرهای دیگر بی‌توجهی مسئولان است.
 
با تمام این مشکلات گروه جهادی شهید احمدی روشن دانشگاه گچساران در اقدامی پسندیده به این مهم ورود و با حمایت 15 گروه جهادی دیگر از سراسر دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد همراه شد.
 
 این حرکت که در ابتدا به‌صورت دانشجویی و خودجوش برگزار شد با استقبال عظیم عموم مردم غیر کهگیلویه و بویراحمد مواجه شد تا دست‌به‌دست هم به مردم حماسه‌ساز خوزستان بگویند اگر مسئولان فداکاری‌های و جان‌فشانی‌های شما را فراموش کرده‌اند، اما مردم به یاد شما و حماسه‌های شما هستند.
 
طرح جمع‌آوری آب‌معدنی به نام «پویش مردمی برای خوزستان کارون می‌شویم» از سوی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد که این طرح علاوه بر استقبال مردم استان موردتوجه سایر استان‌ها و دانشگاه‌های کشور نیز قرارگرفته است.
 
 بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت عشاق الحسین (ع) از عموم مردم و دانشجویان استان دعوت می‌کند تا کمک‌های خود را چه به‌صورت اهدا آب‌معدنی و یا واریز مبلغ به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۸۶۶۸۲۲۸۹ «به نام محمد سلیمانی» به یاری مردم آبادان و خرمشهر بشتابند.
 
در این خصوص هم استانی‌ها می‌توانند جهت هماهنگی لازم و برقراری ارتباط می‌توانند با شماره زیر تماس بگیرند و یا به دفتر بسیج دانشجویی در سرتاسر استان مراجعه کنید.
 
*گچساران*
 
آدرس: دانشگاه سما_دفتر بسیج دانشجویی
 
شماره تماس: ۰۹۱۰۸۶۹۵۵۰۴
 
 ۰۷۴-۳۲۳۳۳۰۳۱
 
*یاسوج*
 
آدرس: شهدای ۵_ معاونت سازندگی بسیج دانشجویی
 
شماره تماس: ۰۹۱۷۰۹۷۵۰۵۸
 
*دهدشت*
 
آدرس: خیابان سپاه_جنب بهداری سپاه_دفتر بسیج دانشجویی کهگیلویه
 
شماره تماس: ۰۹۱۷۷۴۴۹۰۳
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1