تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۰
کد مطلب : ۴۰۰۴۶۸
مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد:

طرح خاموشی برق در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود

۱
۰
طرح خاموشی برق در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
کبنا ؛داوود راهزادی در این زمینه اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای پایداری برق و جبران میزان کاهش برق تولیدی در این استان 2 روش مدیریت مصرف و خاموشی با برنامه را در دستور کار خود قرار داده است. 
وی افزود: به منظور مدیریت هر چه بهتر الگوی مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد پس از انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی، کشاورزان، صنعتگران و بخش‌های تجاری و خانگی مقرر شد که در ساعات اوج مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده نشود.
راهزادی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد که ماشین آلات واحدهای تولیدی، پمپاژهای چاه‌های کشاورزی و مجتمع‌های آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های آب آشامیدنی، آب کشاورزی و باغ‌ها نیز در ساعات اوج مصرف برق خاموش شوند.
وی عنوان کرد: چند مشوق در بخش‌های خانگی، تجاری، کشاورزی و صنعتی کهگیلویه و بویراحمد برای افراد رعایت کننده الگوی مصرف برق در نظر گرفته شده است.
راهزادی ابراز داشت: مشترکانی که در ساعات اوج مصرف افزایش مصرف داشته باشند جریمه می‌شوند و افراد دارای کاهش مصرف نیز مشمول پاداش‌هایی در محاسبات قبوض خود خواهند شد. 
وی گفت: سال گذشته افزون بر 10 میلیارد ریال به منظور پرداخت پاداش و اعمال مشوق برای صنعتگران و کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد که الگوی مصرف برق را رعایت کرده بودند هزینه شد.
افزون بر 241 هزار مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد حدود 203 هزار مشترک معادل 84 درصد خانگی است. 
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
تهرانم اجرا میشه یا فقط مربوط به استان‌های بدبختی مثل ماست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1