تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۲۴۲۶۳۱

دیدار مردمی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران / جشن قهرمانی پرسپولیس با قضاوت داور کهگیلویه و بویراحمدی/ مراسم یادبود «ولوی» در دهدشت /ارسال ۶۰ مقاله به دبیرخانه کنگره تاریخ معماری کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛

خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
دیدار مردمی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران 
دیدار مردمی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با مردم و کارکنان در اداره مرکزی این شرکت برگزار شد.


دیدار مردمی مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌بردای نفت و گاز گچساران با جمعی از مردم و کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با تبریک سال جدید به مراجعین اظهار کرد: برگزاری نشست و دیدار چهره به چهره با مردم در راستای تکریم ارباب رجوع، مطالبات، مشکلات و نیازمندی‌های تعدادی از مردم و کارکنان صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مسوولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادمین مردم هستند و وظیفه دارند تا درخواست‌های مردمی را در صورت امکان حل کرده و مشکلات آنها را پیگیری کنند.

صیدالی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به مشکلات بیکاری بیشتر درخواست‌های مردمی از مدیریت نفت درخواست‌های اشتغال است و این درحالی است که در صنعت نفت نیروی مازاد وجود دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: با بخشنامه‌ای که در سال ۹۳ به شرکت‌های نفتی ابلاغ شده است بکارگیری هرگونه نیروی انسانی ممنوع بوده و بکارگیری نیروی انسانی در صورت نیاز منوط به مجوز وزیر می‌باشد.

صیدالی خاطرنشان کرد: شرایط جذب نیروی انسانی به گونه‌ای است که اگر در سازمانی نیاز به جذب نیرو باشد باید مجوز ساختار سازمانی آن گرفته شود و پس از آن اقدامات لازم را در این خصوص صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نفت هیچ گاه خود را جدا از مردم نمی‌داند گفت: امیدوار هستیم با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری در سال جدید گشایشی در این خصوص صورت بگیرد.

در ادامه این دیدار صمیمی برخی از کارکنان شرکت نیز در خصوص مشکلات خود با مدیرعامل نفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل نفت با شنیدن مشکلات کارکنان در همان دیدار با مدیریت مربوطه تماس گرفته و مشکلات کارکنان را پیگیری می‌کرد.

این دیدار ۶ ساعت به طول انجامید و مهندس صیدالی به صورت انفرادی با مراجعین دیدار کرد.






جشن قهرمانی پرسپولیس با قضاوت داور کهگیلویه و بویراحمدی/ راهی داور بازی پرسپولیس- ماشین‌سازی
رئیس هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت محمد راهی در دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز خبر داد.


سید پرویز موسوی اظهار کرد: داوران فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در دو دهه گذشته در کشور سهم بزرگی از بار داوری فوتبال را به دوش داشته‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در همه ادوار لیگ برتر فوتبال کشور در طول دو دهه گذشته داوران هم استانی با قضاوت‌های خوب خود جایگاه ویژه‌ای در عرصه داوری فوتبال کشور داشته‌اند.

این مسؤول گفت: داوران هم استانی در زمینه‌های مختلف داوری همچون قدرت بدنی و همچنین دانش داوری به خوبی از عهده کار برآمده‌اند و بهترین قضاوت‌ها را به دلیل همین آمادگی‌ها داشته‌‌اند.

رئیس هیأت فوتبال استان از حضور داوران هم استانی در این دوره از لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان دوره‌ای خوب و موفقیت‌آمیز یاد کرد و گفت: بهترین نوع قضاوت‌ها را از داوران هم استانی تاکنون داشته‌ایم و در ادامه راه نیز امیدوار به استمرار این موفقیت‌ها هستیم.

 
این پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که داوری یکی از موفق‌ترین بخش‌ها و حوزه‌های فوتبال استان در طول سالیان اخیر بوده افزود: به داوری فوتبال و جوانان خوب خود در این عرصه افتخار می‌کنیم و همواره پی‌گیر رشد آن‌ها در داوری فوتبال کشور هستیم و رایزنی‌های لازم را برای حصول موفقیت آن‌‌ها انجام می‌دهیم.

وی به دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اشاره کرد و گفت: بازی ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۶ فروردین با قضاوت حسین زرگر و کمک‌های محمد راهی از استانمان و مهدی عالیقدر و پیروز سیف‌الله‌پور و با نظارت سعید بخشی‌زاده انجام می‌شود.




مراسم یادبود مرحوم «ولوی» با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور در دهدشت

مسؤول سازمان مردم نهاد یاران مانا گفت: مراسم یادبود مرحوم ولوی نیمای شعر لری با حضور معاون سازمان محیط زیست کشور در دهدشت برگزار می‌شود.
سید کمال‌الدین دولتخواه  اظهار داشت:مراسم یادبود زنده‌یاد دکتر حمزه ولوی با حضور محمد درویش معاون سازمان حفاظت محیط زیست کشور در دهدشت برگزار می‌شود.
مسؤول سازمان مردم نهاد یاران مانا تصریح کرد: این مراسم روز پنج شنبه ۲۴ فروردین ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای ارشاد واقع در کوی آزادگان دهدشت برگزار خواهد شد.
وی از مرحوم ولوی به نیمای شعر لری یاد کرد و گفت: این مراسم با نام «بُهت بزرگ» و در راستای ارج نهادن به زحمت‌های آن شاعر سفر کرده اجرا می‌شود.
به گزارش فارس،مرحوم حمزه ولوی از روستای القچین سفلی شهرستان چرام کهگیلویه و بویراحمد، دارای دکترا در رشته زیست شناسی (اکولوژی – جانوران دریا) از دانشگاه خرمشهر بود و در کارنامه خود مسئولیت‌هایی مانند معاونت اداره کل محیط زیست بوشهر، معاونت پایش، معاونت محیط طبیعی و معاونت فنی اداره کل محیط زیست فارس را داشت.
او همچنین دارای سابقه تدریس در دانشگاه‌ها به عنوان پژوهشگر برتر در زمینه مسایل محیط زیست به حساب می‌آمد و بسیاری از پژوهش‌‌هایش به زبان انگلیسی ارائه شده بود.
این مرحوم همچنین از شاعران خوب و ارزنده‌ای بود که بسیاری از اشعارش را به زبان محلی می‌سرود و سال گذشته در همین روزها به عنوان چهره ماندگار شعر مورد تجلیل قرار گرفت.





رزمایش اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

رزمایش اولین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد با ۲ هزار بسیجی به مدت ۲ روز در یاسوج برگزار می‌شود
جلسه آمادگی رزمایش نخستین شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان بویراحمد و مدیران شهرستانی برگزار شد.
سید محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان با دست‌اندرکاران رزمایش اولین شهید مدافع حرم تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان حضور فعال داشته باشند.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا رزمایش به نحو مطلوب و شایسته برگزار شود، گفت: یکی از اهداف رزمایش سنجش آمادگی ادارات بوده که انتظار می‌رود نهایت همکاری را در برگزاری رزمایش در ۳۱ فروردین و اول اردیبهشت‌ماه داشته باشند.
داریوش مثنوی در این جلسه از حضور تمامی دستگاه‌ها قدردانی کرد و خواستار همراهی و همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌ها و نهادهای خدمات‌رسان در رزمایش شهید مدافع حرم کهگیلویه و بویراحمد سردار ستار اورنگ شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد گفت: رزمایش بیت‌المقدس و کوثر با حضور هفت گردان و پشتیبانی گردان امنیتی امام علی به مدت دو روز در ۳۱ فروردین ماه و اول اردیبهشت‌ماه در منطقه عمومی تیپ ۴۸ برگزار می‌شود.
مثنوی ادامه داد: این رزمایش هر ساله به منظور ایجاد آمادگی بسیج درماموریت دفاع از کوی و برزن با انجا‌م تاکتیک های مختلف عملیاتی خصوصا امداد و نجات و مقابله با آسیب‌های نالشی از بحران های طبیعی برگزار می‌شود.
این مسؤول با بیان اینکه پدافند غیر عامل در این رزمایش به صورت عملی اجرا می‌شود، گفت: از ماموریت‌های بسیج کمک به مقابله با اختشاشات شهری و ناآرامی‌ها است که یکی از گردان‌ها  این رزمایش را عملیاتی می‌کند.
وی فرمانده ناحیه مقاومت بویراحمد بیان کرد: سه تاکتیک رزم کمین و ضد کمین و عملیات بازپس‌گیری و مقابله با تهدیدات نظامی دشمن و اشغال مناطق سه گردان رزمایش خواهند کرد و دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان در این رزمایش حضور دارند.
۶۰ مقاله به دبیرخانه کنگره تاریخ معماری کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد



گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۰ مقاله به دبیرخانه کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان ارسال شد.
 مسعود شفیعی در نشست هماهنگی برگزاری کنگره تاریخ معماری و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از ارسال ۶۰ مقاله به دبیرخانه کنگره خبر داد و اظهار داشت: این کنگره در روز ۲۷ فروردین‌ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار می‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: محورهای این کنگره در زمینه فرهنگ طبیعی شهرها و روستاهای تاریخی، منظر فرهنگی و منظر شهری تاریخی است.

شفیعی عنوان کرد: سازه در تاریخ معماری، شهرسازی و باستان‌شناسی، معماری شهرسازی و میراث معماری و شهرسازی مدرن، میراث آب و کشاورزی، میراث فرهنگی ناملموس، کارهای فرهنگی و عناصر وابسته از دیگر محورهای این کنگره است.

وی بیان کرد: تلاش داریم با ثبت بناهای تاریخی و آثار ملی استان در فهرست آثار ملی، زمینه مناسبی برای حفاظت و صیانت از این بناهای تاریخی فراهم کنیم که بر این اساس، تاکنون اقدامات خوبی در زمینه ثبت بناها و آثار تاریخی و طبیعی استان در فهرست آثار ملی صورت گرفته است.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون حدود ۷۲۶ اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی کهگیلویه و بویراحمد در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

شفیعی ابراز کرد: ثبت ملی آثار تاریخی و طبیعی استان مقدمه‌ای برای جذب اعتبار به منظور ترمیم، مرمت، تعیین حریم و پیشگیری از تعرض سودجویان است.


دشمنان با جنگ نرم انحراف جوانان از دین اسلام را دنبال می‌کنند
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنگ نرم دشمن و فضاسازی دشمن برای انحراف جوانان گفت: جوانان برای داشتن زندگی سالم و معنوی باید زندگی و سیره حضرت علی (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام قدرت‌الله خرم‌روز ‌در همایش تجلیل از پدران آسمانی با تبریک ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، اظهار داشت: سبک زندگی حضرت علی(ع) باید الگوی تمامی مسلمانان باشد و الگوبرداری از سبک زندگی آن حضرت توسط زوج‌های جوان، ابزار کاهش آمار طلاق و رسیدن به آرامش در زندگی مشترک است.
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امیرمؤمنان(ع) در برابر مشکلات و سختی‌ها صبر زیادی داشتند و حمایت از مظلومان از دغدغه‌های ایشان بود که ما باید امروزه این ویژگی‌های خوب و رفتار والا را الگوی خویش قرار دهیم.
وی با بیان اینکه امام علی(ع) الگوی شجاعت، جوانمردی و تقواست، تصریح کرد: حضرت علی(ع) در میدان جنگ شجاعت داشت و نترس بود، ولی در مقابل ایزدمنان از عظمت خدا ترس داشت.
خرم روز با اشاره به جنگ نرم دشمن و فضاسازی دشمن برای انحراف جوانان، تصریح کرد: جوانان برای داشتن زندگی سالم و معنوی باید زندگی و سیره حضرت علی (ع) را الگو و سرمشق خود قرار دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: شهدای دفاع مقدس رهروان واقعی ولایت فقیه بودند و در راه نورانی ولایت جان خود را فدا کردند، امروز هم خواست آن‌ها از ما ادامه همین مسیر است.
خرم‌روز با بیان اینکه تاکنون تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی با شکست رو به رو شده است، خاطر نشان کرد: تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در راه یک هدف مقدس در جامعه ما وجود داشته باشد دشمنان در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناکام خواهند ماند.
رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء، یعنی تشکر از شهداء، چون عزت، امنیت، آزادگی و استقلال امروز کشور مدیون خون پاک شهداء است.
در این همایش از ۲۰۰ پدر شهید که در قید حیات هستند با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد و حاضرین پس از تجلیل از پدران شهدا با حضور در گلزار مطهر شهدای یاسوج، قبور شهیدان را گلباران کردند.



نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1