تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۷۵۲۸
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

شریفی: انتصاب نیروی انسانی قوی احترام به مردم است / نمایندگی و مطالبه‌گری مترادف همدیگر هستند

۲۰
۱
شریفی: انتصاب نیروی انسانی قوی احترام به مردم است / نمایندگی و مطالبه‌گری مترادف همدیگر هستند
کبنا ؛محمد باقر شریفی یکی از چهره‌های سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و از نامزد‌های انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه گچساران و باشت در گفت و گو با پایگاه خبری کبنا نیوز، گفت: هدف من از ورود به صحنه انتخابات ایجاد یک نگاه فراگیر در سطح نمایندگی مجلس است یعنی نماینده‌ای که نگاهی برابر به همه مردم چه کسانی که به او رای داده‌اند و چه کسانی که رای نداده‌اند داشته باشد و همه مردم نماینده و دفتر نماینده را ملجا و پناه گاه خود بدانند.
مدیرکل سابق دفتر عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نماینده فراگیر نماینده‌ای است که دسترسی همه مردم باید به آن راحت صورت گیرد و مردم چه موافق و چه مخالف برای نماینده هیچ تفاوتی در پیگیری مطالباتشان وجود نداشته باشد و مردم راحت و برای دادخواهی هر زمان که بخواهند و اراده کنند به وی مراجعه نمایند.
شریفی در ادامه به پتانسیل‌های بالای کشاورزی در شهرستان باشت اشاره کرد و بیان داشت: بنده تمام جوانب کشاورزی منطقه را بررسی و ارزیابی کرده‌ام و متوجه‌ام که منطقه چه ظرفیت بالایی در حوزه دامداری، گلخانه و کشاورزی دارد یا حتی در همان بحث ورزش و جوانان با وجود برخی موفقیت‌ها اما ظرفیت بالاست و بر این باورم که با وجود کثرت استعداد‌ها در حوزه انتخابیه اما در حوزه ورزش و جوانان به جوانان ظلم شده است و آن گونه که شایسته است حق و نیازمندی جوانان حوزه انتخابیه ادا نشده است.
وی عدم توجه به نیروی انسانی شهرستان‌های گچساران و باشت را مشکل بزرگ این دو شهرستان و از موانع اصلی توسعه خواند و اظهار داشت: توجه به نیروی انسانی صادق و پر انرژی و دارای برنامه در مسیر خدمت به مردم یک اولویت اساسی و مهم است و در این مسیر حاضرم فارغ از نگاه‌های مرسوم جریان‌های سیاسی در کشور دست هر نیروی انسانی صادقی را ببوسم و از او کمک و یاری طلب نمایم و در همین راستا یکی از شعار‌های اصلی بنده این است؛ انتصاب یک مدیر و نیروی انسانی قوی از هر منطقه و دیاری بزرگترین احترام و توجه به مردم آن دیار است.
شریفی نماینده مردم بودن و مطالبه‌گری را مترادف هم عنوان کرد و گفت: نماینده یا مطالبه‌گر است و یا حالت دوم و دیگری نداریم. با نماینده مطالبه‌گر است که امکان پیگیری مطالبات مردم و حوزه انتخابیه ممکن است. متأسفانه ساختار و سیستم اداری ما از از سطح وزارتخانه‌ها به پایین به گونه‌ای است که بدون مطالبه‌گری امکان انجام کار و احقاق حق وجود ندارد.
وی با انتقاد از برخی تبعیضات در دوره‌های گذشته در میان مردم تأکید کرد: مردم نسبت به تبعیض و برخی بی‌عدالتی‌ها در نحوه بکارگیری نیرو و یا تسهیلات و خدمات‌رسانی معترض و گلایه‌مند هستند که همه‌ی این موارد درست است و ما نیز بر این باوریم باید جلوی این تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها گرفته شود و گام اول در این مسیر چینش درست نیروهاست که در این صورت یک نیروی توانمند خود بهترین عملکرد و دوری از تبعیض و فساد و یا بی‌عدالتی را در توزیع عادلانه امکانات خواهد داشت.
محمد باقر شریفی گفت: من از روز اول خدمتم در صداوسیما و بعد از آن چه در بخشداری لوداب و یا دفاتر فرهنگی و امور اجتماعی و بازرسی و امور حقوقی استانداری فرد مطالبه‌گر و پیگیری بوده‌ام و راه پیگیری از تهران تا یاسوج را بخوبی می‌دانم و مطلعم که نماینده از ظرفیت نظارت و توان برخورد برای پیگیری حق مردم و حوزه‌ی انتخابیه برخوردار است که این ظرفیت تاکنون به درستی مورد استفاده قرار گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی تغییر کردی جناب…اگه نماینده شدی دیگه باید برات گوشت پازن بیارن
حمید
Iran, Islamic Republic of
دکتر حاج محمد باقر شریفی شخصیتی مومن,انقلابی ,ولایی,شجاع و نترس و پاکدست و کار بلد بهترین گزینه نمایندگی است
Iran, Islamic Republic of

مثل اینکه بجای دانش، تدبیر و برنامه در استان ما شجاعت و نترسی شاخص شده!!!!!
این دیدگاهها در دوره معاصر دور از ذهن است
Romania
ایشان واقعاانسانی بزرگ توانمدپیگیروباتجربه دلسوزبرای همه نیروها که میتواندتحولات بزرگی درشهرستانهای گچساران وباشت حتی درسطح استان بوجودبیاورد
کاظمی
Romania
انصافاایشان همیشه پای کاربودازکمک هیچکس دریِغ نمیکندوباجرات باسوادپای کارپیگیرموضوعات تانتیجه
Romania
سلام علیکم آنچه من ازایشان سراغ دارم جای هیچ شک نیست انسانی شریف بزرگ بااخلاق خاکی باهمه آحادمردم یک رنگ
حمیدی
Romania
من چندین باردرمحل کارباایشان دیدارداشتم انصافابه تمامعناپیگرکارمردم بوده خارج از گرایش فکری جوان تحصیل کرده وتوانمندتاکنون درسطح استان خوب درخشیده باهمه یک رنگ بوده ان شااله موفق باشد
مارگون
Romania
باتوجه به اینکه فردی جوان وباسابقه خوب وپیگیرسمج دنبال رفع مشکلات مردم میباشدالحق والانصاف عملکردش زبانزدعام وخاص میباشدمی طلبدشهرستانهاگچساران وباشت چنین نیرویی راانتخاب کنندمطمعن هستم آینده خوبی دارند
United States
بابا به خدا نباید استعفا میداد آدم خوبیه ولی رای نداره
United States
بیشتر از ۵۰۰رای نداره مگه میدون خالی خالی باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی خاصیتت چیه ؟؟!!!!!
Romania
من ایشان ازنزدیک ندیدهام ولی چه شنیده ام تنهاکسی که میتوانددراین دوشهرستان رکوردبی عدالتی رابشکندخودش است
باشت و گچساران
دکتر حاج محمد باقر انسانی پاک و مومن گاهی شاهدش بودم اشک میریخت برای منطقه.
اگر ایشون ضعفی دارد ضعف مالی است . و در منطقه ما فرهنگ سازی شده می گویند ایشان قبول نمیشد چون پول ندارد چون کسی رای نمیدهد.
خوب برادران و خواهران همه این منطقه از بی عدالتی و وضع معیشت می نالن اخه چرا کسی رو انتخاب نمی کنید که همدرد شما باشد.
رای دادن که هزینه نمیخواد همه ما تعریف می کنیم تایید می کنیم ولی میگیم نه آش پلو فلانی هم خوشمزه تره.
خوب این پول بعضا یک میلیون دومیلیون این پلو و آش هم خورده میشه میره ولی اونی ک باقی میمونه مشکلات مردمه.
خلاصه ایشان نه طوایفم هست نه تا به الان کاری برام کرده ولی آشنایی ارتباط از نزدیک باهاش دارم بسیار پاک مومن مخلص . خیلی حلال و حرام رو رعایت می کند.هم باسواده هم دلسوز .خواهش میکنم قبیله ای و پولی فکر نکنید.
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بدون شک لایق ترین فرد هستن
ش
Germany
باسلام وعرض ادب
انصافا ایشون انسان صادق.پاکدست.پای کار وپیگیر ومتواضعی هستند .بنده شخصا چندین بار به ایشون مراجعه کردم وهیچ هماهنگی هم باایشون نکرده بودند تا الان که به ادارات مراجعات داشتم چنین فردی رو ندیدم.که بلافاصله موضوع درخواستت دررابطه با هر نهادی باشه .بلافاصله پیگیر بشه.
کدام مدیرکل رو سراغ داریم که بلند شه همراهیت بکنه تا اون اداره ای که مشکلت رو حل نمیکنه.
کدام مدیر کل رو دیده اید که به محض تماس با گوشی همراهش جواب بده.و نگاه نکند ببیند طرف کی هست وفورا در هر شرایطی باشد چه پیامی و تلفنی جواب مردم رو بدهد.
فارغ از تعداد رای ایشان وفارغ از نگاه جناحی ایناهایی که من در طی یکسالی ایشون رو میشناسم خدمت دوستان عرض کردم.
همه بچه های دوشهرستان فرزندان وافتخارات ما هستند .
تعصبی هم نیستم.اما بدانید ایشون انسان پاکدست ودلسوزی هستند.
باوی
Iran, Islamic Republic of
با وجود نامزد های معروف کسی به این بنده خدا رای نمیده
مجید
United Kingdom
با سلام
دکتر شریفی تا جایی من اطلاع دارم در تمام دوران مدیریتش انسانی شایسته و مردم دار و پای کار بودند و الحق و والاانصاف لیاقت نمایندگی باشت و گچساران رو دارند دست حق نگهدارشان
بابا حیدر
Iran, Islamic Republic of
به نظر من توان نمایندگی ندارد . برای کاری به ایشان مراجعه نمودم ،کاری که در رابطه با ظلمی بود که توسط فرماندار گچساران به سه نفر که به گفته فرماندار از جناح ایشون نبودند .آقای شریفی اول در ظاهر عصبانی شد ولی در آخر مشخص شد حرفش در زیر مجموعه خودش هم خریدار ندارد . کسی که نتواند از حق مردم در زیرمجموعه خودش دفاع کند چطور میتواند از حق دو شهرستان در برابر قالیباف وزاکانی دفاع کند .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه شرایط برای ورود افراد جدید در انتخابات گچساران و باشد فراهم نیست تنها افراد و خانواده های معدودی حقوق انحصاری دارند
United Kingdom
بارزترین شاخصه یک مسئول شهامت و شجاعت و مبارزه با تبعیض و ظلم و بی عدالتی است و راستگویی که همه این خصیصه ها را آقای دکتر شریفی دارند و رُک گو یی و مبارزه با دروغگویی و شعار زدگی مسئولین ریاکار و ظاهر فریب از دیگر خصوصیات جناب شریفی است پاک دستی پاک فطری و پاک نیتی از دیگر خصوصیات ایشان می باشد پس خصوصیات باز یک انسان مومن و توانمند را ایشان دارد
ناامید از خشکسالی و بیکاری

ناامید از خشکسالی و بیکاری

قطعاً هر رجل سیاسی با توجه به سابقه و سرمایه اجتماعی که از آن برخوردار است، یک چتر حمایتی ...
دموکراسی آب رفت

دموکراسی آب رفت

اکونومیست در انتهای گزارش خود پیشنهاد می‌کند که محققان به جای آنکه به دنبال شناسایی عقبگرد ...
رکود علمی دانشگاه

رکود علمی دانشگاه

مصطفی معین گفت: حرمت و امنیت و فعالیت مفید علمی را از فضای دانشگاهی کشور سلب کرده‌اند....
1