تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۴۴۶۵۲۳
گفتگوی اختصاصی کبنانیوز با سید قدرت حسینی‌بحرینی نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت:

50 سئوال از سید قدرت؛ از ماجرای رد صلاحیت «آقایی» تا پاسخ نیش‌دار به حضور تاجگردون و داستان رحمانی‌ها / با حسن نیت نامه به سید ناصر نوشتم / سردار طاهری و رد صلاحیت آقایی / قضیه شرکت نفت گچساران باید در تهران ریشه‌ای حل شود / کنایه سید قدرت به موحد / در انتخاب سید افضل هیچ نقشی نداشتم / تاجگردون، جعفری و زینل زاده نقاط مشترکی دارند، فکر نکنم / تحلیل‌خنده‌دار سید قدرت از حضور تاجگردون در منطقه / شاید آخرین تصمیمش زینل زاده باشد

۴
۳
50 سئوال از سید قدرت؛ از ماجرای رد صلاحیت «آقایی» تا پاسخ نیش‌دار به حضور تاجگردون و داستان رحمانی‌ها / با حسن نیت نامه به سید ناصر نوشتم / سردار طاهری و رد صلاحیت آقایی / قضیه شرکت نفت گچساران باید در تهران ریشه‌ای حل شود /  کنایه سید قدرت به موحد / در انتخاب سید افضل هیچ نقشی نداشتم /  تاجگردون، جعفری و زینل زاده نقاط مشترکی دارند، فکر نکنم / تحلیل‌خنده‌دار سید قدرت از حضور تاجگردون در منطقه / شاید آخرین تصمیمش زینل زاده باشد
کبنا ؛سید قدرت‌الله حسینی‌بحرینی نماینده اسبق شهرستان‌های گچساران و باشت و از چهره‌های معروف جریان اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است. او متولد 1334 و دارای مدرک برنامه‌ریزی آموزشی در مقطع دکترا می‌باشد. او در گفتگو با کبنا نیوز به موضوع شهردار شدن علی محمد آقایی و انتخاب سایر شهرداران حوزه انتخابیه گچساران و باشت گریزی زد و گفت: سردار طاهری اصلاً در این فضا نبود، و من چه محلی از اعراب داشتم یا دارم که کسی را رد یا تأیید نمایم. البته نامبرده بدون توجه به سیاست جریانی که باعث و بانی رأی آوری وی در شورا شده بودند، مسیری را انتخاب نمود که خواست جزمیِ مخالفین ما بود، حقیر مکرر به ایشان پیام دادم و یکبار هم حضوری خدمتشان عرض نمودم، حالا که دوست دارید شهردار بشوید، بیا با رأی جریان اصولگراها شهردار شوید.
به گزارش کبنا، ادامه این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.
کبنا نیوز - خیلی‌ها معتقدند شما آن نامه‌ی حدود ۹۵۰۰ کلمه‌ای پنجم فروردین را در مخالفت با عملکرد برادرتان نوشته‌اید، آیا صحت دارد؟
 با تشکر از جنابعالی به خاطر وقتی که در اختیار اینجانب قرار داده‌اید.
تحلیل‌های گوناگونی در مورد محتوای آن نامه انجام گرفت، که خیلی‌ها صرف دیدن و خواندن یک تیتر هدفمند، شروع به اظهار نظر نمودند. نامه در مخالفت به معنی جبهه گیری شکننده نبود، بر اساس استنباطی که از شرایط جامعه داشتم، آن را با حسن نیت نوشتم منتها قلب‌هایی که مشکل دارند هر طور خواستند بهره برداری نمودند و به تبیین و تشریح دلخواه خود پرداختند. بعضی شخصیت‌های وارسته هم منصافه نکات مثبت و غیر مثبت را تحلیل نمودند. وقتی قلب که در اصطلاح قرآن به معنی روح و عقل است، معیوب باشد، همه چیز انسان در غرقابی از معایب قرار می‌گیرند.
قرآن بعضی از قلوب را به عنوان قاسیه (قساوت مند) توصیف کرده است (سوره مائده، آیه ۱۳) و گاه قلوبی را به عنوان ناپاک معرفی نموده (مائده، آیه ۴۱) و قلب‌هایی را بیمار معرفی می‌کند (بقره، آیه ۱۰) و قلب‌هایی را مهر خورده و بسته و ظلمت گرفته بیان فرمونده تا حقایق را درک ننمایند (تؤبه، آیه ۸۷).
بر حرف‌های مخالفین و افراد دغاپیشه و کسانی که آرزوی ایجاد تنش و جبهه گیری منفی بین ما دارند، صحه نگذارید، این آرزوی آنها سرابی بیش نیست.
 کبنا نیوز - آیا به نامه شما جواب دادند؟
من تکلیفم را انجام دادم، در مجموع انسان‌ها در پذیرش واقعیت‌ها و درک مطالب یکسان نیستند، بعضی با یک اشاره لطیف یا یک کلام کوتاه، مسائل را به خوبی می‌پذیرند و یک تذکر باعث تنبّه و بیداری آن‌ها می‌شود و یک اندرز در روح آنها طوفانی به پا می‌کند. بعضی هم موضوعات را در درون خود حبس می‌نمایند شاید منتظر فرصتی مناسب برای ابراز اعتقادات خود باشند یا بعضی با عمل جواب می‌دهند.
کبنا نیوز - هجمه‌ی زیادی علیه شما در فضای مجازی و غیره، صورت گرفت، از نوشتن آن نامه پشیمان نیستید؟
اگر ضرورتی پیش آید، باز هم می‌نویسم، چون نامه‌ی من برای یک مقطع زمانی کوتاه نبوده و نیست بلکه می‌تواند نقشه راه، حتی برای مخالفین باشد که قطعاً مورد توجه همه‌ی کسانی که سهمی در سیاست دارند، خواهد بود. اینکه آن جناب حُجب را پاره نمود و آنطور ابراز وجود کرد، از تاثیرات آن نامه بود که البته آینده بیشتر و بهتر به مطلب اینجانب خواهند رسید. اما حقیر و اخوی هر دو بر مواضع خود مقاوم هستیم ولی من به راه‌ترم.
کبنا نیوز - شما جمله‌ی زیبایی در مورد بصیرت به این مضمون «بصیرت یعنی هنر دیدن چیزهایی که دیگران از دیدنشان عاجزند» در نامه‌ی خود آورده‌اید، میشه بیشتر توضیح بدهید؟
بصیرت، یک بینش است، با داشتن تقوا، خداوند به انسان فرقان عنایت می‌کند یعنی به درجه‌ای می‌رسد که حق را از باطل، حتی در گرداب‌ها و گرد و غبارهای تاریک، تشخیص می‌دهد.
بصیرت، یعنی اینکه بدانی، ممکن است همسر پیامبر، در برابر راه پیامبر و جانشین پیامبر ایستاده باشد و عامل اصلی بلوای جَمَل با چهارده هزار شهید و کشته در سال ۳۶ هجری گردد.
بصیرت، یعنی اینکه نگاهت به «شخصیت» ها نباشد، بلکه همواره به «شاخص» ها چشم بدوزی، پس ملاک حق، حقیقت است نه شخصیت.
بصیرت، یعنی اینکه بدانی حتی مسجد، می‌تواند «مسجد ضرار» در مدینه باشد، و پیامبر صلی الله علیه آنرا خراب کند و به زباله دانیِ شهر تبدیل شود. همان مسجدی که به دستور «ابوعامر»، پدر «حنظله» شهید معروفِ «غزوه اُحُد» بنا شده بود تا با سپر قرار دادن بیرق اسلام، به کمک «عبدالله اُبی خزرجی»، رئیس منافقان مدینه، علیه اسلام و دولت اسلامی پیامبر، فعالیت کنند.
بصیرت، یعنی اینکه قرآن روی نیزه، تو را از قرآن ناطق، منحرف نکند، مثل طرح عمرو بن عاص بن وائل اموی، که در معرکه صفین علیه امیرالمؤمنین معصوم و مظلوم تحقق یافت و مسیر تاریخ ناب تغییر پیدا کرد.
بصیرت، یعنی اینکه بدانی جانباز جنگ صفین «شمر بن ذوالجوشن» می‌تواند قاتل حسین علیه السلام در کربلا باشد.
بصیرت، یعنی اینکه نگذاری فتنه گران و نفوذی‌ها، شیرت را بدوشند یا بر پشتت سوار شوند.
بصیرت، یعنی اینکه «مالک اشتر» ها را به تند روی و «ابوموسی» ها را به اعتدال نشناسی.
بصیرت، یعنی اینکه بدانی تاریخ، تکرار می‌شود، نه با جزئیاتش، بلکه با خطوط کلی‌اش.
بصیرت، یعنی اینکه بین، عقل و حیاء و دین، اصلی را برگزینی. که جبرئیل بر آدم نازل شد و گفت: من مامورم که تو را میان یکی از این سه موهبت مخیّر کنم تا یکی را انتخاب کنی، و بقیه را رها کنی. آدم گفت: آن‌ها کدامند؟ جبرئیل پاسخ داد: عقل و حیاء و دین. آدم گفت: من عقل را برگزیدم. جبرئیل به حیاء و دین گفت: او را رها کنید و به دنبال کار خود بروید، گفتند ما ماموریم همه جا با عقل باشیم و از آن جدا نشویم. اگر عقل از دین جدا گردد با اندک چیزی بر باد می‌رود و حیا که مانع از ارتکاب زشتی‌هاست، ثمره‌ی شجره‌ی معرفت و عقل است.
وقتی گرگ حمله می‌کند، با صدای بلند حمله می‌کند و فرصتی برای واکنش وجود دارد (فرار یا مقاومت). اما وقتی ملخ و موریانه هجوم می‌آورند، از همان ابتدا بی سر و صدا به جان محصولات شما می‌افتند کمی زمان می‌برد تا به هدف برسند اما بالاخره تمام محصولات تو را نابود می‌کنند.
ببینید نفوذی‌ها و کسانی که اهرم قدرت را در این کشور به دست گرفتند، با فرهنگ و اقتصاد این ملّت مظلوم، چگونه مرموزانه و گام به گام، ما را در سراشیبی سقوط قرار دادند.
آن یکی فرعون زمان را کدخدای جهان و این یکی غاصبین را، ملّت معرفی می‌کنند و قبل از اینها، آن دیگری سپاه را به خاطر تولید موشک‌های نقطه زن و دشمن شکن، شماتت می‌نماید، این‌ها و اَذناب خبیثشان هر وقت فرصت پیدا کنند، همه چیز را به ثمن بخس به دشمن می‌فروشند.
 کبنا نیوز - آیا برادرتان در انتصاب آقایان ابوالفتح رحمانی و حسام الدین رحمانی با شما مشورت داشتند؟
 بنا نیست ما در همه‌ی امورات نماینده دخالت داشته باشیم به تشخیص‌اش عمل نموده امیدوارم آن دو بزرگوار در کنار نماینده محترم، در ایجاد بستر لازم برای خدمت به مردم منطقه، درایت لازم را به خرج دهند تا بر مشکلات فائق آییم.
 کبنا نیوز - شما در انتخاب شهرداران دوگنبدان و باشت آقایان دکتر قشقایی، آقائی، موسوی و حسینی چه نقشی داشتید؟
 هر چهار نفر را اعضای محترم شوراهای دو شهر انتخاب نمودند.
کبنا نیوز - افکار عمومی می‌گوید شما و سردار طاهری در رد آقای علی محمدآقایی نقش کلیدی داشته‌اید؟
سردار طاهری اصلاً در این فضا نبود، و من چه محلی از اعراب داشتم یا دارم که کسی را رد یا تأیید نمایم. اصل عدم تأیید ایشان به خاطر عدم شرایط لازم از جمله رشته‌ی تحصیلی نام برده، بود. صلاحیت فکری و اخلاقی مشارالیه مورد تأیید بوده و هست.
البته نامبرده بدون توجه به سیاست جریانی که باعث و بانی رأی آوری وی در شورا شده بودند، مسیری را انتخاب نمود که خواست جزمیِ مخالفین ما بود، حقیر مکرر به ایشان پیام دادم و یکبار هم حضوری خدمتشان عرض نمودم، حالا که دوست دارید شهردار بشوید، بیا با رأی جریان اصولگراها شهردار شوید، ولی ظاهراً در سرابی غوطه ور بود که جزماً خودش را شهردار می‌دید و برایش مکشوف نبود که در چه تله‌ای گرفتار آمده است، هر چه مخالفین جریان ما و بعضاً چند نفری از متعصبین همزبانی نامبرده، تاییدات و تبلیغات می‌نمودند، حساسیت نیروهای محوری اصولگرا و حتی عامه‌ی مردمی که همراه اصولگریان بودند و هستند، بیشتر می‌شد و تعدادی از اعضای شورا را تحت فشار می‌گذاشتند که به هر قیمت ما نباید فریب مخالفین را بخوریم. موارد پیچیده نیاز به بصیرت لازم دارد.
در مورد آقای موسوی، حقیر دوست داشتم، بخاطر تلاش‌های خوبش شهردار باقی بماند و یا ارتقاء یابد و اطلاعی از پرونده‌ی ایشان ندارم.
در انتخاب آقای سید رضا حسینی کوچکترین نقشی نداشتم اعضای محترم شورای اسلامی باشت به تشخیص خودشان عمل نمودند، لیٰکن چون ایشان فامیل نزدیک جناب استاندار محترم و حقیر می‌باشند، مثل خیلی موارد دیگر، این انتخاب را به اینجانب انتساب دادند. متاسفانه اگر سنگی از کوه‌های خامی یا دنا یا خائیز فرود آید، شیپورچی‌ها در بوق‌های خود می‌نوازند که عامل سقوط احجار، از جبال، سید قدرت الله حسینی است.
 کبنا نیوز - در مورد آقای وحید نشاطی چطور؟
من با ایشان ارتباط بسیار نزدیک خانوادگی دارم و او را از صمیم قلب دوست دارم و دوست داشتم شهردار بشود، اما همان ایراد اساسی که بر آقای حاج علی محمد آقایی وارد بود، بر روند غیر کارشناسیِ شهردار شدن نامبرده هم وارد است. چرا که آن سید عزیز عضو شورای شهر دوگنبدان، که قویّاً مورد علاقه‌ی حقیر است، نیز با تکیه بر آراء مخالفین جریان اصولگرا در شورا، که مستمر از طرف نیروهای محوری و شاخص جریان اصلاحات و غیره، حمایت می‌شدند صحنه گردانی می‌کرد و به حساسیت شدید اکثر قریب به اتفاق اصولگرایان، توجه نداشتند، در ضمن با همکارانش در شورا، از همان ابتدای شروع بکار، تنش داشتند لذا نتیجه‌ی دلخواه مشارالیه و همراهانش محقق نشد. البته من چند نوبت در قالب طرح سؤال، که آقا وحید چند رأی دارند به سید هشدار داده بودم. مخالفت اصولگرایان با شخص آقای نشاطی نبود، بر روندی بود که داشت طی می‌شد.
ناگفته نماند در تماس‌هایی که بعضی از مسئولین استانداری با برخی از مسئولین در وزارت کشور داشتند اعلام نموده بودند که با توجه به فضای قومیتی پر رنگ در گچساران، سیاست کاری و اجرائی و تخصصی و جامعه شناسی، مبتنی بر این است که یک نیروی قشقایی با تحصیلات مرتبط، شهردار دو گنبدان بشود که در نتیجه آقای دکتر قشقایی که رشته تحصیلی و تجارب ایشان مرتبط با امورات شهرداری است، انتخاب شدند.
 کبنا نیوز - مطرح است که جناب نماینده برای کسانی پیام فرستاده است که «به هر کس رأی می‌دهید، بدهید الّا به آقای وحید نشاطی»؟
 آن افراد چه کسانی هستند؟ چه مستندات و مدارکی دارند؟ من این موضوع را پیگیری نمودم، کذب محض است. 
کبنا نیوز - آیا با عدم انتخاب آقای نشاطی به عنوان شهردار، خانواده‌های طاهری و نشاطی در آینده از شما جدا می‌شوند؟
آن‌ها خود از نیروهای محوری اصولگرا بوده و هستند، وصله نیستند که جدایی آنها آسان صورت بگیرد. بعید میدانم بعد از ۴۳ سال از مسیر اصلی فاصله بگیرند. اما در بحث انتخابات آتی بستگی دارد چه کسانی کاندیدا باشند قطعاً آنروز هر تصمیمی بگیرند اعتقادی و عقلایی است و قابل احترام خواهد بود.
کبنا نیوز - اختصاصاً در مورد سردار سید حمید طاهری چطور؟
آن سردار عزیز که جانباز ۶۵ درصد می‌باشد، بیشتر در فضای سوریه و عراق و لبنان و یمن است تا در فضای سیاسی منطقه.
کبنا نیوز - تکلیف شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران چه خواهد شد؟
 به اعتقاد من قضیه باید ریشه‌ای و اساسی در تهران حل شود.
کبنا نیوز - یعنی چی؟
 یعنی اینکه نمی‌شود جریان ولایی ما، با پرداخت هزینه‌های سنگین باعث و عامل شده باشند، فردی بدون داشتن سابقه و شمّ مدیریتی، راحت بر صندلی مدیرعاملی تکیه بزند، بعد برای اجرای سیاست‌های دولت مردمی جناب دکتر رئیسی و تغییر مدیران دولت قبل، که هنوز بر همان مواضع قدیم، طی طریق می‌نمایند، بخواهیم خواهش کنیم.
کبنا نیوز - یعنی مدیرعامل باید تغییر کند؟
وقتی موضوع ریشه‌ای حل شد، به تبع آن، اقدامات و اصلاحات لازم انجام می‌شود.
کبنا نیوز - یعنی منصوبین ایشان هم باید تغییر کنند؟
 در مجموع هر کس باید در جایگاهی قرار بگیرد که متناسب با توان علمی، تجربی، اعتقادی و جسمی او باشد و حق تقدم با کسانی است که برای جریان اصولگرا و ولایی، بیش از دیگران زحمت کشیده‌اند و هزینه‌ی بیشتری متحمل شده‌اند. اینکه در هشت سال گذشته به کسی پست داده نشده، این موضوع پرداخت هزینه و زحمت محسوب نمی‌شود.
کبنا نیوز - گویا مسئولین نفت در اهواز و مدیرعامل گچساران قول داده‌اند که اقدامات لازم را انجام دهند؟
 اعتمادی نیست.
 کبنا نیوز - آیا این موضع شما دخالت در امور نفت نیست؟
 موضع نماینده و جریان حامی دولت مردمی جناب دکتر رئیسی است.
 کبنا نیوز - تکلیف پتروشیمی و پلیمر و اویک چه خواهد شد؟
 فعلاً مخالفین ما که بعضاً مخالفین دولت جناب دکتر رئیسی هستند آنجا جولان می‌دهند، البته نگاه‌ها نسبت به سه موردی که سؤال کردید متفاوت است.
 کبنا نیوز - آیا در انتخابات آینده قصد کاندیداتوری دارید؟
فعلاً که برادرم نماینده است، در مورد آینده، در آینده صحبت می‌شود.
 کبنا نیوز - نمی‌شود الان جواب بدهید؟
 تضمین می‌کنید تا آینده‌ی مورد نظر، کی زنده باشد.
کبنا نیوز -  چه تدبیری برای حل اختلافات میان جریان منتسب به نماینده دارید؟
 اختلاف حادّی وجود ندارد.
کبنا نیوز - شفاف بفرمایید با برادرتان سید ناصر حسینی ارتباط دارید؟
 ایشان مشغول انجام وظایف نمایندگی خود می‌باشند. پیش بینی می‌کنم که شرایط به سمت مطلوب شدن پیش برود، هر کمکی هم از دستم بر آید برای حل مشکلات مردم و سبک شدن بار ایشان دریغ ندارم و کمکشان می‌کنم.
کبنا نیوز - از عملکرد فرمانداران گچساران و باشت راضی هستید؟
 هنوز وقت زیادی نیست که کلید فرمانداری را تحویل گرفته‌اند در حد اطلاعاتی که دارم با تلاش مشغول انجام وظایف خود می‌باشند.
کبنا نیوز - عملکرد دولت آقای دکتر رئیسی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در جایگاه ارزیابی نیستم. لیٰکن همین که وارد حاشیه‌ها نمی‌شوند اقدامی پسندیده است. بعضی از دولت‌های قبل خودشان برای فرار از مشکلات و متهم نمودن منتقدین دلسوز واقعی نظام حاشیه می‌آفریدند یا حادثه خلق می‌نمودند تا اذهان مردم متوجه عملکرد نامطلوبشان نشود.
کبنا نیوز - چرا به آقای روحانی جایگاهی داده نشده است؟
برای چه نگران جایگاه ایشان هستید؟ انتظار دارید به مشارالیه دست مریزاد گفته شود؟
کبنا نیوز - عملکرد جناب استاندار را چگونه می‌بینید؟
 برای حل مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد سر از پا نمی‌شناسند نمی‌بینید که چطور مناطق محروم استان را برای شناسایی مشکلات واقعی مردم و انتخاب راه حل‌های سهل الوصول چگونه در می‌نوردد؟ ولی متاسفانه برخی حاشیه سازان به دنبال اهداف شخصی و باندی خود هستند و تلاش می‌کنند فضا را به سمتی ببرند که فرصت خدمت صادقانه را از ایشان بگیرند.
 کبنا نیوز - مثلاً چه کسانی؟
معمّم و مکلّا، سیاسی و انتخاباتی و قومیتی در قالب سهم خواهی‌های معقول و غیر معقول.
 کبنا نیوز - اگر شما استاندار می‌بودید چکار می‌کردید؟
 در شرایط فعلی بهترین گزینه ایشان هستند.
 کبنا نیوز - آیا اصولگرایان مرکز استان که از دوستان و همفکران قدیمی شما هستند، از عملکرد جناب استاندار راضی می‌باشند؟
 نگرانی‌هایی دارند که جنبه شخصی ندارد امیدوام بستر برای ایجاد همدلی، همراهی و همکاری و معاضدت فراهم شود.
کبنا نیوز - در انتخاب آقای سید علی محمد دانشی به عنوان مشاور عالی استاندار نقشی داشتید؟
جناب دانشی از دوستان و رفقای چهل ساله‌ی حقیر است، فردیست پخته و با کوله باری از تجارب ارزنده، خود جناب دانشی با اینجانب مشورت نمود، خدمتشان عرض نمودم، قبل از پذیرفتن پیشنهاد جناب استاندار محترم، با شخصیت‌های محوری مرکز استان مشورت نمایند، در صورت تأیید شما هم بپذیرید.
کبنا نیوز - آیا یا شخصیت‌های مورد نظر مشورت داشتند؟
بله.
کبنا نیوز - همه نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش موضوع، هم نظر بودند؟
 خیر، نظرها متفاوت بوده است.
کبنا نیوز - نظر قطعی خود شما چه بوده است؟
 قطعاً همگراییِ نیروهای انقلاب در حل مشکلات مردم مفید است.
کبنا نیوز - آیا ممکن است روزی با آقایان تاجگردون، زینل زاده و جعفری کنار هم بنشینید؟
آن‌ها سه شخصیت متفاوت هستند گرچه نقاط مشترکی با هم دارند، تا کنون به این موضوع فکر نکرده‌ام.
کبنا نیوز -آن‌ها شما را چقدر قبول دارند؟
اصلاً بنده را قبول ندارند.
کبنا نیوز - خودشان همدیگر را قبول دارند؟
اگر منافعی عایدشان شد، آن وقت معلوم می‌شود.
کبنا نیوز - بسیار مورد حمله و فحاشی و زخم زبان خیلی‌ها قرار می‌گیری، نمی‌خواهی به آنها جواب بدهی؟
اگر یک نفر است یا یک روز است یا یک دفعه است تا جواب بدهم افراد متعدد روزهای متناوب و دفعات مکرر فحش می‌دهند تا زنده‌ام از این نوع الطاف نصیبم می‌شود.
کبنا نیوز - در کنار این همه حجمه‌ی تبلیغاتی سوء که بر شما وارد می‌شود، ظاهراً مورد بی مهری برادرانت هم هستی؟
با هر ۶ برادرم از لحاظ عاطفی بهم گره خورده‌ایم و متقابلاً همدیگر را دوست داریم موضوعات سیاسی و اجتماعی، پیوند قلبی ما را مخدوش نمی‌کند.
کبنا نیوز - با خواهرانت چطور؟
دیگه برادر است و خواهر. علاقه‌ی متقابل بین من و خواهرانم با عدد و رقم قابل احصاء نیست.
کبنا نیوز - در انتخاب آقای سید افضل حسینی فامیل و دامادت به عنوان مدیر کل حوزه استاندای چقدر نقش داشتید؟
هیچ نقشی نداشتم، جناب استاندار، امین خود را انتخاب نمود.
کبنا نیوز - اخبار استانداری را از چه طریقی دریافت می‌کنید؟
از همان طریقی که همه‌ی مردم متوجه می‌شوند.
کبنا نیوز - با توجه به اینکه اعضای خانواده‌ات نگران حضورتان در مسائل سیاسی و اجتماعی هستند، نمی‌خواهی از سیاست کناره گیری کنید؟
اعضای خانواده‌ام در این موضوع هم رأی و هم نظر نیستند.
کبنا نیوز - چقدر پس انداز مالی دارید؟
بحمدلله به حقوق بازنشستگی قانع هستیم. در بین ۹ فرزندم ۸ نفرشان در طول عمرشان حتی یکبار درخواست کمک مالی از من نکردند.
کبنا نیوز - همسرتان چطور؟
او به حداقل قانع بوده و هست در طول ۴۲ سالی که باهم زندگی می‌کنیم حتی یکبار متوقع نبود که برایش لباس بخرم.
کبنا نیوز - به موسیقی‌های سنتی گوش می‌دهید؟
خیر
کبنا نیوز - قبلاً گفته بودید به موسیقی‌های سنتی بختیاری و قشقایی و یار یار علاقه دارید؟
یه چیزی گفتیم خیلی سخت نگیر.
کبنا نیوز - می‌گویند نسبت به بحرینی بودن علاقه‌ی خاصی دارید؟
خیر، با دوستان عقیدتی و فکری‌ام بیشتر گره خوردگی دارم. چون سادات ما از بحرین آمده‌اند مشهور به سادات بحرینی هستیم. توجه صرف به مسائل ناسیونالیستی و ایل و تبار و حسب و نسب مربوط به عهد جاهلیت است.
کبنا نیوز - حضور آقای تاجگردون در ایام عید در بین مردم گچساران و باشت پررنگ بود، تحلیلتان از این حضور چیست؟
به قول لری و محلی، «پاتَپَنَک» بود (خنده‌ای با قهقهه)
کبنا نیوز - به نظر شما گزینه‌ی آقای تاجگردون برای انتخابات ۱۴۰۲، آقای زینل زاده است؟
شاید آخرین تصمیمشان، ایشان باشد. منتها اگر گزینه منتخب، نامبرده باشد، باید چهار چشمی مواظب باند پرونده ساز باشند.
کبنا نیوز - از اینکه برادرتان سید نصرت الله مفتخر به دریافت درجه‌ی سرداری شده‌اند، خوشحالید؟
ایشان که جانباز ۵۰ درصد می‌باشند و بیش از ۱۵۰ ماه در جبهه‌های داخل و خارج حضور داشته‌اند و هنوز هم... هیچوقت به دنبال کسب درجه نبودند، وقتی گردش کار مشارالیه، چند ماه قبل تقدیم حضرت آقا [مقام معظم رهبری] شد، مرقوم فرمونده بودند: «چرا اینقدر دیر».
همه کسانی که سید نصرت الله را می‌شناسند، خوشحال شدند حقیقتاً او بعد از برادرم شهید سید هدایت الله، یک نعمت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
وقتی مدیر سایت و شخص مصاحبه داده باهم فامیل و از یک قوم باشند معلوم است که کامنت های منفی اصلاانتشار نمی یابد..
فقط خوب بلد است جنگ بین باوی بویراحمد را دامن بزند
Romania
فرصت توبه کردن و جبران کم است
Iran, Islamic Republic of
بیچاره گچساران با وجود افرادی مثل تو
سوال
Romania
سید قدرت کیه؟!
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی مطالبات خود از رئیس جمهور را بیان کنند

با توجه به اینکه رئیسی به زودی به کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهد کرد، شهروندان می‌توانند ...
1