کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعال سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد:

به تصمیم استاندار در تغییر فرمانداران باید احترام گذاشت/ حسین کلانتری در کنار خادمی، صوفی و اسماعیل دوستی از موفق‌ترین و بهترین استانداران تاریخ استان هستند

4 بهمن 1399 ساعت 15:58

 اردشیر پاداش از فعالین سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و از نیروهای بازنشسته وزارت کشور به انتصابات اخیر فرمانداران در استان واکنش نشان داد.


 اردشیر پاداش از فعالین سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد و از نیروهای بازنشسته وزارت کشور به انتصابات اخیر فرمانداران در استان واکنش نشان داد.
 به گزارش کبنانیوز، اردشیر پاداش در گفت و گو با خبرنگاران با تمجید از عملکرد یک سال و نیم حسین کلانتری در استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: حسین کلانتری در کنارسید موسی خادمی، صوفی و اسماعیل دوستی از موفق‌ترین و بهترین استانداران تاریخ استان در چهار دهه عمر انقلاب اسلامی می‌باشند که منشأ کارهای ارزشمند وماندگاری بودند وبه رشد و پیشرفت استان کمک کردند. آقای کلانتری از بدو ورود به استان با سابقه انقلابی وسیاسی در مسیر اهداف انقلاب، امام، رهبری و پیگیری و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، عمرانی و ... مثمر ثمر بوده است و باید اذعان کرد که استان امروز در شرایط مطلوب و رو به جلویی به سر می‌برد.
 وی به آرامش حاکم بر جو سیاسی و عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بیان داشت: در دوره مدیریت آقای کلانتری در استان شاهد دوری از حواشی و حکمفرما شدن یک آرامش مثال زدنی بودیم. فضا برای همه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی باز شد و تعامل خوبی با همه برقرار گردید. یک انتخابات مهم در استان بدون کوچکترین مشکلی با مدیریت جناب اقای کلانتری و جمالی و سایر عوامل برگزار شد و همه از نحوه برگزاری انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان راضی بودند.
 پاداش انتصابات اخیر در سطح فرمانداران استان کهگیلویه و بویراحمد را یک ضرورت خواند و گفت: تغییر و جابجایی و آمد و رفت مدیران یک امر طبیعی و همیشگی است که در این دوره نیز شاهد آن بوده‌ایم. البته ممکن است برخی‌ها نزدیک شدن به پایان عمر دولت را زمان مناسبی برای این تغییرات ندانند و بر آن انتقاد داشته باشند ولی من این گونه فکر نمی‌کنم و به تصمیم جناب آقای استاندار باید احترام گذاشت چرا که قطعاً موضوع انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره‌ای در گچساران از اهمیت بالایی برخوردار است و ضرورت ایجاد می‌کرد که تغییراتی برای مدیریتان صورت گیرد که این تغییرات در این زمان نشان از دغدغه و مدیریت بالای جناب اقای کلانتری و مجموعه ایشان دارد.
 وی در پایان با تقدیر از زحمات مدیران قبلی در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه فرماندار گچساران، اظهار داشت: فرصت حضور دکتر کلانتری در استان یک فرصت خوب برای پیشرفت و توسعه استان است که باید از این فرصت استفاده کرد و با همدلی و همگرایی و پرهیز از تنش و حاشیه آفرینی و هم چنین همراهی و همدلی نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی در این مسیر گام برداشت.


کد مطلب: 429987

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/429987/تصمیم-استاندار-تغییر-فرمانداران-باید-احترام-گذاشت-حسین-کلانتری-کنار-خادمی-صوفی-اسماعیل-دوستی-موفق-ترین-بهترین-استانداران-تاریخ-استان-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1