تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب : ۴۲۳۵۷۳
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

یک مقام وزارتی: هیچ برنامه‌ای وزارت کار برای تغییر «نیک مرام» ندارد / عملکرد نیک مرام مورد حمایت و تایید ماست / تماس نمایندگان مجلس در حمایت از نیک مرام

۱۴
۰
یک مقام وزارتی: هیچ برنامه‌ای وزارت کار برای تغییر «نیک مرام» ندارد / عملکرد نیک مرام مورد حمایت و تایید ماست / تماس نمایندگان مجلس در حمایت از نیک مرام
کبنا ؛«امروز (دوم مرداد ماه 99) خبری مبنی بر تغییر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر و گفته شد که مجید باقریان جایگزین پروانه نیک مرام مدیرکل فعلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌شود، هر چند باقریان این موضوع را رد کرد و گفت: نیک مرام از مدیران توانمند وزارت است، اما کبنا نیوز برای بررسی دقیق‌تر، این مسئله را در گفت‌وگو با «سید محسن دلبری» مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بررسی قرار داد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423573-2.jpg
سید محسن دلبری مدیرکل امور استان‌های وزارت کار

 سید محسن دلبری مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پنجشنبه شب ( 2 مرداد ماه 99) در تماس تلفنی با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه، اظهار داشت: «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیچ برنامه‌ای جهت تغییر مدیرکل در استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد. قویاً هر گونه تغییر را تکذیب می‌کنم و کذب محض است و به جد و محکم از سرکار خانم نیک مرام حمایت می‌کنیم. از رسانه‌ها خواهانیم به شایعات دامن نزنند و این موضوع کذب محض است. هرچند این نشر اکاذیب بوده و از لحاظ قانونی قابل پیگیری است ولی به احترام عزیزان رسانه این کار را انجام نمی‌دهیم ولی خواهش می‌کنیم از انتشار مطالبی که موجب شایعه، سردرگمی و تشویش همکاران ما می‌شود، خودداری کنند.»
دلبری تاکید کرد: «هیچ برنامه‌ای وزارت کار برای تغییر خانم نیک مرام ندارد و با توجه به سیاست دولت مبنی بر مدیریت بانوان حتماً از ایشان حمایت خواهیم کرد و عملکرد وی مورد حمایت و تأیید ماست.»
وی گفت: «نیک مرام محکم و بدون لرزش و لغزشی کارشان را ادامه خواهند داد.»
این مقام وزارتی در ادامه اضافه کرد: «از همه دلسوزان استان می‌خواهم کمک کنند در سال پایانی دولت بتوانیم قدم‌های بهتری برای مردم خوب، عزیز و بزرگوار کهگیلویه و بویراحمد برداریم.»
وی افزود: «خانم نیک مرام هم مورد تأیید ما و هم مورد تأیید نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد هستند. و این شایعه از اساس کذب است و قرار نیست که نیک مرام تغییر کند که کسی به جای ایشان بخواهد بیاید.»
دلبری در پاسخ به سئوالی که آیا نمایندگان مجلس استان کسی را برای مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرده‌اند، اظهار داشت: «من مدیرکل امور استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستم و درصورتی که کسی بخواهد بیاید باید با ما مصاحبه کند و صحبت کند. دوستانی بوده‌اند و آمده‌اند و به واسطه خواستن و پیگیر بوده‌اند ما آن‌ها را دیده‌ایم و باهاشون صحبت کردیم و محکم بهشون اعلام کرده‌ایم که ما در کهگیلویه و بویراحمد تغییر نداریم. حتی برخی نمایندگان محترم مجلس هم در حمایت از «خانم نیک مرام» با بنده تماس گرفته‌اند و از این شایعه دلخور بودند.
وی تصریح کرد:  «قویاً این خبر را تکذیب کردم و (نه برای آقای باقریان و نه برای شخص دیگری، تغییری در کار نیست)، آقای باقریان از همکاران خیلی خوب ما هستند  در استان دیگر دارند، خدمت می‌کنند که ان شالله موفق و موید باشند.»
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000423/nf00423573-1.jpg
پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: « هیچ خبری در کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تغییر مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیست و خواهش می‌کنم آنهایی که دلسوز استان هستند و دغدغه کهگیلویه و بویراحمد را دارند به جای دامن زدن به این مسائل به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.»
دلبری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه وزارت مدیران را بر اساس چه ملاک‌های انتخاب می‌کنند؟ گفت: « ما در اداره کل امور استان‌ها کارگروهی داریم مبنی بر شناسایی نیروهای خوب و مستعد در استانها داریم. با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام عالی وزارت مبنی بر اینکه انتصابات از درون وزارت کار باشد. افرادی در استان‌ها هستند که تحصیل کرده، کارشناسان خوبی در حوزه خود هستند و ما این‌ها را به مرور به تهران دعوت می‌کنیم و مصاحبه می‌کنیم و درآن کارگروه و به صورت تخصصی با آن‌ها مصاحبه می‌کنیم. این‌ها در یک بانک اطلاعاتی و دیتایی جمع آوری می‌کنیم و در زمان نیازمان از آنها استفاده می‌کنیم.»
وی افزود: «برای نمونه ممکن یک نفر را از کهگیلویه و بویراحمد بخواهیم و ببریم در آن کارگروه و بررسی کنیم و بگوییم با توجه به سطح سواد شما را به عنوان معاون یک اداره کل در استانی دیگر مناسب می‌دانیم. نمایندگان مجلس، استانداران استان‌ها، این افراد را به ما معرفی و اطلاعات این اشخاص در بانک اطلاعاتی ما جمع آوری می‌شود و با توجه به سیاست‌های وزیر کار جوانان و بانوان در اولویت هستند و ما در مواقع لزوم از این‌ها برای مدیریت استفاده می‌کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
نیک مرام رفتنی است در حد یک مدیرکل نبود یکی از مدیران تاجگردون بود
شیدایی
Iran, Islamic Republic of
خانم نیکمرام واقعان پرتلاش این حواشی هم تاثیری در روند کارش ندارد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
هرکه را شما ازش حمایت کردید رفتنی است تملق وچاپلوسی جای دیگه ندارد
کریم
Iran, Islamic Republic of
نیک مرام رفتنی است خودش هم می داند
پاک مرام اسلام
Iran, Islamic Republic of
خداوند خودش پشت و پناه انسانهای پاک و مردمی هست .دعای خیر ما کارگران همواره برای این مدیر جاری است وخدا پشت و پناهش .چنین مدیرانی واقعا گره گشا هستند و استان ما به وجود ایشان افتخار میکند .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ضعیف‌ترین‌اداره‌در‌یاسوج‌اداره‌کار‌می‌باشد
Iran, Islamic Republic of
وزارت خاته ها به نمایندکان .گفته اند هیچ مدیری دراستان که مخالف دولت باشه برایش حکم نمیزنند میتوانند مدیرانی که با دولت بودند ولی درمجلس از اتها حمایت کردند معرفی کنه یا اصلاحطلب یا اعتدال
اگر قرار باشه نیروهای تاجگردون که محمدی تبار و نیک مرام اصل و... بردارن پس نیک مرام رو هم باید بردارن ...ایشانه به چه حقی از تاجگردون حمایت کرد ... ضمنا چه عملکردی داشته.. افسردگی جوانان ناشی هر بیکار ی نشان از عملکرد ضعیف ایشان هست . پس وا مصیبتا
اسدی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
. بیشتر اهل حرف و گفتن هستند تا عمل،در جذب اعتبارات ملی جهت ساخت و تکمیل مجموعه ورزشی بلهزار یاسوج گچساران دنا دهدشت بسیارضعیف عمل کرده ست و تقریبا در این مدت دو سال و اندی این پروژه ها هیچ پیشرفتی نداشته ست.مهمانسرا و خوابگاه اداره کل در سی سخت در این مدت دوسال و اندی بدون پیشرفت مانده ست.در جذب اعتبارات استانی به نسبت سال 96 حدود سی درصد توانسته اعتبار استانی جذب کند.اضافه کار و حقوق نیروهای قراردادی اداره کل یک سال تاخیر داشته ست.بدهی به پیمانکاران جهت احداث اداره کار سی سخت دهدشت مجموعه بزرگ ورزشی بلهزار و گچساران حدود یکسال و اندی پرداخت نشده ست.نیکمرام حرف خوب می زند.زمان مظاهری مدیرکل سابق مجموعه های ورزشی گچساران دهدشت سی سخت و مهمانسرای سی سخت با اعتبار ملی تعریف و شروع به ساخت این مجموعه ها شد و به گونه ای که در 15ماه مجموعه ورزشی گچساران با اعتبار شش میلیارد به بهره برداری رسید.بدهی به پیمانکاران اداره کل صفر گردید و توسعه و افتتاح مجتمع ورزشی بلهزار و افتتاح استخرشنا سالن فوتسال فوتبال در مدت 18 ماه با اعتبار بیست و دو میلیارد تومان،پیشرفت نود درصدی مهمانسرای سی سخت و پیشرفت هشتاد درصدی با اعتبار پنج میلیارد مجموعه ورزشی دهدشت،افتتاح ساختمان های نوساز اداره کار گچساران دهدشت و یاسوج با اعتبار دو میلیارد،نوسازی ناوگان حمل و نقل اداره کل و ادارات شهرستانی با اعتبار یک میلیارد استانی.پرداخت بموقع اضافه کار و حقوق نیروهای های قراردادی و سرباز اداره کل و ادارات تابع شهرستانی،اعتبار استانی و ملی اداره کار زمان مظاهری در سال نود و شش حدود 12/5میلیارد تومان با 1/7میلیاردی سال نود و هشت زمان نیکمرام کاملا مشخص کننده ی عملکرد نیکمرام هست.مظاهری در جذب 100درصدی اعتبارات ملی در پنج سال مدیریتش در قیاس با جذب 15درصدی اعتبار ملی نیکمرام بسیار موفق بود.مظاهری هم چنین پاکدست و مقتدر که به نمایندگان اجازه دخالت در امور اداره کار را نمی‌داد.مظاهری مرد عمل بود تا حرف،خودش با قاطعیت و باخواست خودش از اداره کار رفت.
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
از چ اعتباری صحبت فرمودین از اعتبار سالن گچساران اگه ساکت بمونی بهرنفع شماست وگر نه ..........................
Iran, Islamic Republic of
مجموعه ورزشی کارگران بلهزار یاسوج با همت و تلاش مهندس خلقی پور مدیر وقت و کادر امور مالی دلسوز و پرتوان استارت زده شد و در ظرف دوسال به بهره برداری رسید و فقط جایگاه داوران ماند که بعد از آن تیم تا الان پیشرفت مورد قبولی نداشته خانم نیک مرام در آن موقع مسئول روابط کار بودند و بر قوانین و مقررات مسلط و نیرویی خوب بودند که ثمره اش الان مدیر کل اداره کار تعاون هستن و نیرویی خوب و دلسوز و پرتلاشند و مجموعه خوبی دارند.
علی محمد . ط
Iran, Islamic Republic of
درود بر خانم مدیر کل . شجاع ، نترس ، خداشناس ، باوجدان ، کاردان و کاربلد خدا پشت و پناهت
بی ریا
Iran, Islamic Republic of
بانو‌نگران نباش وقتی خدا را داری و همیشه هم با خدایی پس بمان ‌‌خدمت کن .یا خداااااااااااا
ابوالفتح فرهادی
Iran, Islamic Republic of
الحق والنصاف هیچ وقت فکر نمیکردم خانم نیک مرام تا این حد مقتدرانه عمل کند وایشان خط کشی های سیاسی قومی ومنطقه ای را کنار زد وبا تعامل با افراد شایسته از همه اقوام وجناحها برنامه های اداره را پیش بردند گرچه ایشان را نیروی تاج میدانند اما بیشترین خدماتش در شهرستانهای بویراحمد ودنا بوده وهمیشه پذیرای کارگران بوده .البته خواص وکارفرمایان ممکن است به دلیل تا مین نشدن مناقع سیاسی یا اقتصادیشان با ایشان مخالفت کنند.
الحق نمونه بارز توانایی بانوان در مدیریت بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1