تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۱۲۳۴۵
خداداد غریب‌پور رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز؛

راهی جز تعامل و خوش بینی نداریم

۱۱
۱
راهی جز تعامل و خوش بینی نداریم
کبنا ؛مهندس خداداد غریب پور با اینکه این روزها مشغله زیادی دارد و دفترش محل رفت و آمد مقامات و سرمایه گذاران معدنی در کشور است ولی هیچ تماس و پیامی را بی پاسخ نمی‌گذارد. بعد از درخواست دیدار و مصاحبه وی خیلی زود جواب داد و ما هم با هماهنگی صورت گرفته غروب دوشنبه چهارم شهریور ماه به دفتر وی در ساختمان بلند سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در خیابان سپهبد قرنی کمی بالاتر از میدان فردوسی تهران رفتیم.
غریب پور در حالی که درگیر و پیگیر برخی کارها بود با انرژی مثال زدنی همیشگی‌اش و به گرمی از ما استقبال کرد.
بعد از شروع بحث و گفت و گو در مورد موضوعات مختلف شاهد حضور «حسنوند» رئیس کمیسیون انرژی مجلس در دفتر وی بودیم که ظاهراً برای انجام یک جلسه در آنجا حاضر شده بود. مصاحبه کوتاه و اختصاصی کبنا نیوز با رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حضور مهمانان صورت گرفت که به مانند همیشه مهندس غریب پور با روی گشاده و انرژی تمام به سؤالات پاسخ داد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000412/nf00412345-1.jpg
مصاحبه با رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن ایران و صنایع معدنی به شرح زیر است؛
 رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در رابطه با وضعیت صنایع معدنی در کهگیلویه و بویراحمد و برنامه‌های ایمیدرو در این استان گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد 16 هزار کیلومتر مربع مساحت دارد که از این مساحت 10 هزار کیلومتر مربع زیر پوشش اکتشافی قرار گرفته است و در همین زمینه کمیته‌ای به ریاست استاندار تشکیل شده است و پیگیری‌های خوبی تا کنون انجام شده است.
به گزارش کبنا نیوز؛ خداداد غریب پور در گفت و گوی اختصاصی با کبنا، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع در معادن استان شناسایی پتانسیل‌های معدنی استان است که متاسفانه تا قبل از این شناخت و شناسایی در رابطه با ذخایر معدنی وجود نداشت و تا شناخت نباشد طبیعی است سرمایه گذاری هم اتفاق نیفتد.
وی با ابراز امیدواری نسبت به شناسایی کامل پتانسیل‌های معادن در کهگیلویه و بویراحمد و انجام وظیفه ذاتی سازمان ایمیدرو در این رابطه در مورد فعال شدن معدن چرام گفت: امسال موفق شدیم معدن چرام را فعال کنیم و در حال حاضر 30 نفر در آنجا فعال هستند. سرمایه گذار پای کار آمده است و مقدمات فراهم شده است. هم چنین هماهنگی‌های لازم در استان انجام شده است و برخی نیازهای زیربنایی مانند تأمین آب، تأمین برق و تأمین جاده نیز آماده شده است.
غریب پور به ذخایر کم فلزی در منطقه زاگرس اشاره کرد و بیان داشت: در زاگرس و به تبع آن استان کهگیلویه و بویراحمد ذخایر فلزی کم است و معادن بیشتر آهکی است هر چند با وجود این فقر فلزی باز در استان بوکسیت، سیلیس، فسفر و فسفات داریم ولی آنچه که هست بیشتر ذخایر غیر فلزی است.
وی جلسات و پیگیری‌های مسئولین در کهگیلویه و بویراحمد در تعامل با ایمیدرو را یادآور شد و با اشاره به حضور مسئولان شهرستان بهمئی در صبح (4 شهریور 98) در سازمان ایمیدرو گفت: در ادامه تعامل میان سازمان و مدیران کهگیلویه و بویراحمد همین امروز صبح با مسئولان شهرستان بهمئی جلسه‌ای در سازمان داشتیم که در این جلسه بحث اکتشافات و استفاده از پتانسیل‌های معدنی شهرستان را مطرح کردیم و مسئولین نیز قول همکاری و مساعدت لازم را دادند و امیدواریم که این تعاملات و پیگیری‌ها به نتایج خوبی منتج شوند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000412/nf00412345-2.jpg
معاون زیر صنعت، معدن و تجارت در جواب چرایی فعالیت و رونق کارهای سازمان ایمیدرو در دوران تحریم، تصریح کرد: ما امروزه به نسبت گذشته در بحث معادن صاحب دانش هستیم و در بحث مهندسی نیز پیشرفت داشتیم که این پیشرفت‌ها به همراه ضرورت و ظرفیت‌هایی که وجود دارد به همراه دم دست بودن معادن باعث شده است توجه به ظرفیت‌های معدنی و فعالیت در این بخش شدت بگیرد و خوشبختانه رضایت خوبی حاصل شود.
غریب پور در پایان گریزی به وضعیت کاری و ضرورت تعامل میان مردم و مسئولان و همه گروه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد و پرهیز از خودزنی‌ها زد و اظهار داشت: راهی جز تعامل وجود ندارد و باید نسبت به هم خوش بین باشیم و در روابط باید معیار حق باشد تا با خوش بینی در استان و شهرستان به توسعه و پیشرفت استان و کشور کمک کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

زاگرس
Iran, Islamic Republic of
بابررسی هایی که کردم دکتر غریب پور از هر خانواده ای ۲ الی ۳ نفر را مشغول بکار کرده اند و اگر در استان پتروشیمی نداریم اما به اندازه یک پتروشیمی کامل نیروی انسانی به پتروشیمی های سراسر کشور و حتی سایر صنایع نیز بکار گرفت.شاید دیگه نمونه غریب پور در زاگرس پا نگیرد بخدا ایشون را باید پرستید بعضی انسانها فراتر از انسانیت خوب هستند امثال ایشون خواست خود خداوند هستند که رشد کنند تا بتوانند به فرزندان زاگرس کمک کند تا رشد کنند.قبل از ایشون قسم می خورم لرها در تهران حتی درحد نگهبانی هم نبودند وجایگاهی نداشتند اما باحضورمقتدرانه وی صدها نفر از استانمان عضو هیات مدیره سایرشرکتها شدند خب همین باعث میشه یواش یواش زمینه رشد در اینده برای فرندان زاگرس فراهم شود.خداپشت وپناهت ای فرزند شجاع و متعصب زاگرس
Iran, Islamic Republic of
حتما فامیلای خودش را بکار گرفته به بقیه چه
د.ن
Iran, Islamic Republic of
وقتی شناخت نداری و اطلاعاتت محدوده اظهارنظر نکن لطفا
مهندس غریب پور یک چهره شناخته شده متی هستند و بسیار کابلد پرانرژی صمیمی و دلسوز که همیشه سعی داشته از هر خانواده یک نفر را با توجه به سطح تحصیلات و تخصصش به کاری بگمارد که نان آور خانوادش باشه و این یعمی اوج شرف و انسانیت و غیرت
ن.ن
Iran, Islamic Republic of
مهندس غریب پور چهره برجسته ملی که بسیار کاربلد کاردان و پرانرژی هستند و کارنامه ش بیست بیسته
موفقیت های روزافزون ایشان را از خداوند منان خواستاریم
Iran, Islamic Republic of
پناه بر خدا
تو آمار و ارقامتون دقت کنید
هر خانواده 2 تا 3 نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم جنوب کشو وزاگرس نشینان باید به وجود افرادی مثل دکتر غریبپور افتخار نمایند ایشان در مدیریت وپستهایی که در این چندسال داشته اند نه تنها در انجام وظیفه وماموریتهای سازمانی فوق العاده موفق بوده ودرخشیده اندبلکه نگاهی دلسوزانه و.. هم به همتباران متخصص وکاردان خودنیز داشته اند کسی که باابن مشغله کاری باانرژی وبه روز وهمچنان فعال بوده وحتی به قول کبنا نیوز جواب تلفنها را هم معطل نمیکندشما بررسی کنید ببینید بقیه کسانی که مسئولند چطورند تا قدر دکتر غریب پور ها رابدانید وشاکر باشیید وبرایشان دعاکنیدخداوند بر عزتشان وتوانشان بیفزاید
دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
سهمیه ی استان ک.ب از مدیریت ارشد کشور فقط دو معاون وزیر است وضعیت اسفبار استان را نمی بینید لابد
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
حیف است ما غریب پور را به کهگیلویه و بویراحمد و زاگرس محدود کنیم. ایشون یک مدیر ملی و موفق هستن
Iran, Islamic Republic of
اگه ایقد کار پیدا میکنه خب شماره شو رو سایت بنویسید تا خیل بیکاران استان به ایشان رجوع کنند
محمدیان ...عارف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر مدیر ملی و بی ادعا و خوش خلق . دقیقا بنده هم یکبار به ایشان پیام دادم و بدون اینکه اول بشناسند سریع جواب دادن و پیگیر مشکل شدند . خدا پشت و پناه ایشون باشه
دکترای مدیریت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای غریب پور اصلا چنین نیست که شماها میفرمایید
ایشان فردی مهربان وباهوش هستند اما برای نزدیکان خود با الاخص فامیلهای مادریش کار میکنه از بنده گفتن بود
بنده 7 سال پیگیر کار بودم کاری برای بنده نکرد از فامیلم هم کسی رو بکار نگرفت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1