کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از حادثه تیراندازی افراد ناشناس به خودروی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

مزارعی: عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام

19 دی 1397 ساعت 17:53

همانگونه که قبلا هم گفته‌ام در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام. مردم استان دعا کنند به عنوان یک قاضی صادق در راستای احقاق حقوق انها تلاش کنم و آرزو دارم در این مسیر کشته شوم.


رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی آیم.
حجت‌الاسلام مزارعی امروز (چهارشنبه 19 دی ماه 97) بعد از تیراندازی افرادی ناشناس به خودروی او، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: برای یک لحظه مقابل مفسدان کوتاه نمی‌آیم و نهایت اینکه در این راه کشته می‌شوم.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همانگونه که قبلا هم گفته‌ام در راه مبارزه با فساد عمامه‌ام را کفنم قرار داده‌ام.
وی افزود: مردم استان دعا کنند به عنوان یک قاضی صادق در راستای احقاق حقوق انها تلاش کنم و آرزو دارم در این مسیر کشته شوم.
بنا بر این گزارش، حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در یکی از خیابان های شهر یاسوج مورد سوء قصد فرد یا گروهی ناشناس قرار گرفته است.
گفته می شود حجت الاسلام مزارعی هنگامی که قصد ورود به منزلش در خیابان باهنر 5 یاسوج را داشت دو نفر مسلح به سلاح کلاشینکف سوار بر خودروی پژو 405 طوسی رنگ خودروی زانتیا حامل رئیس دادگستری را به گلوله بستند.
راننده خودروی حامل رئیس کل دادگستری برای فرار از تیرس افراد مسلح، خودرو را با وجود پنجری هر چهار چرخ به سمت دادگستری هدایت کرد ولی افراد مسلح تا نزدیکی ساختمان دادگستری نیز وی را تعقیب کرده و  از پشت به آن تیراندازی کردند.سوء قصد به جان رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد
با وجود اصابت بیش از 20 گلوله به خودروی رئیس کل دادگستری به وی و همراهانش آسیبی وارد نشده است.
 نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار در ارتباط با خبر شبکه استانی دنا هم با بیان اینکه تلاش نیروی انتظامی و امنیتی برای شناسای افراد مسلح آغاز شده است گفت: این حادثه حوالی ساعت 14و 20 دقیقه امروز رخ داده است و شناسایی عامل یا عاملان این تیراندازی سریعا در دستور کار مسئولان امنیتی استان قرار گرفته است.
بنا بر این گزارش، ظهر امروز (چهارشنبه 19 دی ماه 97)  افراد ناشناسی خودروی حجت الاسلام غلامرضا مزارعی را مورد هدف شلیک گلوله قرار دادند، اگر چه آسیبی به وی نرسید. مزارعی هنگام پیاده شدن از خودروی شخصی پس از بازگشت از محل کار در خیابان باهنر 5 شهر یاسوج هدف چندین گلوله قرار گرفته است. حجت‌الاسلام مزارعی مبارزه جدی با فساد مالی و همچنین زمین‌خواری را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرده و در دوره مدیریت وی بر دستگاه قضایی استان بسیاری از جرائم از جمله نزاع‌های دسته جمعی و سرقت مسلحانه به شدت در استان کاهش یافته است.
 


کد مطلب: 406274

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/406274/مزارعی-عمامه-ام-کفنم-قرار-داده-ام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1