تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۴۶۰۹
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد در برنامه‌ی تلویزیونی مطرح کرد

با دستور آمیر احمد تقوی؛ شعار می‌دادیم «ما بت شکن هستیم، شیشه شکن نیستم»

۲
۱
با دستور آمیر احمد تقوی؛ شعار می‌دادیم «ما بت شکن هستیم، شیشه شکن نیستم»
کبنا ؛مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه وبویراحمد از نقش موثر و تلاش‌های شبانه روزی آمیراحمد تقوی در روشنگری مردم و آگاهسازی آنان در روزهای آغازین انقلاب خبرداد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام صفدر پناهی در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان انقلاب با اشاره به اهداف و چشم انداز های انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته گفت: دوران انقلاب یکی از بهترین دوران‌های بود که مردم ما با تلاش و کوشش خود، و همه برای به ثمر نشستن آن در شهرها و روستاها با ریختن به خیابان‌ها و شعار مرگ بر شاه و درود بر خمینی تلاش می‌کردند.
وی به خاطره‌ای از دوران انقلاب در شهرستان کهگیلویه اشاره کرد وگفت: در روزهای آغازین انقلاب وقتی مردم در شهر دهدشت در حال شعار سردادن بودند عده‌ای با سنگ به شیشه‌های مغازه‌ها می‌زدند که با دستور آمیراحمد تقوی از این کار منع شدند و بعد از آن شعار می‌دادیم که «ما بت شکن هستیم شیشه شکن نیستم».
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان تصریح کرد: بیشتر تظاهرات‌ها در عصر در شهر دهدشت و شب‌ها نیز خانه به خانه در روستاها صورت می گرند تا چهره واقعی انقلاب اسلامی برای مردم تبین و تشریح شود.
وی تاکیدکرد: علی رغم همه تلاش‌ها و زحمات و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته هنوز آثار سوء مدیریت‌ها و محرومیت‌ها را می‌توان در روستاهای کشور به خصوص این استان مشاهده کرد.
پناهی اظهارکرد: امروز انقلاب اسلامی با تدابیر امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و بصیرت روز افزون ملت دشمن را نه تنها از داخل کشور بلکه از منطقه نیز بیرون رانده است و پنجه در پنجه دشمن در سطوح بین المللی در حال مبارزه است.
وی خاطر نشان کرد: آنچه هیمنه دو ابرقدرت شرق و غرب را برهم زد پیدایش انقلابی نوپا به رهبری امام خمینی (ره) بود که باعث شد آوازه آن درجهان به ثبت برسد.
پناهی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز در کشوری مثل عربستان سعودی که هنوز نظام پادشاهی بر آن حاکم است شاهد هستیم که در این کشور نه استقلالی هست، نه انتخاباتی، نه توانایی مقابله با قدرت‌های خارجی و خود فروختگی خارجی.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: در مقابل برخی کشورها، انقلاب اسلامی ما از روزهای آغازین خود همواره اماج تحریم‌ها، ترورها و نفوذی‌ها و تحمیل جنگی هشت ساله بود که اگر جمهوری اسلامی ایران نبود که با ولایت مداری و اعتقاد به باورها ایستادگی نمی‌کرد هیچ کشوری توانایی این همه مقاومت را نداشت.
وی افزود: این درحالی است که بیشتر کشورها از دادن سیم خاردار به ما خودداری می‌کردند ولی همین کشورها به صدام انواع تسلیحات نظامی و شیمیایی را می‌دادند تا بلکه نظام را از پای دربیاورند.
پناهی به مسئله نفوذ اشاره کرد وگفت: نفوذ یکی مهمترین حربه‌های است که دشمنان همواره برای براندازی این نظام در طول چهار دهه گذشته از آن استفاده کردند که در دولت موقت نیز این نفوذ به خوبی شکل گرفته بود که با افشا شدن بخشی از اسناد لانه جاسوسی نقش روشن نفوذی‌های عیان شد.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: جنگ نرم یا همان شیبخون فرهنگی که بارها و بارها مقام معظم رهبری نسبت به آن به مسئولان و مردم هشدار داده بودند امروز آثار آن را می‌توان در جامعه به خوبی مشاهده کرد.
وی افزود: جنگ نرم بزرگترین چالش بعد از جنگ تحمیلی بود چرا که در جنگ تحمیلی دشمن در مقابل شما بود و کشته شدگان شهید بودند و مواضع همه به خوبی مشخص بود ولی در جنگ نرم علاوه بر نفوذی که شکل می‌گیرد رفتارها، باورها و گفتار برخی از خواص را نیز تحت نفود خود در می‌آورد و تشخیص حق و باطل را کمی سخت خواهد کرد.
پناهی اظهارکرد: با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدات امروز انقلاب اسلامی ما به تمام منطقه و کشورهای جهان در حال صادر شدن است و خنثی کننده بیشتر توطئه‌های دشمنان است.
وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که ملت ما دست در دست هم پشت این نظام هستند هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را شکست دهد و این را به خوبی در چهل سال گذشته در تمام راهپیمایی‌ها به منصه ظهور گذاشتند.
پناهی اظهار کرد: بدون شک دشمن به دنبال برنامه‌های گسترده‌ای برای هدف قراردان یوم الله 22 بهمن است ولی مردم با بصیرت و انقلابی ما این بار نیز توطئه‌های دشمنان را با حضور حماسی خود خنثی خواهند کرد.
مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ما به خوبی به دشمنان نشان داد که این ملت پای نظام، خون شهدا، امام و رهبری خود ایستاده‌اند.
وی در پایان بنا به سئوال مجری برنامه در خصوص برخی کلمات گفت:
امام خمینی (ره): نماد استقامت
12 فرودین 57: برافراشته شدن نظام حق
شهید مفتح: اسوه ایستادگی در مقابل نفاق
حوزه: کانون تعمیق باورهای
دانشگاه: محل معرفی چهره‌های متخصص جامعه
پدخندق: مظلومیت و مقاومت
9 دی: بصیرت
عشایر استان: صلابت و مقاومت
آیت الله ملک حسینی: اسطوره جنوب کشور
نمازجمعه: کانون بصیرت افزایی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
United States
مرد خدا آ میر احمد بزرگ
عزتش افزون باد...
ولایتمدار
Iran, Islamic Republic of
عامل.هستند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1