تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۷۳۸۸۵
آخرین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر و بحران شهرستان بویراحمد برگزار شد

مهدوی مطلق: در ایام پیش‌رو تعطیلی نداریم، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار باشند / آمادگی اسکان اضطراری مسافران در شهرستان و بخش‌ها  

۲
کبنا ؛آخرین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و ستاد بحران شهرستان بویراحمد با حضور بخشداران و ادارات عضو در سالن فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه تعدادی از ادارات به ارائه گزارش آخرین اقدامات خود در راستای خدمات سفر پرداختند.
 داستار_ سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، در این خصوص با اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی خصوصاً فرهنگیان، گفت: ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۵۲ مدرسه در سطح شهر یاسوج و حومه آماده پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی است.
وی با اشاره بارش‌های اخیر در ایام نوروز و روز عید هم اعلام کرد که مکان‌هایی برای موارد پیش‌بینی نشده هم در نظر گرفته شده که در صورت نیاز استفاده خواهد شد.
داستار در این خصوص گفت: همه ظرفیت‌های قانونی پای کار هست اما نیازمند یکسری حمایت‌ها هستیم.
ایرج حجتی_ معاون توسعه آموزش و پرورش شهرستان هم با اعلام آمادگی آموزش و پرورش، برای استقبال از ایام نوروز، گفت: واقعیت این است که آموزش و پرورش در موضوع خدمات سفر، تنها می‌باشد و مورد حمایت واقع نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام امکانات و نیرو‌های آموزش و پرورش در ایامی که همکاران طبق معمول باید در کنار خانواده باشند، شبانه روز مشغول هستند. هم امکانات آموزشی مستهلک می‌شوند و نیرو‌های مشغول نیاز به انگیره بخشی دارند که در این سال‌ها توجهی نشده است.
حجتی اضافه کرد: اداره گردشگری به عنوان دبیر و مسئول اصلی بحث خدمات سفر تاکنون حمایت خاصی انجام نداده است و حتی بروشور‌هایی که دارد یا بسیار دیر به دست ما می‌رسد و یا به روز نیستند.
دهش_ مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان، صادقی از اداره راه شهرستان و رزمه اداره برق شهرستان نیز گزارش‌هایی از آمادگی خود را ارائه دادند.  
در پایان شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار بویراحمد با جمع‌بندی نهایی مطالب و با اشاره به گزارش و هشدار هواشناسی در روز‌های آینده، گفت: با توجه به شرایط پیش رو، برای مدیران و خاصه مدیران دستگا‌های خدمات‌رسان و نیرو‌های تخصصی و امدادی، تعطیلی 
وجود ندارد و همه باید پای کار باشند.
فرماندار بویراحمد با اعلام این مطلب که در ایام تعطیلات از ادارات و خدمات آن‌ها بازدید خواهد شد، گفت: در سال گذشته در موضوع اسکان، آموزش و پرورش آبروداری کردند و حجم عظیم گردشگران را به درستی اسکان و مدیریت کردند.
مهدوی مطلق از بخشداران خواست تا ستاد سفر و بحران خود را در این ایام فعال نگه دارند و نسبت به اسکان‌های بین راهی اقدام نمایند. ‌وی با اشاره و وضعیت اعلامی از سوی ستاد بحران استان، از ادارات آموزش و پرورش و تربیت بدنی درخواست کرد از هم اکنون آمادگی برای اسکان اضطراری در شرایط خاص فراهم نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
United States
به به پیدا شدی
دنا
Iran, Islamic Republic of
خراب کردی آقای فرماندار هم خودت و هم معاون سیاسی حقیقت .
و بدونید که ما میدونیم پشت پرده چه اتفاقاتی افتاد
احسان
Iran, Islamic Republic of
خدمت رسانی جوک سال
Iran, Islamic Republic of
به خدا قسم بویراحمد فرماندار ندارد این همه چله و چوله تو جاده ها چیه جناب فرماندار وضعیت جادها چه در شهر و حومه شهر و بیرون شهر افتضاح است وقتی نمی تونید اداره کند چرا پست می گیرید
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1