کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر و بحران شهرستان بویراحمد برگزار شد

فرماندار بویراحمد: در ایام پیش‌رو تعطیلی نداریم، همه دستگاه‌های خدمات‌رسان پای کار باشند

27 اسفند 1402 ساعت 14:42

آخرین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و ستاد بحران شهرستان بویراحمد با حضور بخشداران و ادارات عضو در سالن فرمانداری بویراحمد برگزار شد.


آخرین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و ستاد بحران شهرستان بویراحمد با حضور بخشداران و ادارات عضو در سالن فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این جلسه تعدادی از ادارات به ارائه گزارش آخرین اقدامات خود در راستای خدمات سفر پرداختند.
 داستار_ سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، در این خصوص با اعلام آمادگی آموزش و پرورش برای اسکان و ارائه خدمات به مسافران نوروزی خصوصاً فرهنگیان، گفت: ۲۷۰ کلاس درس در قالب ۵۲ مدرسه در سطح شهر یاسوج و حومه آماده پذیرایی و اسکان مهمانان نوروزی است.
وی با اشاره بارش‌های اخیر در ایام نوروز و روز عید هم اعلام کرد که مکان‌هایی برای موارد پیش‌بینی نشده هم در نظر گرفته شده که در صورت نیاز استفاده خواهد شد.
داستار در این خصوص گفت: همه ظرفیت‌های قانونی پای کار هست اما نیازمند یکسری حمایت‌ها هستیم.
ایرج حجتی_ معاون توسعه آموزش و پرورش شهرستان هم با اعلام آمادگی آموزش و پرورش، برای استقبال از ایام نوروز، گفت: واقعیت این است که آموزش و پرورش در موضوع خدمات سفر، تنها می‌باشد و مورد حمایت واقع نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه تمام امکانات و نیرو‌های آموزش و پرورش در ایامی که همکاران طبق معمول باید در کنار خانواده باشند، شبانه روز مشغول هستند. هم امکانات آموزشی مستهلک می‌شوند و نیرو‌های مشغول نیاز به انگیره بخشی دارند که در این سال‌ها توجهی نشده است.
حجتی اضافه کرد: اداره گردشگری به عنوان دبیر و مسئول اصلی بحث خدمات سفر تاکنون حمایت خاصی انجام نداده است و حتی بروشور‌هایی که دارد یا بسیار دیر به دست ما می‌رسد و یا به روز نیستند.
دهش_ مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان، صادقی از اداره راه شهرستان و رزمه اداره برق شهرستان نیز گزارش‌هایی از آمادگی خود را ارائه دادند.  
در پایان شهرام مهدوی مطلق_ فرماندار بویراحمد با جمع‌بندی نهایی مطالب و با اشاره به گزارش و هشدار هواشناسی در روز‌های آینده، گفت: با توجه به شرایط پیش رو، برای مدیران و خاصه مدیران دستگا‌های خدمات‌رسان و نیرو‌های تخصصی و امدادی، تعطیلی 
وجود ندارد و همه باید پای کار باشند.
فرماندار بویراحمد با اعلام این مطلب که در ایام تعطیلات از ادارات و خدمات آن‌ها بازدید خواهد شد، گفت: در سال گذشته در موضوع اسکان، آموزش و پرورش آبروداری کردند و حجم عظیم گردشگران را به درستی اسکان و مدیریت کردند.
مهدوی مطلق از بخشداران خواست تا ستاد سفر و بحران خود را در این ایام فعال نگه دارند و نسبت به اسکان‌های بین راهی اقدام نمایند. ‌وی با اشاره و وضعیت اعلامی از سوی ستاد بحران استان، از ادارات آموزش و پرورش و تربیت بدنی درخواست کرد از هم اکنون آمادگی برای اسکان اضطراری در شرایط خاص فراهم نمایند.


کد مطلب: 473885

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473885/2/فرماندار-بویراحمد-ایام-پیش-رو-تعطیلی-نداریم-همه-دستگاه-های-خدمات-رسان-پای-کار-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1