تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۷۳۱۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| محمد بهرامی: طرح سد خراسان ۳ نیاز به بازنگری دارد / چهارسال قبل به اینجا آمدم و هنوز شهر پاتاوه به عنوان مرکز بخش در کنار یکی از جاده‌های اصلی تکمیل نشده است / آیا این مسئولین که به مردم قول دادند شرمنده نیستند

۱
کبنا ؛محمد بهرامی گفت: طرح سد خراسان ۳ نیاز به بازنگری دارد زیرا هویت خیلی از همنوعان ما در این منطقه با اجرای این طرح از بین خواهد رفت. باید ضوابط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مالی رعایت شود. همنوعان ما باید حاشیه‌نشین شهرهای مختلف باشند کسانی که از ریشه به هویت خودشان جدا می‌شوند. 
به گزارش کبنا نیوز، شامگاه سه‌شنبه (۸ اسفندماه) محمد بهرامی کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون در پاتاوه سخنرانی کرد. 
محمد بهرامی گفت: وقتی در حوزه‌ها و روستاهای مختلف حضور پیدا می‌کنیم مردم گلایه‌مند هستند که آقایان به ما قول و وعده دادند و عمل نکردند؛ حقیقتا ما خجالت می‌کشیم که صحبتی کنیم چون می‌گویند که دیگران آمدند و قول دادند و رفتند و خبری از این شعارها نبود. 
زمانی‌که بعنوان شهردار انتخاب شدم مردم تا حدود شش ماه اول در رابطه با قول‌های من با احتیاط رفتار می‌کردند، اما بعد از آن به من اعتماد کردند. مطمئن باشید اگر انتخاب شهردار یاسوج براساس انتخابات باشد، من رای اول هستم. در بحث شهرداری این مردم به من اعتماد دارند. 
خواهش‌مندم به قول‌ها و حرف‌های من اعتماد کنید. اگر می‌خواهید که از انتخاب خودتان پشیمان نباشید به کارنامه و برنامه کاندیدا دقت کنید. یک بررسی دقیق و جدی داشته باشید که کارنامه‌ها تضمین کننده و پشتوانه‌ای برای برنامه‌ها است. کارنامه گذشته‌ی یک فرد و برنامه‌ی آینده یک فرد است. 
مشکلات همه‌ی روستاها را رصد کردم، بعضی از روستاها جاده‌ی دسترسی ندارند؛ توقع و انتظار شما از نماینده باید پروژه‌های بزرگ‌تر و متفاوت‌تر باشد. پروژه‌هایی برای همه‌ی ملت ایران در تراز ملی و کلان باشد و بعد برای منطقه. 
با استفاده از پتانسیل دستگاه‌های اجرایی خیلی از این زیرساخت‌ها را برطرف می‌کنیم. در تقابل با منافع ملی نیستیم اما این معامله باید برد برد باشد نه یک برد باخت باشد برد برای دیگران و باخت برای ما. 
مجلس یک نهاد بسیار مهم و تاثیرگذار هست؛ این طرح‌ها و لایه‌هایی که به مجلس ارائه می‌شود آیا نماینده توان و تخصص دارد؟ آیا این مطالعات می‌تواند ما را از مصیبت‌ها نجات دهد؟ 
طرح سد خراسان ۳ نیاز به بازنگری دارد زیرا هویت خیلی از همنوعان ما در این منطقه با اجرای این طرح از بین خواهد رفت. باید ضوابط اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و مالی باید رعایت شود. همنوعان ما باید حاشیه‌نشین شهرهای مختلف باشند کسانی که از ریشه به هویت خودشان جدا می‌شوند. 
با لحاظ نمودن منافع ملی از حقوق شما دفاع خواهم کرد. چون خط انتقال ما از این مسیر عبور می‌کند پس بی‌تفاوت از این مسیر عبور نخواهم کرد. 
مشکلاتی برای ساکنین خرسان ایجاد کرده‌اند، اما جوانان روستا را بعنوان غیربومی در استان‌های دیگر استخدام نمی‌کنند و حق اشتغال و جذب ندارند. منابع و خوراک از ما و مزایا برای دیگران. من از حقوق شما براساس اصول فنی دفاع خواهم کرد.
چرا در شاخص‌های توسعه رتبه آخر هستیم، چرا تا کنون طرح جاده‌ی ترانزیتی از شمال به جنوب تکمیل نمی‌شود و سال‌ها است که ما در یک محدوده ۱۰ کیلومتری قرار داریم. حق این مردم کجا هست چرا این جاده امروز به یک قتل‌گاه تبدیل شده است. دوتا از این جوانان عزیز دو روز پیش در تصادف رانندگی جان خودشان را از دست دادند؛ آمار سالیانه کشته‌شدگان جوانان در این ۴۰ کیلومتر چقدر هست. عزیزان بعضی از نمایندگان ما این تخصص و برنامه را ندارند. اگر آن‌ها را در شاخص‌ها و مولفه‌های مربوطه ببریم در جا می‌زنند ما باید این توان را داشته باشیم که بعضی از این شاخص‌ها را بازنگری و احیا کنیم. 
در استان‌های مختلف از حقوق شما دفاع خواهیم کرد. 
چهارسال قبل به اینجا آمدم و هنوز شهر پاتاوه به عنوان مرکز بخش در کنار یکی از جاده‌های اصلی تکمیل نشده است، آیا این مسئولین که به مردم قول دادند شرمنده نیستند. امروز با یک ته سیگار آنطرفش آتیش گرفت شرم بر این مسئولین. 
بارها عرض کردم که در بویراحمد هیچ‌کس به اندازه من شغل ایجاد نکرد و الان هم مطمئن باشید. گلایه‌ی همه‌ی مردم را من شنیدم: «کسی را در بحث شغل نداریم بچه‌های ما محروم می‌شوندظ» شما مطمین باشید در بحث اشتغال اولویت با خانواده‌های محروم و مستضعف هست. 
این برنامه من هست و  شغل یک هزار و هشتصد نفر را در جمعه بازار برطرف کردم که نود و پنج درصد مربوط به بویراحمد سفلی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تمنک
Iran, Islamic Republic of
بهرامی و منتظریان و مقدم هر سه تا خوب هستند.
هر کدام از اینها میتوانند به بویراحمد کمک‌‌ کنند
11322
Iran, Islamic Republic of
اینها از کجا اومده ا ند بخش پاتاوه که نیست
Iran, Islamic Republic of
سناتور محبوب قلبها
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تاجگردون بزرگواری
چه ترکیبی بشه انشاالله
محمدی
Iran, Islamic Republic of
بهرامی تاجگردون بزرگواری
قطع دست مدیران نالایق کنونی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1