تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۷۳۱۱۶
کبنا گزارش می‌دهد؛

تصاویر| محمد بهرامی در جمع ورزشکاران: موج، موج تغییر و تحول‌خواهی است / مردان خسته؛ فوتبال شهرداری یاسوج و پایتخت طبیعت را نشانه گرفتند

۱
کبنا ؛محمد بهرامی در جمع ورزشکاران گفت: این موج حضور جوانان و ورزشکاران موج تغییر و تحول‌خواهی است زیرا این جریان یک جریان تحول‌خواه است، من خطاب به رقبا هم گفته‌ام که این بوق و شیپورها مربوط به ما و دوستان ما هست؛ و این بوق و شیپورها هیچ سنخیتی با شما ندارد. شما که مخالف همه‌چیز هستید از بوق و شیپورها سوءاستفاده نکنید. 
به گزارش کبنا نیوز، شامگاه دوشنبه (7 اسفندماه 1402) محمد بهرامی، کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بویراحمد، دنا و مارگون در جمع ورزشکاران سخنرانی کرد. او گفت: افتخار می‌کنم که در جمع ورزشکاران، پیشکسوتان و اساتید بزرگوار خودم حضور دارم؛ من افتخار شاگردی این عزیزان بزرگوار را داشته‌ام. از همه‌ی قهرمانان استان در رده‌های استانی، ملی و بین‌المللی تقدیر و تشکر می‌کنم. از همه‌ی جامعه‌ی ورزشی سپاسگزارم. 
مخمد بهرامی خاطرنشان کرد: این موج حضور جوانان و ورزشکاران موج تغییر و تحول‌خواهی است؛ زیرا این جریان یک جریان تحول‌خواه است، من خطاب به رقبا هم گفته‌ام که این بوق و شیپورها مربوط به ما و دوستان ما هست؛ و این بوق و شیپورها هیچ سنخیتی با شما ندارد. شما که مخالف همه‌چیز هستید از بوق و شیپورها سوءاستفاده نکنید. 
بهرامی خطاب به جوانان و ورزشکاران گفت: حالا اگر شما هم هیجان و انرژی دارید، بعد از انتخابات شور و شوق را در فضای شهر و ورزشگاه‌ها خواهیم داشت. من ورزشکار و حامی ورزش هستم و همواره در کنار ورزشکاران خواهم ماند. 
از شخصی که عضو خانواده‌ی ورزشی و از جنس شما است انتظار داریم که تمام قد حمایت کنید. 
وی افزود: تقدیر و تشکر ویژه از بانوان و جوانان داشته باشم که حجم این شور و نشاط توسط این عزیزان است. من به توانمندی‌ها و استعدادهای این جوانان اعتقاد دارم لذا خیلی از جوانان توانمند ما در عرصه‌های ملی هنرنمایی می‌کنند. 
آیا تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای ما آبرو و عزت نبود! آیا فراموش کرده‌ایم آقای «قلعه‌نویی» سرمربی تیم تراکتورسازی در صداوسیما گفت: «اگر تیم بایر مونیخ مقابل شور و نشاط این مردم و تیم شهر یاسوج قرار بگیرد بازنده است.» 
بعد از انتخابات، پیروزی دور از دسترس نیست؛ به شرطی اینکه از فردا در نقاط مختلف این شهر هرکدام از عزیزان دو رأی دیگر پیدا کنند و به مردم امیدواری بدهند؛ اول وقت پای صندوق‌های رأی باشند و تا آخر وقت از رأی‌های خودشان دفاع کنند. ما پیروز انتخابات هستیم. آن‌موقع با حضور جوانان و ورزشکاران جشن بزرگی را خواهیم گرفت. 
خطابم به آن‌هایی است که فرسوده و فرتوت هستند و صندلی مجلس را رها نمی‌کنند و اجازه ندادند که ما از امتیازات محرومیت استفاده کنیم، امروز ورزش فوتبال شهرداری یاسوج و پایتخت طبیعت را نشانه گرفتند. 
من خدمتشان عرض کردم مگر همیشه باید نگاه‌ها به همه‌ی مسائل منفی باشد؟ به نقاط مثبت برگردید و فکر کنید. پایتخت طبیعت یک فونداسیون بسیار قوی در راستای گردشگری و توسعه منطقه است؛ فوتبال مایه آبرو و عزت بود و فواید بسیار زیادی برای استان داشت. متاسفانه استان فاقد یک باشگاه فرهنگی_ورزشی است تا بتوانیم از این جوانان نخبه‌ی ورزشی حمایت کنیم. در آینده با همت شما عزیزان حتما یک باشگاه فرهنگی_ورزشی خواهیم داشت تا همواره نهادینه و پایدار باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما اکبری ایندفعه میتونه پول قراردادش با تیم منحل شده فوتبال شهرداری یاسوج رو از بهرامی بگيره یا اینکه میره واسه دوره بعد؟ 😉
محمد زمان
United States
چهره هایی در تصاویر هست که هر روز با یک کاندید بودند و آن کاندید چهارم میشد
یاس
United Kingdom
اکبری وبهرامی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1