تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۴۷۲۶۰۵
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید سرزده سرپرست رفاه اموراجتماعی اداره کل استان از طرح کالابرگ در شهرستان گچساران/ آخرین توضیحات دانشی در خصوص طرح فجرانه (+تصاویر)

۰
کبنا ؛سرپرست رفاه امور اجتماعی اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی  کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از فروشگاه های توزیع اجناس کالابرگ شهرستان گچساران در گفتگو با کبنا نیوز اظهار کرد:این طرح تشویقی( فجرانه) که از 17 بهمن به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده است و تا 17 اسفند مهلت دارد.
به گزارش کبنا نیوز علی دانشی افزود: در این طرح سهم هر فرد 220هزار تومان می باشد  که خرید بصورت وزنی می باشد و افراد خانواده شرط 200 هزار تومان قبلی برای آنها حذف شده که حتما باید 200 هزارتومان خرید کنند تا مشمول یارانه تشویقی بشوند اما الان این شرط حذف شده و مردم می توانند با خرید وزنی یعنی قیمت ها برمبنای پایه قیمت ها به سال1401 می باشد و ماتفاوت آن را دولت می خواهد پرداخت بکند.
دانش عنوان کرد: مردم فکر می کنند حتمامبلغی از یارانه نقدی آنان حذف می شود یا یارانه شان کلا کالابرگ می شود.
 وی تصریح کرد: بعضا مشاهده می شود که بعضی از مغازه داران مبلغی را به عنوان کارمزد یا به عنوان مالیات و.... از سرپرست خانوارها کسرمی کنند که این موضوع خلاف و باید حتما مبنای پایه قیمت ها 1401 می باشد و ما تفاوت آنرا از دولت کم بکنند که این مبلغ پشت کارت ملی هر سرپرست خانوار پنهان می باشد.
 سرپرست رفاه امور اجتماعی اداره کل کار استان خاطر نشان کرد: به اینکه حتما موجودی کارتشان صفر می باشد این اعتبار در موجودی کارت لحاظ شده یعنی همینکه کارت بانکی  را در فروشگاه خرید انجام می دهند بلافاصله فعال خواهد شد
دانشی عنوان کرد: بعضی از همشهریان می گویند که موجودی حساب ما نیامده و صفر می باشد که در جواب باید بگوییم که اعتبار شما در هنگام خرید بلافاصله شارژ خواهد شد البته دهک های 1تا 7 شامل این طرح می باشد و برای دهک های 8،9،10 شارژ نخواهد شد.
وی بیان کرد:تاریخ واریز یارانه ها تغییر کرده است بطوریکه یارانه دهک های 1تا3 ، بیست و پنج(25) هرماه دهک های 4تا9،سی ام(30) هرماه واریز خواهد شدکه این موضوع باعث شده بود بعضی از افراد با ما تماس و پیامک بدهند که باید عنوان کنم که جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اسمش هست علی کمک
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1