تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۵۶۳
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| بالاخره کهگیلویه و بویراحمد دوباره صاحب اورژانس هوایی شد

۰
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالگرد اورژانس ۱۱۵ مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان است.
به گزارش کبنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ سعید جاودان سیرت افزود: خوشبختانه رایزنی‌ها و پیگیری‌های مستمر مقامات عالی استان، اورژانس کشور و استان نتیجه داد و امروز شاهد استقرار بالگرد اورژانس در شهر یاسوج بودیم.
   
وی با بیان اینکه بالگرد از امروز آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان، تأکید کرد:‌ امیدواریم با یاری خداوند که هیچ بیمار و مصدومی نداشته باشیم و اگر هم داشتیم بتوانیم در سریعترین زمان ممکن خدمات مطلوبی به مردم شریف استان ارائه نماییم.
وی ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار و پیگیری‌های مستمر اورژانس ۱۱۵ استان، افزود: تمامی زیرساخت‌های لازم برای استقرار بالگرد در استان آماده است و این زیرساخت‌ها مورد بازدید، ارزیابی و تأیید خلبانان و کارشناسان شرکت هلی کوپتری قرار گرفته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی و یک پایگاه هوایی فعال و آماده ارائه خدمت به مردم شریف استان هستند.
در ادامه سید جواد هاشمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از تلاش و پیگری مجموعه علوم پزشکی و اورژانس در تحقق این مهم، گفت: خوشبختانه در شهرستان گچساران بالگرد شرکت نفت مستقر است لذا در تلاشیم برای شهرستان کهگیلویه نیز بالگرد پیش‌بینی و مستقر گردد.
سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز تصریح کرد: این بالگرد به ظرفیت ۷ نفر، از بالگرد‌های قدرتمند و مناسب مناطق کوهستانی و ارتفاعات است.
محمدامین نیکویی نژاد اظهارکرد: برای استقرار بالگرد در پایگاه اورژانس هوایی یاسوج با پیگیری‌های مسئولان استان بخصوص مجموعه اورژانس استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اورژانس کشور با شرکت هلی کوپتری نوید قراردادی یک ساله منعقد کردیم.
وی ادامه داد: جهت امداد‌رسانی بهتر و مناسب‌تر در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به پد بالگرد جهت فرود بالگرد داریم که‌امیدواریم نهضت پد‌سازی در استان راه‌اندازی شود.
۲۶ تیرماه سالجاری بالگرد اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد دلیل نقص فنی در منطقه‌ی رودریش دیشموک شهرستان کهگیلویه سقوط کرد و دچار حادثه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خداروشكر
كه حداقل يك بالگرد داريم
ببينيد به كجا رسيديم از فقر و فلاكت با اين همه منابع ثروت در كشور
كشورهاي حوزه خليج فارس چطورن و ما چطور
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر ، چون 6 ماه بیشتر از حد مدت زمان سرپرستی شما گذشت ، اولین نفری که باید سوار این بالگرد بشه ، شما هستین !!
محترمانه و پروازی خداحافظی کنید !!!!
ااااا
Iran, Islamic Republic of
اورژانس ۱۱۵ استان سربلند شد.
رضایی
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت مدیر مردمی و پر تلاش دکتر جاودان سیرت..
United Arab Emirates
برادر من این با پیگیری و تلاش دکتر احمدزاده اومده
نجاتبخش
Iran, Islamic Republic of
درودبردولت انقلابی
انصافااوردن بالگردکاربزرگی بود.
اینهاهمه خدمات هست.
تشکرمیکنیم
دیل
Iran, Islamic Republic of
وقتشه یادداشت بزنی بگی کا. تاجگردونه😅😅😅
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر مسئول دلسوز و زحمت کش ، اما متاسفانه این نمایندگان قبیله گرا اجازه اعمال مدیریت مقتدرانه به ایشان ندادنر ،
در سفر دولت به استان ، تنها مدیری که با برنامه و تلاش مستمر توانست هزار میلیارد تومان اعتبار برای توسعه بخش های مختلف دانشکاه جذب کند . درود ، درود بر این مدیر
پرستار
Iran, Islamic Republic of
ای وااای ، یه بالگرد که حق مردم محروممان بود اومد که اونم شما هیچ تاثیری در اومدنش نداشتید هزاران عکس گرفتید. چقد ما بدبختیم، لابد اینو جز موفقیت های دوره مدیریتتون نام خواهید برد در حالی که تعداد فوق تخصص ها در این استان به تعداد انگشتان یک دست نمیرسه ، و تخت خالی برای بستری بیماران در اورژانس ها هم وجود نداره ، بدبخت ما، بدبخت مردم ما که همچین مدیرانی دارند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1