تاریخ انتشار
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۷۲۰۹۳
کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر| مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) در یاسوج

۱
کبنا ؛مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان ارشد برگزار شد.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی کشور‌های حوزه خلیج فارس هیچ پیشرفتی از خود ندارند و وابسته به غرب هستندو اگر روزی تحریم شوند سقوط خواهند کرد.
وی افزود: قبل از انقلاب و در دوران پهلوی این آمریکا و انگلیس بودند که برای ملت ایران تصمیم‌گیری می‌کردند که در‌شان ملت ایران نبود که بیگانگان برایشان تصمیم بگیرند.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دوران پهلوی اوج ظلم به مردم بودند و انسان‌های دردمند دیدند که چه بر سر کشور می‌آمد اما خائنین به وطن چشم‌هایشان را بستند و امروز هم هستند عده‌ای وطن فروش که برای مقداری پول کشور خود را بفروشند.
وی در ادامه آرمان‌های انقلاب اسلامی را برگرفته از‌اندیشه‌های انبیاء الهی دانست و گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور حکومت توحیدی و الهی امام عصر(عج) است و جهان در آینده‌آینه چندان دور براساس آرمان‌های انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.
آیت‌الله حسینی با بیان اینکه کشور ایران با انقلاب اسلامی پیشرفت کرد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان مشکلات متعددی برای انقلاب نوپا ایجاد کردند اما در سایه انقلاب اسلامی همه این مشکلات، دسیسه‌ها و نقشه‌ها را نقش بر آب کردیم و به مسیر پیشرفت نظامی، علمی و فناوری ادامه دادیم.
وی با بیان اینکه کشور‌های وابسته به غرب روزی سقوط خواهند کرد، گفت: امروز بهترین و لوکس‌ترین خودرو‌ها و ساختمان‌ها را در برخی کشور‌های حوزه خلیج‌فارس می‌بینیم، اما همین کشور‌ها که هیچ پیشرفتی از خود ندارد اگر روزی استکبار مثل ما دست به تحریمشان بزند، سریعاً سقوط خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یمن، باشرأفت و اقتدار دربرابر استکبار‌ایستاده است اما دولت‌های مستبد منطقه و وابستگان به غرب در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی در غزه سکوت کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب معاونت پشتیبانی آپ کم کم به پایان سلام کن
دوره های ضمن خدمت بروید که جای شما همون آموزگاری است
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1