تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۷۱۷۴۷
با حضور مسئولان؛

نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا در گچساران افتتاح شد (+تصاویر)

۳
کبنا ؛نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا در گچساران با حضور سید امیر تیمور موسویان مدیرکل سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران،دکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران،فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران،دکتر سارا کاییدی مسئول واحد اصناف صنعت، معدن و تجارت شهرستان، سیروس باقری مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اعضای هئیت رئیسه و روسای اتحادیه صنفی اتاق اصناف در سالن فرمانداری جنب ترمینال مسافربری افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا در گچساران با حضور برخی استانهای کشور در پشت ترمینال دوگنبدان افتتاح گردید. سیروس باقری بیان کرد:در این نمایشگاه سوغات و هدایا استان های کشور در ۱۵۰ غرفه در معرض دید عموم گذاشته شده است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این نمایشگاه استان های کردستان، مشهد، فارس، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قم، کرمان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، سوغات و هدایا خود را به مردم گچساران عرضه می کنند. باقری عنوان کرد: از ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه تعداد ۳۰ مورد آن بومی و مابقی غیر بومی هستند.
وی گفت: سوغات و هدایا  ارائه شده در این نمایشگاه شامل گل و گیاه،کیف و کفش، خشکبار، پوشاک، سوغات و صنایع وابسته از ۲۵ تولیدکننده داخلی کشور است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سوغات و هدایا ارایه شده در نمایشگاه با ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود.
باقری بیان کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا استانهای کشور از ۲ الی ۱۱بهمن ماه جاری در شهر گچساران دایر و علاقمندان می توانند در نوبت عصر ساعت ۱۵ الی ۲۳ از آن بازدید کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1