کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان؛

نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا در گچساران افتتاح شد (+تصاویر)

4 بهمن 1402 ساعت 10:19

آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قم، کرمان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، سوغات و هدایا خود را به مردم گچساران عرضه می کنند. باقری عنوان کرد: از ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه تعداد ۳۰ مورد آن بومی و مابقی غیر بومی هستند


نمایشگاه عرضه مستقیم سوغات و هدایا در گچساران با حضور سید امیر تیمور موسویان مدیرکل سازمان صمت استان کهگیلویه و بویراحمد، غلامعلی مهرابی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت گچساران،دکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت ودرمان گچساران،فرزاد اکبری رئیس اتاق اصناف شهرستان گچساران،دکتر سارا کاییدی مسئول واحد اصناف صنعت، معدن و تجارت شهرستان، سیروس باقری مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اعضای هئیت رئیسه و روسای اتحادیه صنفی اتاق اصناف در سالن فرمانداری جنب ترمینال مسافربری افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا در گچساران با حضور برخی استانهای کشور در پشت ترمینال دوگنبدان افتتاح گردید. سیروس باقری بیان کرد:در این نمایشگاه سوغات و هدایا استان های کشور در ۱۵۰ غرفه در معرض دید عموم گذاشته شده است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این نمایشگاه استان های کردستان، مشهد، فارس، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، قم، کرمان، مازندران و کهگیلویه و بویراحمد، سوغات و هدایا خود را به مردم گچساران عرضه می کنند. باقری عنوان کرد: از ۱۵۰ غرفه این نمایشگاه تعداد ۳۰ مورد آن بومی و مابقی غیر بومی هستند.
وی گفت: سوغات و هدایا  ارائه شده در این نمایشگاه شامل گل و گیاه،کیف و کفش، خشکبار، پوشاک، سوغات و صنایع وابسته از ۲۵ تولیدکننده داخلی کشور است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه دائمی در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سوغات و هدایا ارایه شده در نمایشگاه با ۱۰ الی ۲۰ درصد تخفیف به علاقه مندان عرضه می شود.
باقری بیان کرد: نمایشگاه سوغات و هدایا استانهای کشور از ۲ الی ۱۱بهمن ماه جاری در شهر گچساران دایر و علاقمندان می توانند در نوبت عصر ساعت ۱۵ الی ۲۳ از آن بازدید کنند.


کد مطلب: 471747

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471747/2/نمایشگاه-عرضه-مستقیم-سوغات-هدایا-گچساران-افتتاح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1