تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب : ۴۷۱۲۷۸
کبنا گزارش می‌دهد

(فیلم و تصاویر) روشنفکر در پاتاوه: برخی دکان سیاسی راه انداخته و باعث فراری دادن نخبگان شده‌اند / کاسبان از تهمت و توطئه دست بردارند

۶
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: برخی دکان سیاسی راه انداخته و باعث فراری دادن نخبگان شده‌اند، با یقه بسته، تسبیح به دست و مهر بر پیشانی نمی‌توان خود را انقلابی دانست، معیار‌های انقلابی را مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند و مردم که ولی‌نعمت انقلاب و انقلابی هستند.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام اکبر آبنوس در جشن مردمی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و امام محمدباقر (علیه السلام) که با حضور مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در شهر پاتاوه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمدباقر(ع)  به سیر وجودی جریان مردمی ندای وحدت پرداخت و اظهار کرد: حقیر منافع مادی در جریان ندای وحدت نداشتم، از جریانات مختلف سیاسی پیشنهاد داشتم اما ترجیح این بود که جریان ندای وحدت بهترین مسیر برای نجات بویراحمد واحد است.
وی افزود: ما از دیار دنا و بویراحمد هستیم و انسان‌های تاریخ‌ساز بوده و هستیم و تاریخ را عوض کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام آبنوس گفت: می‌گفتند شما روزگاری برنو به‌دست و اسب سوار بودید و به هیچ دردی نمی‌خورید، اما ثابت کردیم که به گاه برنو به دست بودیم و گاه قلم. قلم‌هایمان کارساز هستند.
وی تصریح کرد: قرآن می‌فرماید تفرق نکنید، آفت وحدت تفرقه است، قرآن یادآوری می‌کند که قدردان نعمات خداوندی باشید، ندای وحدت برای مردم نعمت بود و باید قدردان این نعمت باشیم.
آبنوس خاطرنشان کرد: هدف ما وحدت است و همه رقیبان را برادر خود می‌دانیم و از آنان برای پیوستن به اقیانوس ندای وحدت دعوت می‌کنیم.
انتخابات تک قطبی و برنده آن روشنفکر است
شهبازی استاد دانشگاه از دشتروم نیز در ادامه گفت: بررسی انتخابات نشان می‌دهد که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور خوبی در انتخابات داشته‌اند، عوامل حزبی، قومی و قبیله‌ای و علاقه به نظام جمهوری اسلامی باعث پرشوری مشارکت می‌شود.
وی افزود: بررسی سوابق تحصیلی و مدیریت مهدی روشنفکر نشان می‌دهد وی نامزد اصلحی برای حضور در مجلس شورای اسلامی است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: روشنفکر نه تنها از تخصص و توان برای حضور در مجلس برخوردار است بلکه با برچیدن مرزبندی‌های منطقه‌ای علیا و سفلی و چپ و راست نشان داد دغدغه وحدت و توسعه دیارمان را دارد.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس در بویراحمد بزرگ تک قطبی است و برنده این انتخابات کسی جز مهدی روشنفکر نیست.
رانت و رابطه روشنفکر مردم مظلوم هستند
در ادامه شاهین کاظمی با بیان اینکه مردم در انتخابات بداخلاقی و تهمت‌های را مد نظر قرار دهند، گفت: در فضای مجازی و حقیقی برخی افراد دست به تهمت و افترا زده‌اند و این هجمه‌های غیراخلاقی به این دلیل است که این افراد چیزی برای دفاع از خود ندارند.
وی با بیان اینکه پروژه‌های عظیم جاده یاسوج به سی‌سخت، میدان گازی مختار به عنوان ابر پروژه بویراحمد در نظام جمهوری اسلامی، گازرسانی به زیلایی و سایر خدمات را مردم در نظر داشته باشند.
کاظمی با بیان اینکه روشنفکر با رانت و رابطه به معنای آنکه رواج دارد رابطه‌ای ندارد، تصریح کرد: رانت و رابطه روشنفکر مردم مظلوم بویراحمد است، روشنفکر با کاخ‌های مناطق گران یاسوج نسبتی ندارد، روشنفکر با کاروان‌های خودرو‌های لوکس رانت و رابطه ندارد، رانت و رابطه روشنفکر با مردم مظلوم بویراحمد، دنا و مارگون است.
جریانات سیاسی امتحان خود را پس داده‌اند
احمدی گنجه‌ای از فرهنگیان حاضر در این نشست گفت: من به نوبه خود بر دست‌های پینه بسته، دل‌های خسته و محرومیت به جامانده بوسه می‌زنم.
وی با بیان اینکه آغوش ندای وحدت به روی همه باز است، افزود: اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و اعتدالیون امتحان خود را پس داده و جریان ندای وحدت، جریانی مردمی است که به درد این مردم می‌خورد.
ما پیاده‌ها با سرداری راه خواهیم رفت که مثل خودمان پیاده باشد
یزدانپناه از جوانان حاضر در این نشست با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ندای وحدت، تناسب سنی و سلیقه‌ای در این جریان است، گفت: رقبا در گذشته کار خود را کرده‌اند و مردم نیز بابت عملکردشان از آن‌ها متشکر هستند.
وی افزود: باغ رقبا یا میوه‌های قدیمی دارند، یا میوه‌های جدید دارند یا درختان آن‌ها مثمر ثمر نیست، مردم به دنبال میوه‌های تازه هستند.
یزدانپناه تصریح کرد: ما کوخ نشینان خود را به کاخ نشینان نمی‌فروشیم، ما پیاده‌ها همراه سواره‌ها قدم برنمی‌داریم، ما با سرداری قدم برمی‌داریم که مثل خودمان پیاده است.
وی خاطرنشان کرد: ما روشنفکر را به خاطر منعطف بودن وی به منافع و مصالح مردم انتخاب کرده‌ایم، وی مثل بعضی منعطف به خط فکری خود نیست.
یزدانپناه گفت: ما خود منتقد ندای وحدت هستیم، ما نقد می‌کنیم که جان بویراحمد واحد را شکوفا کنیم و شما نقد می‌کنید که این جان را پژمرده کنید.
مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و امام محمدباقر (علیه‌السلام) و تقدیر و تشکر از بانیان نشست و حضور گسترده مردم در این جشن، یاد و خاطره مفاخر و بزرگان استان از جمله آیت‌الله ملک‌حسینی(ره)، آیت‌الله میراحمد تقوی (ره)، سردار اورنگ، شهید ایزدپناه و سایر مفاخر استان را گرامی داشت و گفت: مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت همدلی و پیشرفت و آبادانی استان تلاش کرده و گام برداشتند.
وی افزود: منشور ندای وحدت در سال ۹۴ با هماهنگی نخبگان ایجاد شد، ندای وحدت با تعامل و همدلی مردم نتیجه بخش بود.
روشنفکر در ادامه تصریح کرد: در طول مدت حضور خود در مجلس طبق قانون اساسی من نماینده وظیفه تصویب و نظارت قانون را به عهده دارم، اما در کنار این وظایف با گسیل داشتن مسئولان استانی مسئولان کشوری از جمله پنجاه نماینده مجلس و اعضای پنج کمیسیون مجلس مهم را به منطقه آوردم.
وی با بیان اینکه در مجلس با ۱۹ نطق و تذکر مدافع حقوق مردم بوده‌ام، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های لازم جهت توسعه و اشتغال که باید در گذشته ایجاد می‌شد را بعضی در طول این سه سال مطالبه می‌کنند در حالی که باید خودشان جوابگوی این کمبود‌ها باشند.
روشنفکر گفت: برخی دکان سیاسی راه انداخته و باعث فراری دادن نخبگان شده‌اند، با یقه بسته، تسبیح به دست و مهر بر پیشانی نمی‌توان خود را انقلابی دانست، معیار‌های انقلابی را مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند و مردم که ولی‌نعمت انقلاب و انقلابی هستند.
وی با اشاره به اینکه با جریان ندای وحدت مردم فهمیدند که بویراحمد بزرگ را در جهان و ایران فریاد بزنیم، گفت: اخلاق‌مداری و قانون‌مداری باید در اولویت باشد، دست وحدت و همدلی را برای نجات این دیار به سمت همه کسانی که بنده را قبول دارند و همه آنان که قبول ندارند دراز می‌کنم.
روشنفکر افزود: با وحدت دسیسه‌ها و توطئه‌ها را پشت سرهم خواهیم گذاشت، این حضور مردم به این معناست که مردم اعلام دارند با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر تحقق مشارکت گسترده گام برخواهند داشت.
وی گفت: هیأت دولت نامه ارتقاء بخش پاتاوه به شهرستان را در تیرماه سال‌جاری به معاون اول رئیس جمهور ارسال و اعلام کرد، با ارتقاء بخش پاتاوه به شهرستان، سادات محمودی به بخش و روستا‌های توتنده و روستا‌های اطراف آن به بخش تبدیل خواهد شد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه کسانی که به بنده تهمت‌زده و توهین کرده‌اند در این جمع همه را می‌بخشم، تاکنون بر علیه کسی شکایت نکرده و در محکمه‌ای حاضر نشده‌ام.
روشنفکر خاطرنشان کرد: عملکرد من در کمیسیون تلفیق در اولین حضور در بحث بودجه، تزریق بودجه به پروژه‌های عمرانی نظیر جاده ارتباطی یاسوج به سی‌سخت، تزریق بودجه به سد تنگ‌سرخ، گازرسانی به زیلایی، گازرسانی به روستا‌های منطقه تنگ‌سرخ و سپیدار، میدان گازی مختار و سایر پروژه‌ها با همکاری مسئولان استانی از جمله عملکرد من در این مدت است، آری این عملکرد رقیب من است، رقبای من بیایند از عملکرد و برنامه خود بگویند و دست از تخریب و تهمت بردارند.
وی در ادامه از حامیان خود خواست در چهارچوب اخلاق و قانون حرکت کنند و در استقبال‌ها از بکار بردن اسلحه به دلیل آسیب‌ها و تأکید مراجع قضایی و قانونی و بزرگان خودداری کنند.
    
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
از این تعداد حداقل ۵۰۰ نفر معلمین‌بدبختی بودند که کورش دلشاد و آزاده روسای آپ بویراحمد و دنا جمع کرده بودند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1