تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۷۱۰۴۸
اجتماع بزرگ یاران حاج قاسم در گچساران؛

تذکر آیت‌الله ملک حسینی به مسئولان؛ قدر مردم را بدانید و از باند بازی‌ها دست بردارید، مبادا مرد زیر فشار رانت‌خوارها و باندبازی‌ها له شوند (+تصاویر)

۱
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در تجمع بزرگ یاران حاج قاسم سلیمانی در گچساران اظهار کرد: انبیاء در هیچ زمانی به سادگی به اهدافشان نرسیدند شکل‌گیری فضیلت‌های اخلاقی در جامعه در پرتو رنج‌ها و بلا‌هایی بوده که انبیا کشیدند.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید شرف الدین ملک حسینی بیان کرد: یاران انبیا نیز در رکاب آن‌ها برای اهداف رسل و انبیاء فراوان شهید شدند.
وی تصریح کرد: هرگز آن‌ها ضعف در برابر دشمن نداشته و سر تسلیم در برابر دشمنان خدا فرود نیاوردند صبر مردان بزرگ بود که امروز مفهومی به نام دین الهی در میان جامعه است.
ملک حسینی عنوان کرد: چه رنج‌ها انبیاء بردند تا نوبت به رسول خدا رسید و سختی‌هایی که حضرت رسول کشیدند تا نوبت به اهل بیت رسید و چه مصیبت‌ها و رنج‌ها شهادت‌ها اهل بیت داشتند تا نوبت به عزت امروز شما در دنیای تلخ، سخت و مصیبت بار رسیده و عزت نیروهای‌ایمان در برابر نیرو‌های مستکبر به دست آمد.
 نماینده مردم کهگیلویه بویراحمد در مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: چه خون دل‌ها خوردند و چه خون دلی صدیقه اطهر فاطمه زهرا خورد آن حضرت مقاومت را در ۹۵ روز به بشر یاد داد و به جبهه‌ایمان آموخت برای ماندگاری دین، عزت و شرف، دینداران باید‌ایستاد آن حضرت پشت در کشته شد تا شما زنده مانده و دین نیز زنده بماند.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: مقاومت را از آن لحظه آغاز کرد که سقیفه در برابر غدیر شکل گرفت جبهه بسیار وحشت زایی علیه دین نبی مکرم شکل گرفته بود از سویی هسته نفاق بود که در دوران پیامبر شکل گرفته و آیات الهی به پیامبر در این خصوص نازل شد و خداوند پرده از نفاق آن‌ها برداشته بود اما هنوز پوسته نفاق شکافته نشده بود که در دوران یزید این پوسته شکافته و کفر مخفی برملا شد.
وی افزود: اما تنها هسته نفاق نبود‌یهود هم بودند‌یهودی که امروز فتنه‌گر تاریخ برای آینده است که اگر بماند، باید محو شود تا فتنه‌های آینده نیز محو شود آن روز هم‌یهود بود در کنار مشرکان و تصمیم آن‌ها برای نابودی دین و دینداری در کنار سقیفه و هسته نفاق و شیطان‌ایستاده بودند.
 نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حضرت زهرا چند روزی که در خانه مجروح بودند پس از آن برای گرفتن فدک که غصب شده بود بیرون آمدند، جنگ ترکیبی بود دشمن از آن روز جنگ ترکیبی امروز را یاد گرفت، یک نبرد سیاسی علیه خلافت، تحریم اقتصادی و اجتماعی علیه‌امیرالمؤمنین و حضرت زهرا و بنی هاشم بود.
آیت الله  ملک حسینی عنوان کرد: یک مصاف ترکیبی بود اما حضرت زهرا بیرون آمد و دفاع از فدک در آن زمان دفاع از مال و ملک نبود زیرا فدک که یک تحریم اقتصادی بود رنگ سیاسی پیدا کرد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: امروز فلسطین دیگر یک سرزمین نیست بلکه عزت اسلام است دشمن امروزه غزه را تا عمق ایران و به کرمان آورده است، دیگر همه جا غزه بوده و باید همه جا را برای اسرائیل به خیبر تبدیل کرد، مصاف‌ها دیگر مصاف زمان و مکان نیست بلکه مصاف دین و بی‌دینی، عزت و ذلت، مردانگی و بی‌غیرتی است.
 ملک حسینی تصریح کرد: مقاومت برای ماندگاری فلسطین یعنی مقاومت برای عزت دین و دینداری وعده الهی نیز بر ماندگاری دین و دینداری است اگر استقامت و‌ایستادگی کنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امروز مصاف‌ها فرهنگی بود گاه نظام‌ها سیاسی است، مقاومت‌های امروز یعنی فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ مقاومت بعنی انسان‌هایی که می‌خواهند در رکاب امام عصر رشادت کنند.
آیت الله ملک حسینی عنوان کرد: مؤمن نباید به خواب برود، اراده خدا بر بقاء است، دشمن فکر می‌کند با کشتن مسلمانان در فلسطین و کرمان جمعیت مسلمانان کم می‌شود، اما دشمن می‌خواهد کم کند اما آن‌ها ماندگار خواهند بود.
وی افزود: در شهر کرمان بهترین خواهران و برادران خود را از دست دادیم اما نشان دادند که خط شهادت ادامه دارد، گفته بودند شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است، امروز گام هابه سوی اوست شهادت حیاط جامعه شیعه است همه امامان ما شهید شدند، قصه شهادت مردان خدا یعنی غصه مردان خدا، عزم‌ها جزم‌تر و بیداری‌ها بیشتر خواهد شد.
نماینده مردم کهگیلویه و بویداحمد در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌ها همه به جنگ آمدند، اما امروز هیچ چیز مانند بیداری و شهادت نیست، متأسفیم اما مبارک باد بر این‌ها که خون خود را برای انقلاب دادند و تسلیت بر شما و قلب امام عصر باد که انسان‌های پاک رفتند در سالگرد سردار شهید سلیمانی به مردم کرمان و خانواده وی تسلیت بگویند اما به او پیوستند، شهادت گرامی‌ترین مرگ است.
وی گفت: قصه مقاومت شیعه آموزشی است که از حضرت زهرا آموختند، مقاومت تحریم دارد، در تحریم همه باید در تحریم باشند، کسانی لذت تحریم را ببرند اما مردم آسیب آن را، نه باید همه رنج تحریم را ببینند، در تاریخ غناء و ثروت بی‌دینی بیشتر آورده است تا فقر، مسوولان بیشتر بدانند مردم اگر در سختی‌های تحریم هستند شما نیز باید بیشتر باشید.
آیت الله ملک حسینی بیان کرد: اینکه مروم به مقاومت و سختی دعوت شوند ولی شما نه این مقاومت نیست، پایان مقاومت بی‌شک پیروزی خواهد بود، مقاومت فلسطین بی‌شک پیروزی است، روز ظلم بی‌شک سخت‌تر از روز مظلوم خواهد بود، اما هر ظالمی در کشور ما از سوی مسوول باشد و مدیر قانون‌گذار باشد خیال نکند ظلم پایان ندارد ظلم به ذلت ظالم پایان می‌پذیرد و استقامت مردم را بیشتر خواهد کرد.
وی افزود: مظلوم بیدار و آماده می‌شود، فلسطین امروز قدرت بیشتری دارد مسئولانی که ظلم می‌کنند بیدار شوند تصور نکنند با ظلم خود برنده هستند بلکه پایان خود را رقم می‌زنند.
نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: بی‌شک اراده‌ها و عزم‌ها جزم‌تر برای مقاومت و‌ایستادگی است و فردا از آن جبهه مقاومت و‌ایمان خواهد بود، فردا از آن مردان و زنان با‌ایمان می‌باشد، فردا پایان ظلم‌ها خواهد بود، این وعده الهی است.
آیت الله ملک حسینی اضافه کرد: مسئولان قدر مردم را بدانید و از باند بازی‌ها دست بردارید و وقت خود را صرف خدمت به آن‌ها کنید مبادا خدای ناکرده مردمی که در تمام عرصه‌ها در کنار دولت و نظام و رهبری هستند زیر فشار رانت خوار‌ها و باندبازی‌ها له شوند، فردا آن‌هایی که حواسشان به مردم نیست له خواهند شد.
حجت الاسلام هاشمی‌منش، امام جمعه گچساران
در تجمع مردم این شهرستان علیه جنایت دشمنان ایران اسلامی در کرمان گفت: مردم گچساران در سالروز شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که راه این سردار بزرگ هنوز ادامه دارد.
وی بیان کرد: دیروز در سالروز شهادت سردار ازاده دل‌های جهان نتوانستند دشمنان بار دیگر وی را تحمل کنند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: بار دیگر عوامل صهیونیست‌ها نتوانستند عظمت و بزرگی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ببینند.
حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: آن‌ها با یک حرکت پلید و ناجوانمردانه باردیگر خوی شیطانی خود را با شهادت هموطنان ما به نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: این سبه رویان عصر زمانه ما که به واسطه طوفان الاقصی سیه روی و ذلیل عالم در امروز و فردا خواهند بود نتوانستند افتخار ملت ما به سرادرشهید سلیمانی را نظاره کنند.
وی عنوان کرد: آن‌ها نتوانستند ببینند که مردم ایران اسلامی زیر چتر ولایت و دفاع از انقلاب و حرکت‌ها و آرمان‌های شهداء پا به رکاب برای دفاع از راه حاج قاسم سلیمانی هستند.
امام جمعه گچساران خاطر نشان کرد: حرکت‌های مذبوحانه‌ای که امروز می‌بینیم در رسیدن به این است که بتوانند حرکتی که در عالم اتفاق افتاده و آن‌ها را سیه روی و زمین گیر کرده را سرپوش بگذارند.
حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: آن‌ها قافیه را به محور مقاومت باختتد و می‌خواهند با اینگونه جنایت‌ها ضعف خود را پنهان کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1