تاریخ انتشار
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۹۶۹۰
با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد؛

نمایشگاه دستاوردهای صنعت نفت در گچساران+ تصاویر

۰
کبنا ؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنعت نفت گچساران با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: از سال ۱۳۵۹ لباس بسیج بر تن کردم و تا به امروز هم در خدمتم بسیج هستم و تا زمانی که نفسی بالا و پایین بیاید در خدمتم بسیج خواهم بود.
به گزارش کبنا نیوز: غلامرضا کمالی افزود: سازمان بسیج یکی از نیروهای پنج‌گانه انقلاب اسلامی است که در تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۵۸ به‌فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، سازمان بسیج تشکیل و بعد از تصویب در مجلس در دی‌ماه سال ۱۳۵۹ رسماً کار خود را آغاز کرد و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعلق گرفت.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه بسیج در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، محرومیت‌زدایی فعالیت دارد، افزود: بسیج در حوزه‌های مختلف تشکل شد اعم از بسیج ادارات، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه مهندسی و پزشکی و دیگر ارگان‌ها و نهادها در حال انجام فعالیت است و آنچه در دستور کار بسیج است تحقق ارتش ۲۰ میلیونی است.
کمالی بابیان اینکه از تاریخ ۲۸ آبان ماه لغایت پنج آذرماه به‌عنوان هفته بسیج نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: بسیج به گروه و جریان خاصی اختصاص ندارد چراکه بسیج نیروی جان بر کفن است که متعلق به یک عصر خاص و متعلق به یک نسل خاص نیست و هر شخصی در هرجایی برای رضای خدا درراه تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی گام بردارد چه پرونده بسیجی داشته باشد و چه نداشته باشد، یک بسیجی است.
وی عنوان کرد: بسیجی منادی مبارزه با ظلم است و دستگیری مظلوم در گستره‌ای به وسعت کره زمین از فعالیت بسیجیان است. بسیجی نیروی جان‌برکفی است که چیزی برای خود نمی‌خواهد چراکه از خود و خانواده، خواب و آرامش می‌گذرد تا دیگران آرامش داشته باشد.
وی بابیان اینکه بسیجی از دوران صدر اسلام شکل گرفت و بسیجی زاییده زمان جنگ نیست بلکه بسیج مولد زمان صدر اسلام است، تصریح کرد: بسیجی عزت دنیوی و اخروی از خداوند طلب می‌کند و ناشدنی‌ها را شدنی می‌کند. به دوران دفاع مقدس تأمل‌کنیم به دوران مبارزه با اشرار تدبر کنیم به دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا تفکر کنیم به دوران مبارزه با حرمت‌شکنان و عریان شدگان برگردیم و تأملی کنیم و به‌به یاد بیاوریم که چه کسانی همیشه در صف اول بودند و از خود گذشتند.
وی به مبارزه مردم غزه با صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت: امروز بیش از شش هزار کودک بی‌گناه و بیش از ۱۴ هزار انسان بی‌گناه اعم از مرد و زن و کودک به خاک و خون کشیده شدند، امروز در شدیدترین بمباران‌ها هستند و کسی از حقوق این افراد بی‌گناه حمایت نمی‌کند، آن‌هایی که دم از حمایت از حقوق بشر می‌زنند امروز سکوت کرده‌اند.
کمالی تصریح کرد: این همان عمق بصیرتی است که باید داشته باشیم و ما خدا را شاکر هستیم که رهنمودهای رهبری افق‌های دوردست را به ما نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران افزود: درزمینهٔ فناوری‌های نو در حوزه بسیج هرچند که تمامی کارکنان این صنعت نفت بسیجی هستند و بیش از ۷۵ درصد کالاهای موردنیاز در داخل کشور تولید می‌شود کشوری که روزی پیچ هم نمی‌ساخت اما امروز به برکت این فرزندان مرزوبوم سخت‌ترین قطعات را در حال ساخت و تولید دارد.
کمالی عنوان کرد: روزی تولید نفت در شرکت نفت گچساران به 50‌هزار بشکه نفت رسیده بود که این میزان تنها خوراک پالایشگاه شیراز را تأمین می‌کرد اما امروز با توجه به سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها تولید نفت به ۶۰۰ هزار بشکه در روز رسیده‌ایم و آن چیزی جز همت کارکنان بسیجی صنعت نفت نیست.
مدیرعامل نفت گچساران خاطرنشان کرد: از ایده‌های نوآورانه درزمینهٔ فناوری حمایت می‌کنیم و انتظار داریم که این ایده‌ها از کاغذ به سمت عمل بیاید و ما در این زمینه حمایت می‌کنیم.
در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران با تبریک هفته بسیج گفت: بعد از بازدید از ساخت دستاوردهای بسیجی بر خود می‌بالم به چنین افرادی که چنین تجهیزاتی را ابداع و اختراع می‌کنند.
سرهنگ ناصر صالحی افزود: انتظار می‌رود کار به این موضوع‌ها بسنده نشود و در دانش‌بنیان بتوانیم قطعات بیشتری را تولید کنیم.
صالحی به عملکرد سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر به همت بسیج سازندگی استان در عرصه محرومیت‌زدایی بیش از ۲ هزار جهیزیه بین زوجین کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان اهدا شد.
وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ خانه از صفرتا صد توسط بسیج سازندگی استان احداث و تحویل مددجویان کمیته امداد داده شد، تصریح کرد: در راستای کمک به زلزله‌زدگان سی سخت تعداد ۱۵۰ واحد احداث و بازسازی شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران عنوان کرد: تعداد ۴۵۰ هزار بسته معیشتی به مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان بین اقشار کم‌درآمد طی دو سال اخیر توزیع شد. همچنین بسته‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در این مدت توزیع شد.
صالحی بیان کرد: بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویای کار پرداخت شد. هم‌اکنون ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان در حال فعالیت و خدمت‌رسانی به محرومان هستند
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
Germany
فقط بودجه کشور را به هدر می دهند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1