تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۴۶۹۶۰۹
سرپرست بیمارستان:

بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج صاحب به روزترین دستگاه آنژیوگرافی دنیا شد

۲
کبنا ؛
با تلاش و پیگیریهای سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج، جدیدترین و به روز ترین دستگاه آنژیو گرافی موجود در دنیا به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اختصاص داده شد.
به گزارش کبنا نیوز، یونس حاتمی پور ابراز داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب و ارزنده درمانی به مردم شریف و به منظور کسب رضایتمندی مراجعان و نیازمندان به خدمات درمانی با تلاش و پیگیری های مستمر و رایزنی های مکرر، یک دستگاه آنژیوگرافی کاملا به روز و پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی (who) به این مرکز آموزشی و درمانی اهدا گردید.
سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج اذعان داشت: این دستگاه که مجهزترین و جدیدترین دستگاه موجود آنژیوگرافی می باشد، مراحل بارگیری و حمل آن به بیمارستان انجام شد و دراختیار بخش آنژیوگرافی این مرکز جهت نصب و راه اندازی قرار گرفت.
حاتمی پور خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه در بخش آنژیوگرافی در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد و بخش آنژیوگرافی با کادر درمانی مجرب فعالیت درمانی خود را دوباره شروع خواهد نمود.
سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) درپایان یادآور شد: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی لازم به همشهریان و کسب رضایتمندی آنها همواره از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خدارا شکر که بالاخره این دستگاه نصب شد ولی تا جایی که من میدونم از زمان شروع بکار آقای دکتر شهامت قول این دستگاه داده شده بود و پیگیرش بودند
پرستار
Iran, Islamic Republic of
دستگاه آنژیوگرافی در زمان دکتر جاودان سیرت ودکتر شهامت و دکتر طهماسبی ومسولین قبلی بیمارستان پیگیری و اختصاص داده شد به بیمارستان ودر گمرک بود والان رسیده بیمارستان والان این دوستان فقط زحمت تخلیه آن را کشیدند و اسناد ومدارک آن موجود میباشد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1