کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست بیمارستان:

بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج صاحب به روزترین دستگاه آنژیوگرافی دنیا شد

2 آذر 1402 ساعت 9:20

با تلاش و پیگیریهای سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج، جدیدترین و به روزترین دستگاه آنژیوگرافی موجود در دنیا به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اختصاص داده شد.


با تلاش و پیگیریهای سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج، جدیدترین و به روز ترین دستگاه آنژیو گرافی موجود در دنیا به بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اختصاص داده شد.
به گزارش کبنانیوز، یونس حاتمی پور ابراز داشت: جهت ارائه خدمات مطلوب و ارزنده درمانی به مردم شریف و به منظور کسب رضایتمندی مراجعان و نیازمندان به خدمات درمانی با تلاش و پیگیری های مستمر و رایزنی های مکرر، یک دستگاه آنژیوگرافی کاملا به روز و پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی (who) به این مرکز آموزشی و درمانی اهدا گردید.
سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) یاسوج اذعان داشت: این دستگاه که مجهزترین و جدیدترین دستگاه موجود آنژیوگرافی می باشد، مراحل بارگیری و حمل آن به بیمارستان انجام شد و دراختیار بخش آنژیوگرافی این مرکز جهت نصب و راه اندازی قرار گرفت.
حاتمی پور خاطرنشان کرد: نصب و راه اندازی این دستگاه در بخش آنژیوگرافی در سریعترین زمان ممکن صورت می گیرد و بخش آنژیوگرافی با کادر درمانی مجرب فعالیت درمانی خود را دوباره شروع خواهد نمود.
سرپرست بیمارستان امام سجاد( ع) درپایان یادآور شد: این بیمارستان در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی لازم به همشهریان و کسب رضایتمندی آنها همواره از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.


کد مطلب: 469609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/469609/2/بیمارستان-امام-سجاد-ع-یاسوج-صاحب-روزترین-دستگاه-آنژیوگرافی-دنیا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1