تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۴۶۹۴۷۶
با هدف نشاط و تشویق روستاییان به ورزش

دو خانه ورزش در روستاهای شهرستان لنده افتتاح شد+تصاویر

۰
کبنا ؛با حضور بخشداران مرکزی و موگرمون،مدیر اداره ورزش و جوانان لنده،رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و رئیس هیئت فوتبال لنده،دو خانه ورزش روستایی در دو روستای لنده افتتاح شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده گفت: این خانه های ورزش را با تلاش و رایزنی از هیئت استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای شهرستان لنده اختصاص دادیم.
عظیمی افزود: خوشبختانه این خانه های ورزش را طی روزهای گذشته در دو روستای چهارراه آل طیب در بخش مرکزی و روستای شیتاپ در بخش موگرمون افتتاح و در اختیار ورزشکاران و روستاییان قرار دادیم.
وی گفت: با این دو خانه ورزش تاکنون آمار خانه ورزش در روستاهای شهرستان لنده به عدد ۱۰ رسید و در اختیار دهیاری این روستاها قرار گرفت و در آینده تلاش خواهیم کرد خانه های ورزش بیشتری را برای شهرستان لنده در نظر بگیریم.
صابر عظیمی ادامه داد: در بعضی از روستاها مشکل جایگاه برای اسکان وسایل ورزشی داشتیم که با همکاری اداره آموزش و پرورش و ریاست این اداره مکان های مناسبی در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که از این بابت از ریاست محترم آموزش و پرورش و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر میکنیم و در ادامه به همکاری ایشان نیازمندیم.
عظیمی گفت: این خانه های ورزش روستایی دارای وسایل ورزشی از قبیل،تنیس روی میز،فوتبال دستی بزرگ شش نفره،دارت،شطرنج،بدمینتون،وسایل والیبال و تشک برای ورزشهای رزمی است که استفاده از آنها برای ورزشکاران روستایی کاملا رایگان خواهد بود.
وی در پایان از همکاری خوب مدیر اداره ورزش و جوانان لنده،مدیرکل ورزش و جوانان استان،رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی استان و بخشداران محترم مرکزی و موگرمون تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر تکمیلی را در زیر مشاهده میکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1