تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۴۶۸۸۷۳
همزمان با سراسر کشور؛

زنگ استکبارستیزی در مدارس گچساران نواخته شد(+تصاویر)

۱
کبنا ؛به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز، زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان گچساران همزمان با سراسر کشور در آیین های ویژه ای نواخته شد.
فرماندار گچساران در آئین زنگ استکبار ستیزی در دبیرستان دخترانه شاهد، اظهار کرد: روز ۱۳ آبان یک برگ زرین و‌ماندگار در تاریخ ایران اسلامی است.
روانبخش دیهیمی خوب افزود: رهبر فرمودند ۱۳ آبان نمادی بزرگ برای ما است، نمادی اعم از پایداری، مقاومت و شجاعت را در دل دارد و این واژه ها باعث ماندگاری ۱۳ آبان شد.
دیهیمی خوب تصریح کرد: ۱۳ آبان در طول تاریخ با وجود رویدادهای متفاوت همیشه نشان از استکبار ستیزی دارد.
 وی عنوان کرد: در حال حاضر تمام شرایط برای شکوفایی استعدادهای شما دانش آموزان اعم از استکبارستیزی، خدامحوری و ولایتمداری مهیا است.
دیهیمی خوب اضافه کرد: دانش آموزان شهید با خون خود این روز را ماندگار کردند این روز در تاریخ به یک رویداد مهم تبدیل شده است و باید آن را زنده نگه داشت.
فرماندارگچساران خاطرنشان کرد: تسخیر لانه جاسوسی به فرمایش امام، انقلاب دوم است، نشان داده شد که دیوار ستم و هیبت پوشالی توخالی آمریکا شکستنی است.
دیهیمی خوب بیان کرد:سفارتخانه آمریکا مرکزی برای گمراهی انقلاب و فاصله انداختن بین جوانان و امام بود، که با حرکتی انقلابی در هم شکسته شد.
وی افزود: بیانیه گروه سبز در آبان ۸۸ نیز یکی دیگر از این رویدادها است، دشمنان ما میخواستند از تجمع و گردهمایی روز ۱۳ آبان سوء استفاده کنند و بیانیه دادند با هوشیاری مردم خنثی شد،در قبل و بعد از انقلاب نقش دانش جویان مهم و مثمر ثمر بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1