تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۴۶۸۷۱۷
همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش

گفتگو ویژه با مدیر اداره ورزش و جوانان لنده/از راه اندازی روشنایی ورزشگاه لنده تا ساماندهی کامل مجموعه ورزشی و تجهیز سالن ها به کفپوش و سیستم سرمایشی/ راه اندازی مجدد استخر لنده پس از چهار سال بلاتکلیفی/بسیاری از هیات های ورزشی غیر فعال و راکد بودند

۰
کبنا ؛حسن مرادی مدیر اداره ورزش و جوانان لنده از بهره برداری از دو پروژه بسیار مهم ورزشی در شهرستان لنده تا یک ماه آینده خبر داد.

مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در گفتگو با خبرنگار کبنا نیوز ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت:از زمان ورود بنده به لنده با تلاشهای بسیار خوب فرماندار لنده و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد اقدامات خیلی خوبی در شهرستان انجام شد و بعضی هم در حال انجام شدن هست.
وی گفت: پروژه برق مجموعه ورزشی که نیاز اصلی مجموعه اداره ورزش بود به بهره برداری رسید و مجموعه به ترانس و کابل های فشار قوی جدید مجهز شد.
مرادی افزود: با راه اندازی برق مجموعه ورزشی سیستم سرمایشی کامل دو سالن فوتسال و سالن رزمی نیز راه اندازی و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
مدیر اداره ورزش و جوانان لنده گفت: دو پروژه بسیار مهم و تاثیر گذار ورزشی،روشنایی ورزشگاه لنده و تعمیر و ساماندهی و تجهیز مجموعه ورزش و تعویض کفپوش سالن والیبال و بهسازی و آسفالت محوطه اداره ورزش بود که کلنگ زنی و الان در حال کار هست که تقریبا تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.
حسن مرادی افزود: اقدام دیگری که در حال انجام هست تعویض چمن مینی فوتبال هست که با همکاری بنیاد علوی این چمن خریداری و تخلیه شده و بزودی نصب و در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار خواهد گرفت.
مرادی اظهار داشت: همچنین استخر لنده که تقریبا چهار سالی بود که تعطیل شده بود،با تلاشهای بسیار مجددا تعمیر و راه اندازی شد و در حال حاضر پذیرای مردم خوب و ورزشکاران شهرستان لنده است.
رئیس ورزش و جوانان لنده ادامه داد: در زمان ورود بنده بسیاری از هیات های ورزشی فعال نبودند و عملا راکد بودند یا مسئول هیات نداشتند که خوشبختانه الان برای اکثر هیات ها با همفکری ورزشکاران رئیس انتخاب کردیم و فعالیت هیات ها بسیار خوب در حال انجام هست.

مرادی در ادامه گفت: هفته تربیت بدنی را با حضور مسئولین هیات های ورزشی و رئیس بنیاد شهید با عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدای لنده آغاز کردیم.
وی افزود: هیات های ورزشی را تشویق کردیم به برگزاری مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی که الحمدالله مسابقات خوبی با حضور ورزشکاران لنده ای و حتی شهرهای اطراف برگزار کردیم.
مرادی گفت: از جمله مسابقات ورزشی که در هفته تربیت بدنی برگزار شد میتوان به مسابقات تکواندو آقایان،مسابقات ورزشی بدمینتون با حضور ورزشکاران بخش سوق،مسابقات فوتسال کارمندان و ادارات شهرستان،مسابقات تکواندو بانوان با حضور ورزشکاران بخش سوق،مسابقات شطرنج رده های سنی و همچنین مسابقات دارت،فریزبی و شطرنج برای خانواده های شاهد،جانبازان و ایثارگران و دیگر مسابقات اشاره کرد.
مرادی در پایان از تلاشهای بی وقفه فرماندار لنده و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در راستای کمک و پویایی ورزش شهرستان لنده تقدیر و تشکر کرد و افزود: در راستای کمک به ورزش و ورزشکاران لنده ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
..........................................
تهیه و تنظیم/ صابر عظیمی
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1