کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش

گفتگو ویژه با مدیر اداره ورزش و جوانان لنده/از راه اندازی روشنایی ورزشگاه لنده تا ساماندهی کامل مجموعه ورزشی و تجهیز سالن ها به کفپوش و سیستم سرمایشی/ راه اندازی مجدد استخر لنده پس از چهار سال بلاتکلیفی/بسیاری از هیات های ورزشی غیر فعال و راکد بودند

8 آبان 1402 ساعت 23:24

مدیر اداره ورزش و جوانان لنده از بهره برداری از دو پروژه بسیار مهم ورزشی در شهرستان لنده تا یک ماه آینده خبر داد.


حسن مرادی مدیر اداره ورزش و جوانان لنده از بهره برداری از دو پروژه بسیار مهم ورزشی در شهرستان لنده تا یک ماه آینده خبر داد.

مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان لنده در گفتگو با خبرنگار کبنانیوز ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی اظهار داشت:از زمان ورود بنده به لنده با تلاشهای بسیار خوب فرماندار لنده و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد اقدامات خیلی خوبی در شهرستان انجام شد و بعضی هم در حال انجام شدن هست.
وی گفت: پروژه برق مجموعه ورزشی که نیاز اصلی مجموعه اداره ورزش بود به بهره برداری رسید و مجموعه به ترانس و کابل های فشار قوی جدید مجهز شد.
مرادی افزود: با راه اندازی برق مجموعه ورزشی سیستم سرمایشی کامل دو سالن فوتسال و سالن رزمی نیز راه اندازی و در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.
مدیر اداره ورزش و جوانان لنده گفت: دو پروژه بسیار مهم و تاثیر گذار ورزشی،روشنایی ورزشگاه لنده و تعمیر و ساماندهی و تجهیز مجموعه ورزش و تعویض کفپوش سالن والیبال و بهسازی و آسفالت محوطه اداره ورزش بود که کلنگ زنی و الان در حال کار هست که تقریبا تا یک ماه آینده افتتاح خواهد شد.
حسن مرادی افزود: اقدام دیگری که در حال انجام هست تعویض چمن مینی فوتبال هست که با همکاری بنیاد علوی این چمن خریداری و تخلیه شده و بزودی نصب و در اختیار ورزشکاران شهرستان قرار خواهد گرفت.
مرادی اظهار داشت: همچنین استخر لنده که تقریبا چهار سالی بود که تعطیل شده بود،با تلاشهای بسیار مجددا تعمیر و راه اندازی شد و در حال حاضر پذیرای مردم خوب و ورزشکاران شهرستان لنده است.
رئیس ورزش و جوانان لنده ادامه داد: در زمان ورود بنده بسیاری از هیات های ورزشی فعال نبودند و عملا راکد بودند یا مسئول هیات نداشتند که خوشبختانه الان برای اکثر هیات ها با همفکری ورزشکاران رئیس انتخاب کردیم و فعالیت هیات ها بسیار خوب در حال انجام هست.

مرادی در ادامه گفت: هفته تربیت بدنی را با حضور مسئولین هیات های ورزشی و رئیس بنیاد شهید با عطر افشانی و غبار روبی گلزار مطهر شهدای لنده آغاز کردیم.
وی افزود: هیات های ورزشی را تشویق کردیم به برگزاری مسابقات ورزشی در هفته تربیت بدنی که الحمدالله مسابقات خوبی با حضور ورزشکاران لنده ای و حتی شهرهای اطراف برگزار کردیم.
مرادی گفت: از جمله مسابقات ورزشی که در هفته تربیت بدنی برگزار شد میتوان به مسابقات تکواندو آقایان،مسابقات ورزشی بدمینتون با حضور ورزشکاران بخش سوق،مسابقات فوتسال کارمندان و ادارات شهرستان،مسابقات تکواندو بانوان با حضور ورزشکاران بخش سوق،مسابقات شطرنج رده های سنی و همچنین مسابقات دارت،فریزبی و شطرنج برای خانواده های شاهد،جانبازان و ایثارگران و دیگر مسابقات اشاره کرد.
مرادی در پایان از تلاشهای بی وقفه فرماندار لنده و مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد در راستای کمک و پویایی ورزش شهرستان لنده تقدیر و تشکر کرد و افزود: در راستای کمک به ورزش و ورزشکاران لنده ای از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
..........................................
تهیه و تنظیم/ صابر عظیمی


کد مطلب: 468717

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/468717/2/گفتگو-ویژه-مدیر-اداره-ورزش-جوانان-لنده-راه-اندازی-روشنایی-ورزشگاه-ساماندهی-کامل-مجموعه-ورزشی-تجهیز-سالن-کفپوش-سیستم-سرمایشی-مجدد-استخر-چهار-سال-بلاتکلیفی-بسیاری-هیات-های-غیر-فعال-راکد-بودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1