تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۴۶۸۵۹۱
در پنجمین دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور انجام گرفت

درخشش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری (+ عکس و فیلم)

۲
کبنا ؛در پنجمین دوره توانمند سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش وپرورش سراسر کشور به میزبانی استان گیلان از روسای برتر ادارات کل استان‌ها و کارشناسان شهرستان‌ها و مناطق منتخب تجلیل شد.
به گزارش کبنا، پنجمین دوره توانمند سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی استان گیلان از تاریخ ۲تا۵ آبان ماه برگزار گردید.
در آیین اختتامیه این دوره، ازحجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و افشین تیربند کارشناس مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اهدء لوح تقدیر تجلیل شدند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره آموزشی در سخنانی تجارب برتر در حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح استان را بیان کرد.
               
حجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد از شنبه‌های تفسیری در سطح ادارات آموزش وپرورش و تسری آن به مدارس و برپایی میز نماز در مدارس خبر داد و گفت: درسال تحصیلی جدید برنامه‌های متنوعی برای پر رنگ شدن فعالیت‌های قرآنی در مدارس پیش‌بینی شده است.
در اختتامیه این دوره از روسای برتر ادارات و کارشناسان منتخب شهرستان‌ها و مناطق تجلیل به عمل آمد.
در ادامه نوبت به تجلیل از کارشناسان برتر قرآن، عترت و نماز سراسر کشور شد که از استان کهگیلویه و بویراحمد افشین تیربند کارشناس مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در تمامی شاخص‌ها موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

 
درخشش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری

 
نام شما

آدرس ايميل شما

علیرضا
Romania
جناب آقای کمالی
باعرض سلام و خدا قوت
ظاهراً خبر سازی های اداره کل آموزش و پرورش استان برای ادامه ضعیف عزت خواه تمامی ندارد و هر هفته شاهد ده ها خبر سازی غیر واقعه در رسانه‌ها هستیم ،
محمد
Iran, Islamic Republic of
این لوح تقدیر ها در همه گردهمایی ها ی کشوری آموزش و پرورش طبیعی است و مسبوق به سابقه است ، و وزارت با تماس با اداره کل ، رتبه آوری استان را تکذیب کرد و گفته که این لوح به همهروسا و کارشناسان استانها داده شده ،
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1