کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پنجمین دوره توانمندسازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور انجام گرفت

درخشش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری (+ عکس و فیلم)

5 آبان 1402 ساعت 15:02

در پنجمین دوره توانمند سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش وپرورش سراسر کشور به میزبانی استان گیلان از روسای برتر ادارات کل استان‌ها و کارشناسان شهرستان‌ها و مناطق منتخب تجلیل شد.


در پنجمین دوره توانمند سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش وپرورش سراسر کشور به میزبانی استان گیلان از روسای برتر ادارات کل استان‌ها و کارشناسان شهرستان‌ها و مناطق منتخب تجلیل شد.
به گزارش کبنا، پنجمین دوره توانمند سازی کارشناسان قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی استان گیلان از تاریخ ۲تا۵ آبان ماه برگزار گردید.
در آیین اختتامیه این دوره، ازحجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و افشین تیربند کارشناس مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اهدء لوح تقدیر تجلیل شدند.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این دوره آموزشی در سخنانی تجارب برتر در حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح استان را بیان کرد.
               
حجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد از شنبه‌های تفسیری در سطح ادارات آموزش وپرورش و تسری آن به مدارس و برپایی میز نماز در مدارس خبر داد و گفت: درسال تحصیلی جدید برنامه‌های متنوعی برای پر رنگ شدن فعالیت‌های قرآنی در مدارس پیش‌بینی شده است.
در اختتامیه این دوره از روسای برتر ادارات و کارشناسان منتخب شهرستان‌ها و مناطق تجلیل به عمل آمد.
در ادامه نوبت به تجلیل از کارشناسان برتر قرآن، عترت و نماز سراسر کشور شد که از استان کهگیلویه و بویراحمد افشین تیربند کارشناس مسئول اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در تمامی شاخص‌ها موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

 
درخشش آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در همایش کشوری

 


کد مطلب: 468591

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/468591/2/درخشش-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد-همایش-کشوری-عکس-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1